-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з централізованого постачання теплової енергії
Завершена
343 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
cd345f7cdfef428c9347848d9d7eb36a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-24-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2020 00:00
Період моніторингу:
24.04.2020 15:19 - 19.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2020 № 18-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 24.04.2020 № 18-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-17-000937-a від 17.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення змін до Договору встановлено порушення вимог абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 30 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав для обрання та застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України №922-VIII від 25.12.2015 зі змінами) (далі – Закон), своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю (змін до договору).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного вищого навчального закладу Нововолинський електромеханічний коледж (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 17.01.2019 (далі – Повідомлення), протокол проведення переговорів між Державним вищим навчальним закладом Нововолинський електромеханічний коледж та Комунальним підприємством «Нововолинськтеплокомуненерго» Житлово-комунального об’єднання Нововолинської міської ради від 17.01.2019 №01, договір про закупівлю послуг з централізованого постачання теплової енергії за державні кошти від 24.01.2019 №89 (далі – Договір), повідомлення від 28.10.2019 про внесення змін до Договору, додаткову угоду від 24.10.2019 №01 до Договору.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником 24.10.2019 укладено Додаткову угоду від 24.10.2019 №01 до Договору від 24.01.2019 №89, в той же час повідомлення про внесення змін до Договору оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28.10.2019, тобто на четвертий день з дня внесення змін до Договору, чим порушено вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, установлено, що пунктом 10.1 Договору від 24.01.2019 №89 визначено строк дії Договору до 31 березня 2019 року та/або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по цьому Договору (повного використання коштів, передбачених затвердженими кошторисами на відповідний рік).
Відповідно до пункту 3.1 Договору ціна Договору становить 343 000,00 грн, в т.ч. ПДВ.
24.10.2019 Замовником укладено Додаткову угоду від 24.10.2019 №01 до Договору від 24.01.2019 №89, відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1 якої, суму Договору зменшено на 5920,50 грн, а ціну Договору встановлено в розмірі 337 079,50 грн, в т.ч. ПДВ.
За даними пошуково-аналітичної системи (https://www. 007.org.ua) установлено, що станом на 31.03.2019 зобов’язання постачальника Комунального підприємства «Нововолинськтеплокомуненерго» Житлово-комунального об’єднання Нововолинської міської ради та Замовника за договором від 24.01.2019 №89, враховуючи зміни, передбачені Додатковою угодою від 24.10.2019 №01 до Договору, виконані в повному обсязі (340 380,98 грн).
Аналізом інформації, оприлюдненої на веб – порталі Уповноваженого органу, встановлено, що станом на 30 квітня 2020 року Замовником не опубліковано звіт про виконання вищезазначеного Договору.
Отже, Замовник, на порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня закінчення строку дії Договору та його виконання.
Період усунення порушень:
30.04.2020 15:44 - 16.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2020 15:44