-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Природний газ (код за ДК 021:2015 – 09120000-6 - Газове паливо) Лот 1 – Природний газ для побутових потреб населення, яке проживає у гуртожитках; Лот 2 – Природний газ для потреб установ та організацій, що фінансуються з держ. бюджету
Природний газ (код за ДК 021:2015 – 09120000-6 - Газове паливо) Лот 1 – Природний газ для побутових потреб населення, яке проживає у гуртожитках; Лот 2 – Природний газ для потреб установ та організацій, що фінансуються з держ. бюджету
Завершена
2 215 358.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 984.24 UAH
мін. крок: 0.3% або 5 984.24 UAH
Номер:
6b31395e924c46e7b8f4de3081c5de02
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-26-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.02.2019 00:00
Період моніторингу:
27.02.2019 17:10 - 22.03.2019 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2019 № 38
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 38
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-29-000558-b 29.11.2018
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі та оприлюдненні інформації про її проведення, розкритті тендерних пропозицій, та їх розгляді, укладанні договору, порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі - ТД), протокол засідання тендерного комітету від 20.12.2018 №20.12/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 28.01.2019 № 19-400 з додатковими угодами від 29.01.2019 № 1 та від 30.01.2019 № 2.
Період усунення порушень:
22.03.2019 11:44 - 28.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.03.2019 11:44
Запити/Пояснення
Номер:
a6254d0e9c0d4f12b747859dd7b6b3a4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.02.2019 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедур на придбання природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-29-000558-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із питання:
За яких обґрунтованих підстав укладено додаткові угоди за договором від 28.01.2019 № 19-400, щодо збільшення ціни за одиницю товару?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
88157d394f5a4cadb5e139c6cd2586fc
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
01.03.2019 16:10
Опис:
На виконання запиту від ДАСУ по тендеру №3233718 "Природний газ (код за ДК 021:2015 – 09120000-6 - Газове паливо." адміністрація Білоцерківського НАУ повідомляє наступне.
За результатами аукціону 17.12.2018 року на закупівлю "ДК 021:2015: 09120000-6 «Газового палива» (оголошення UA-2018-11-29-000558-b ● 5726e097996f499085 ec25291320f321), найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» загальною вартістю 1 155 000,00 грн.
20 грудня 2018року на засіданні тендерного комітету Білоцерківського національного аграрного університету (ПРОТОКОЛ № 20.12/1) визнано переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі: Природний газ (код за ДК 021:2015 – 09120000-6 - Газове паливо) Лот 2 – Природний газ для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного бюджету Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» та прийнято рішення укласти договір про закупівлю.
29.12.2018 року на адресу ТОВ«УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» було направлено два примірники договору на закупівлю природного газу та заявку на замовлення обсягів газу на лютий місяць 2019 року. 05.01.2019 року представником ТОВ«УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» одержано даний пакет документів.
29.12.2018 року учасником зазначеної процедури відкритих торгів ТОВ "Укр Газ Ресурс" було подано до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу (№ UA-2018-11-29-000558-b.b1), щодо порушення Білоцерківським національним аграрним університетом порядку проведення процедури закупівлі. 25 січня 2019 року Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ на порталі держзакупівель «ProZorro» було розміщено повне рішення колегії про відмову ТОВ "Укр Газ Ресурс" у задоволенні скарги.
Розуміючи те, що подана скарга може затягнути дану процедуру закупівлі (або призвести до її зриву взагалі) природного газу та призвести до зриву опалювального сезону і значних збитків. 02.01.2019 року було прийнято рішення про оголошення нових відкритих торгів на закупівлю "ДК 021:2015: 09120000-6 — Газового палива"(UA-2019-01-02-000125-c ● 5a9695a5e6fe4171a1780b1a2af67ce9). 18.01.2019 року за результатами аукціону, знову ж таки, найбільш економічно вигідною пропозицією виявилась пропозиція ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП».
Оскільки 23.01.2019 року о 17:22 було опубліковано резолютивну частину рішення Постійно діючої адміністративної колегії, про відмову товариству з обмеженою відповідальністю "Укр Газ Ресурс" у задоволенні його скарги, рішенням тендерного комітету університету було відмінено процедуру закупівлі відкритих торгів за предметом закупівлі: Природний газ для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного бюджету (код за ДК 021:2015 – 09120000-6 - Газове паливо), згідно з ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
24.01.2019 року на адресу ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» було повторно направлено для підписання два примірники договору на закупівлю природного газу та заявку на замовлення обсягів газу на лютий місяць 2019 року. З незрозумілих на те причин, керівництво ТОВ«УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» всіляко затягувало процедуру укладення договору.
29.01.2019 року адміністрація університету отримала від Білоцерківського відділення ПАТ «Київоблгаз» (попереднього постачальника) Повідомлення №1867 про припинення газопостачання з 7.00 год. 01.02.2019 року. Дане повідомлення було зумовлено тим, що університет як споживач був відсутній в реєстрі споживачів будь-якого постачальника на лютий 2019 року.
29.01.2019 року адміністрація університету звернулася (лист № 01-12/57) до керівництва ТОВ«УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» з вимогою, щодо прискорення включення Білоцерківського НАУ в Реєстр споживачів газу на лютий 2019 року та забезпечення належного виконання умов договору від 28.01.2019 року. Розуміючи складність ситуації, 29.01.2019 року адміністрація університету звернулась з листом №01-12/58 до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг з проханням вплинути на зазначене товариство, щодо належного виконання договору останнім. Аналогічне електронне звернення було зареєстроване 29.01.2019 року на Урядовому порталі (реєстраційний номер БІ-9002933).
У телефонній розмові працівник ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» неодноразово повідомляла членів тендерного комітету, що університет буде включено в Реєстр споживачів газу на лютий 2019 року тільки за умови підвищення ціни до 11325,00 грн. за 1000 м. куб. На обгрунтування підвищення рівня цін адміністрації університету було надано листи та висновки регіональних торгово-промислових палат (копії додаються).
Враховуючи критичну ситуацію в якій опинився університет і безвихідь, у відповідності до п.2 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» адміністрація університету була змушена укласти додаткові угоди №1 від 29.01.2019 року та №2 від 30.01.2019 року.
Орієнтуючись у правилах проведеннях держзакупівель учасники формуючи первинну пропозицію вказують ціни так, щоб їх пропозиція була з найменшою ціною. Тому що останнє слово у аукціоні буде за тим учасником, що надав пропозицію з найнижчою ціною. Кожен з учасників формує свою стратегію перемоги, на яку замовник жодним чином не може вплинути.
Варто також зазначити, що недобросовісні учасники державних закупівель під час аукціону, зловживають своїм правом на пониження ціни, і свідомо занижують ціну на товари, яка в рази нижча від ринкової, маючи на меті за будь-яку ціну перемогти в аукціоні. У нашому випадку прикладом цього, є переможець закупівлі ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП», яке за будь яку ціну планувало перемогти у відкритих торгах. Підтвердженням цього є те, що листи вих.№534-1/19 та вих.№674-1/19 які були надані університету для підвищення рівня цін, були датовані 21 та 24 січням 2019 року, тобто керівництво ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» ще до підписання договору, тобто до 28.01.2019р. вже планувало підвищення ціни, і не збиралось здійснювати поставку газового палива за цінами визначеними у їх тендерній пропозиції за результатами аукціону.
Додатки на сімнадцяти аркушах.