• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Плодові овочі (перець овочевий)

Завершена

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 400.00 UAH
Номер: e9ef0111529b4a43bf825adf7e1b9cfd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-22-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 22.02.2019 16:33 - 19.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.02.2019 № 34 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2019 № 34 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-12-20-002357-c 20.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 734-46-22, kristina-ivaskevich@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Встановлено, що Замовник не дотримав норми пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, зокрема, не відхилено тендерну пропозицію ПП «Товарна база», яка не відповідає умовам тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Медичного реабілітаційного центру МВС України «Перлина Прикарпаття» (далі – Замовник) від 22.11.2018 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Товарна база», протокол засідання тендерного комітету № 19 від 14.01.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір закупівлі за державні кошти продуктів харчування від 29.01.2019 №23/30. Проведеним аналізом тендерної документації Замовника на відповідність вимогам Закону № 922 встановлено її невідповідність. Зокрема, згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до інформаційного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06, вказано, що Міністерство юстиції України листом від 19.12.2018 № 50858/23886-26-18/8.4.4 надало інформацію щодо відкритих державних реєстрів, серед яких зазначено Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення – http://corrupt.informjust.ua/. Проте, в порушення вищезазначеного, Замовником у пункті 4 Додатку №1 до тендерної документації вимагалось від Переможця надання документу виданого Уповноваженим органом (Міністерство юстиції України або Національне агентство з питань запобігання корупції), який підтверджує, що учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Крім того, проведеним моніторингом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником не дотримано норми пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, зокрема, не відхилено тендерну пропозицію ПП «Товарна база», яка не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до вимог частини 1 статті 25 Закону № 922, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Так, відповідно до пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що необхідно подати копію Свідоцтва платника ПДВ або Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). В порушення ч. 1 ст. 25 Закону № 922 та в недотримання умов пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, переможцем торгів вказаного Витягу не надано.
Період усунення порушень: 18.03.2019 14:11 - 02.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2019 14:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: зауваження прийнято до уваги
Дата публікації звіту: 25.03.2019 14:24