-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з централізованого опалення
Завершена
972 640.00
UAH з ПДВ
Номер:
7916de62132243fbb32c9c9b9b94122a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-16-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.01.2019 00:00
Період моніторингу:
16.01.2019 16:23 - 07.02.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.01.2019 №3
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Д. БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.01.2019 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-01-10-000384-b 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результати проведеного моніторингу закупівлі установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454.
За результатами аналізу наступних питань: наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу культури і туризму Білопільської районної державної адміністрації Сумської області (далі - Замовник), повідомлення про намір укласти договір, протоколи засідань тендерного комітету від 10.01.2019 б/н та 14.01.2019 б/н.
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно з нормами абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок № 454), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовником у річному плані закупівель на 2019 рік, оприлюдненому в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2019-01-10-006866-с, та в інформації про предмет закупівлі, оприлюдненій в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-10-000384-b, зазначено код предмета закупівлі, за показником п’ятої цифри основного словника: 09323000-9 — «Централізоване опалення», чим порушено норми абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454.
Період усунення порушень:
22.01.2019 17:06 - 06.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2019 17:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень
Дата публікації звіту:
29.01.2019 17:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionDescription: Так
Опис:
З метою усунення виявлених порушень законодавства замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі
Дата публікації:
05.02.2019 10:34