-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) - 15530000-2 – Вершкове масло (Масло вершкове)
Торги не відбулися
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Номер:
27dbb088462c4109917f2d4e0ececc3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-16-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.01.2019 00:00
Період моніторингу:
16.01.2019 13:11 - 07.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
16.01.2019 № 4
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Г. ВАЩЕНКО
Додаток
до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 16.01.2019 № 4
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу
... UA-2018-12-17-004619-c; 17.12.2018; Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015 (CPV) - 15530000-2 – Вершкове масло (Масло вершкове з масовою часткою жиру 73%); виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
ІІ. КОНСТАТУЮЧА ЧАСТИНА
1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: « » січня 2019 року.
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунального закладу "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради (протокол від 17.12.2018 №246); тендерні пропозиції учасників ТОВ «СІМБІ ПЛЮС» та ФОП «ОЛЬХОВОЙ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ».
Дослідженням тендерної пропозиції (далі - ТП), наданої учасником ТОВ «СІМБІ ПЛЮС», встановлено її невідповідність умовам тендерної документації (далі - ТД) Замовника торгів.
Так, відповідно до пункту 4 Додатку 2 ТД переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі по тексту - Закон) повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію документа, виданого відповідним органом МВС, який має такі повноваження, про те, що службова (посадова) особа Переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа замовнику.
На виконання вказаної вище вимоги ТД Замовника торгів ТОВ «СІМБІ ПЛЮС» в складі ТП надана довідка від 15.01.2019 №7301 в довільній формі (підписана посадовою особою учасника) про те, що посадова особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Отже, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «СІМБІ ПЛЮС» не відповідає умовам пункту 4 Додатку 2 ТД Замовника та підлягає відхиленню, оскільки учасником не наданий оригінал або нотаріально завірену копію документа, виданого відповідним органом МВС, який має такі повноваження, про те, що службова (посадова) особа Переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває..
Дослідженням тендерної пропозиції ФОП «ОЛЬХОВОЙ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ» також встановлено її невідповідність умовам ТД.
Так, частиною 1 розділу ІІІ ТД передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону та іншим вимогам замовника за переліком та формами згідно з Додатком 1;
- інформацією та документами про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, Додаток 3.
Проте, учасником торгів ФОП «ОЛЬХОВОЙ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ» в складі ТП вказаних вище документів не надано.
Отже, тендерна пропозиція ФОП «ОЛЬХОВОЙ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ» не відповідає умовам частини 1 розділу ІІІ ТД та підлягає відхиленню.
2. За результатами аналізу тендерних пропозицій учасників торгів на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки встановлено невідповідність тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації Замовника, отже тендерні пропозиції всіх учасників підлягають відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону як такі, що не відповідають умовам ТД. Отже, враховуючи те, що тендерні пропозиції ТОВ «СІМБІ ПЛЮС», ФОП «ОЛЬХОВОЙ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ» підлягають відхиленню, торги на закупівлю товару: «ДК 021:2015 (CPV) - 15530000-2 – Вершкове масло (Масло вершкове з масовою часткою жиру 73%)», ID: UA-2018-12-17-004619-c, підлягають відміні на підставі вимог абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
3. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на вищевикладене, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-ХІІ (із змінами) та підпунктом 14 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
16.01.2019 14:04 - 31.01.2019 00:00
Дата публікації висновку:
16.01.2019 14:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Документ, що свідчить про недопущення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації звіту:
17.01.2019 10:59