• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Завершена

18 561 652.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 600.00 UAH
Номер: ebcc5fcbd6d943b28e12278aecd74fec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-18-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.06.2019 15:45 - 11.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.06.2019 № 115 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 13.06.2019 № 115 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16 UA-2018-10-12-000551-c 12.10.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері закупівель під час розкриття та розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30, п. 5, 6 ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, при оприлюдненні інформації про її проведення, при відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, укладенні договору та внесенні змін до договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, його оприлюднення та внесення змін. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2018 рік, зі змінами, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.11.2018 № 724, зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Промисловий союз 2017», ТОВ «Інтерекст LTD», ТОВ «Виробниче об’єднання «Союзенегомаш», ТОВ «Енергомаш Україна», ТОВ «Виробничо – інжинірингова фірма «Етна», ТОВ «Гранд - Арма», ТОВ «Бізол», ТОВ «Трубні системи», ТОВ «ВІКТОРІ ІНСТАЛ ГРУП», ТОВ «РЕММАШРЕСУРС», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17.12.2018 №№ 810, 811, 812, 813, 828 від 18.12.2018 № 821 та від 19.12.2018 № 822, 823, повідомлення про намір укласти договір, договори від 24.01.2019 №793/ДЗЗ-19, від 16.01.2019 № 774/ДЗЗ-19, №775/ДЗЗ-19, № 773/ДЗЗ-19 19, від 17.01.2019 № 776/ДЗЗ-19, додаткові угоди від 05.02.2019 № 1, від 13.03.2019 № 1, від 15.03.2019 № 1. Моніторинг закупівлі за Лотом 9, не здійснювався, у зв’язку з виконання укладеного договору від 16.01.2019 № 774/ДЗЗ-19. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Інтерекст LTD» (далі – Переможець по Лоту № 7 та 10) не відповідає умовам ТД, оскільки в складі пропозиції Переможця по Лоту № 7 та 10 надано довідку про виконання аналогічних договорів від 02.11.2018 № 326 в якій надано договори які укладено в 2014 - 2018 роках виконання яких неможливо підтвердити, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Крім того, згідно з п. 5 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця по Лоту № 7 та 10 як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договори від 16.01.2019 № 775/ДЗЗ-19 та від 24.01.2019 № 793/ДЗЗ-19 на загальну суму 2 411 297,25 гривень. Крім того, аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що відповідно до протоколу розгляду від 19.12.2018 № 823 пропозиції ТОВ «Інтерекст LTD» та ТОВ «РЕММАШРЕСУРС» – допущено до аукціону по Лоту 13, однак вищезазначені пропозиції не відповідають кваліфікаційним критеріям встановленим згідно зі ст. 16 Закону, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Крім того, згідно з п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги у зв’язку з відхилення всіх тендерних пропозицій. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозиції ТОВ «Інтерекст LTD» та ТОВ «РЕММАШРЕСУРС» по Лоту 13 як такі, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ТОВ «Інтерекст LTD» договір від 17.01.2019 № 776/ДЗЗ-19 на загальну суму 801 000,00 гривень. Слід зазначити, що договір від 16.01.2019 № 774/ДЗЗ-19 який укладений по Лоту 9, виконаний в повному обсязі, тому відсутні правові підстави для проведення моніторингу по Лоту 9.
Період усунення порушень: 05.07.2019 16:30 - 20.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.07.2019 16:30

Оскарження висновку в суді

Опис: На підставі норми частини десятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи незгоду замовника з інформацією, викладеною у висновку, висновок оскаржено до суду 18.07.2019.
Дата публікації: 19.07.2019 08:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо заперечення до висновку у прикріпленому файлі
Дата публікації звіту: 11.07.2019 18:46