• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо свинини - без кістки, шкіри та сала охолоджене, окорок курячий

Завершена

697 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 970.00 UAH
Номер: bbddd63760644a31afe354b40583ee0f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-30-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.01.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 31.01.2019 10:33 - 22.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.01.2019 №5 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.01.2019 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2018-12-21-001881-c від 21.12.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17, пунктам 2 та 3 частини 2 статті 22 Закону № 922 та не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання розгляду та оцінка тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «Т.В.К. Сервіс», яка не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця процедури закупівель ТОВ «Т.В.К. Сервіс», протокол засідання тендерного комітету від 14.01.2019 року № 9, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 28.01.2019 № 36. В ході моніторингу встановлено не відповідність тендерної документації Відділу освіти Баранівської міської ради (далі – Замовник) вимогам законодавства. Так, в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), пунктами 1-3, 5 та 6 Додатку № 3, встановлено умову щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документального підтвердження відсутності підстав визначених в пунктах 2, 3, 8 та 9 частини 1 статті 17 Закону № 922, інформація щодо яких фактично міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: - документу, виданого Уповноваженим органом, який підтверджує, що учасника-юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення; - інформаційної довідки виданої Уповноваженим органом, про відсутність/наявність в електронній базі даних, яка містить відомості про осіб, які вчинили корупційні правопорушення, службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, або учасника-фізичної особи, датованої не більше місяця відносно дати прийняття рішення про намір укладення договору; - інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, що підтверджує відсутність Учасника в даному реєстрі, датованої не більше місяця відносно дати прийняття рішення про намір укладення договору; - витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. В порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 Замовником в пункті 2 Додатку № 3 тендерної документації встановлено умову, щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, листа у довільній формі про наявність чи відсутність у учасника-юридичної особи антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень. В порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Крім того, аналізом встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). Аналізом розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що в порушення вимог пункту 2 Таблиці 2 Додатку № 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівель ТОВ «Т.В.К. Сервіс» відсутня копія Статуту або іншого установчого документу. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем ТОВ «Т.В.К. Сервіс» і уклав з ним договір про закупівлю від 28.01.2019 № 36.
Період усунення порушень: 08.02.2019 16:42 - 23.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2019 16:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: у зв'язку із порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, Договір про закупівлю товарів розірвано
Дата публікації звіту: 12.02.2019 11:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 12.02.2019 15:32