• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прання, сушення та прасування білизни

Завершена

211 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 055.00 UAH
Номер: 22b14b4e58b44e67ac654ca2607ac419
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-04-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.07.2019 16:34 - 26.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.07.2019 № 128 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2019 № 128 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 15 UA-2018-12-22-000405-b 22.12.2018 Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Змовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі в річному плані (додатку), визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання договору, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Комунального закладу «Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни» (далі-Замовник) від 21.12.2018 № 90, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Михайлова Валерія Василівна (далі – ФОП Михайлова В.В.), повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.01.2019 № 1/2240т, відповідь Замовника від 11.07.2019 оприлюднену через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Михайлова В.В. відсутні всі сторінки копії паспорту (сторінки 4-9 та 12-16), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Михайлова В.В. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 28.01.2019 № 1/2240т. Відповідно до вимог частини першої статті 7-1 Закону моніторинг інформації, викладеної у зверненні громадської організації щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації не здійснювався. Інформація, викладена у зверненні громадської організації, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі підтвердилась.
Період усунення порушень: 22.07.2019 14:08 - 06.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2019 14:08

Запити/Пояснення