-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прання, сушення та прасування білизни
Завершена
211 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 055.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 055.00 UAH
Номер:
22b14b4e58b44e67ac654ca2607ac419
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-04-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2019 00:00
Період моніторингу:
04.07.2019 16:34 - 26.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2018-12-22-000405-b 22.12.2018 Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Змовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі в річному плані (додатку), визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання договору, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Комунального закладу «Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни» (далі-Замовник) від 21.12.2018 № 90, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Михайлова Валерія Василівна (далі – ФОП Михайлова В.В.), повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.01.2019 № 1/2240т, відповідь Замовника від 11.07.2019 оприлюднену через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Михайлова В.В. відсутні всі сторінки копії паспорту (сторінки 4-9 та 12-16), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Михайлова В.В. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 28.01.2019 № 1/2240т.
Відповідно до вимог частини першої статті 7-1 Закону моніторинг інформації, викладеної у зверненні громадської організації щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації не здійснювався.
Інформація, викладена у зверненні громадської організації, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі підтвердилась.
Період усунення порушень:
22.07.2019 14:08 - 06.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2019 14:08
Запити/Пояснення
Номер:
bd283a685ff3414386c1017da968aed3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.07.2019 17:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015:98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-12-22-000405-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі копією паспорту (для фізичних осіб). Аналізом документів переможця торгів ФОП Михайлової Валерії Василівни встановлено, що в тендерній пропозиції міститься копія паспорту не в повному обсязі, в якій відсутні сторінки з 4 по 9 та з 12 по16. Відповідно до ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Поясніть причину не відхилення тендерної пропозиції ФОП Михайлової В.В. , як такої що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
92bb3ed100b34a07a2d4c0e68c44af5b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2019 10:49
Опис:
Закупівля послуг «ДК 021:2015:98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення (за номером ID: UA-2018-12-22-000405-b) проведено в електронній системі за процедурою відкриті торги. Згідно умов тендерної документації (Пункт 1 розділ ІІІ тендерної документації) Учасники надають копію паспорту (для фізичних осіб). Переможець закупівлі ФОП Михайлова В.В. завантажив в систему копію сторінок паспорту, які мають інформаційний характер для Замовника торгів, а саме: сторінки 1-3, 10-11.
Номер:
6e45a23b7eb24d9390d2a293a42fd39a
Назва:
Щодо усунення порушень
Дата опублікування:
24.07.2019 10:00
Опис:
Усунути встановлене порушення, або скасувати закупівлю технічно не можливо. Закупівля відбулась, в систему завантажено Договір з переможцем і вона має статус "Завершено".