-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Енергія електрична (Енергія електрична)
Торги відмінено
4 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Номер:
ce61f8bf3ab74105a14545fc8f38b8b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-18-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.01.2019 00:00
Період моніторингу:
18.01.2019 13:26 - 09.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.01.2019 № 3
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.01.2019 № 3
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-01-14-000067-b 14.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатках) встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимоги частини першої статті 3 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2019 рік з додатком та зміни до них, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, пояснення замовника від 24 січня 2019 року.
За результатами моніторингу встановлено, що процедура відкритих торгів на закупівлю електричної енергії очікуваною вартістю 4 050 000,00 грн проводиться без оприлюднення відповідних змін до річного плану закупівель, чим не дотримано вимоги частини першої статті 4 Закону.
Також встановлено, що Замовником у пункті першому розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 29 січня 2019 року, тоді як в пункті тринадцятому оголошення про проведення відкритих торгів – 01 лютого 2019 00:00, чим порушено вимоги частини першої статті 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Період усунення порушень:
25.01.2019 10:54 - 09.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2019 10:54
Запити/Пояснення
Номер:
4730ffb74e9441c5915d453d5803e726
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.01.2019 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-14-000067-B ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1.Чому процедура закупівлі електричної енергії проводиться без оприлюднення відповідних змін до річного плану закупівель на 2019 рік, як визначено у статті 4 Закону?
2.Чому у Додатку 3 до тендерної документації проект договору про закупівлю планується укласти у 2018 році, тоді як закупівля проводиться у 2019 році?
3.Чому кінцевий строк подання тендерних пропозицій в п.1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД зазначено – 29 січня 2019 року, тоді як в п.13 оголошення про проведення відкритих торгів – 01 лютого 2019 00:00?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
05a545fecc76474584c215fd3a224bb5
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
24.01.2019 15:29
Опис:
1)Відповідні зміни до річного плану закупівель на 2019 рік було оприлюднено у 2018 році.
2) Додаток 3 проект договору, є зразком договору, має використовуватись під час укладення договору. Рік укладення договору мав коригуватися під реальний рік його ж укладення. Просимо вважати інформацію про 2018 рік помилковою, яка буде виправлена.
3) Просимо вважати нестиковку між датою щодо оголошення та подання пропозиції помилковою,яка буде виправленя.