• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко

Торги відмінено

291 127.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 911.28 UAH
Номер: 8bfe5595f4c64b06a1ac72ab654bc740
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-24-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 24.01.2019 12:19 - 15.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.01.2019 № 21 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-23-002544-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23 січня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. В.о. начальника А. ВОЙЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 66) 702-63-28, nataliyanikulina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу питання визначення предмету закупівлі встановлено, що Замовник порушив норми абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454. За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі в річному плані та оприлюднення інформації про її проведення, в частині не пов’язаній з визначенням предмету закупівлі, порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6, пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про проведення закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Баратівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, оприлюднена 23.01.2019, в частині визначення предмету закупівлі; протокол від 22.01.2019 № 55. За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 (далі – Порядок № 454), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578, в річному плані, в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації предмет закупівлі визначив за показником п’ятої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: «15511000-3 — Молоко». Крім того, гриф затвердження тендерної документації не відповідає інформації, наведеній в протоколі, а саме: згідно з грифом тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету від 13.03.2018 № б/н, разом з тим, згідно з протоколом № 55 тендерна документація затверджена 22.01.2019 року.
Період усунення порушень: 24.01.2019 15:30 - 08.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 24.01.2019 15:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Торги відмінено згідно ч.1ст31 Закону України " Про публічні закупівлі" неможливість усунення порушень ,що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 25.01.2019 17:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Так
Опис: -
Дата публікації: 28.01.2019 09:17