-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Теплопостачання
Завершена
1 427 100.00
UAH з ПДВ
Номер:
632ebfae11d541f5851f7c6e83403c46
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-08-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2019 00:00
Період моніторингу:
08.05.2019 16:36 - 04.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2019 № 124
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-17-000104-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління О.ПОЛІЩУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено.
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини третьої статті 35 та абзацу 8 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником оприлюднено звіт про виконання договору 16.05.2019 у зв’язку з його розірванням внаслідок встановлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були такі питання: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури; договір про закупівлю №23 від 23.01.2019.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення абзацу сьомого частини третьої ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п.14 Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого Міністерством юстиції України 25.03.2016 за №449/28579, Замовник не надав обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі саме з постачальником КП «Міськтеплокомуненерго» шляхом посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі при проведенні переговорної процедури.
В порушення абзацу 8 частини першої статті 10 Закону, договір №23 від 23.01.2019, що укладений за результатом переговорної процедури оприлюднений 28 січня 2019 року.
Період усунення порушень:
21.05.2019 16:54 - 07.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2019 16:54
Запити/Пояснення
Номер:
daff3aa178854136a21f5fef6365a6c4
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.05.2019 10:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі пари та гарячої води (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-17-000104-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
1. Чому в порушення вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив договір №23 від 23.01.2019, що укладений за результатом переговорної процедури тільки 28 січня 2019 року, що становить 5 день з дня підписання?
2. Хто несе відповідальність за оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу про закупівлю пари та гарячої води за номером ID: UA-2019-01-17-000104-b?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
283e9bf9dcb645089bd4202444e561a5
Назва:
Документи щодо розрвання договору № 33 від 23.01.2019 року
Дата опублікування:
14.05.2019 15:20
Опис:
Згідно протоколу №3 від 13.05.2019 року було прийнято рішення про розірвання договору №33 від 23.01.2019 року. На даний час додаткова угода про розірвання договору передано на підпис директору КП"Міськтеплокомуненерго"