• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 09310000-5 Електрична енергія

Код ДК 09310000-5 Електрична енергія

Торги не відбулися

836 220.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 181.10 UAH
Номер: 07380b20085e497dae03b25c6c04750a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-17-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 17.01.2019 11:05 - 08.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.01.2019 № 10 Миколаїв Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-12-29-000481-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29 грудня 2018 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі відповідно до пункту 1 цього наказу. 3. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Черноволу С.В. забезпечити оприлюднення цього наказу в електронній системі закупівель. Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 73) 059-37-47, aleksandrshulga.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини другої статті 21 та абзацу третього частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6, пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Вітовський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги» Вітовської районної ради (далі – Замовник) (протокол від 07.12.2018 № 19), в частині вимоги щодо надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу восьмого частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке Замовник вимагає надати згідно пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону визначено розмір забезпечення тендерних пропозицій у сумі, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі.
Період усунення порушень: 17.01.2019 14:29 - 01.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 17.01.2019 14:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення унесено, внесені зміни до тендерної документації
Дата публікації звіту: 18.01.2019 16:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 21.01.2019 17:01