-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво скверу по вул. Енергетиків в м. Каневі Черкаської області
Виконання будівельних робіт по об`єкту: "Будівництво скверу по вул. Енергетиків в м. Каневі Черкаської області"
Торги відмінено
2 335 682.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 16 349.78 UAH
мін. крок: 0.7% або 16 349.78 UAH
Номер:
bdabf09c21a2449398f80990d7aa5980
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-16-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.01.2019 00:00
Період моніторингу:
16.01.2019 11:44 - 07.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.01.2019 № 5
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Т. ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 16.01.2019 № 5
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
12. UA-2018-11-06-001586-b, 06.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено недотримання норм статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами моніторингу тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; тендерна документація, зміни та роз’яснення до неї; тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю БК «КИЇВ-М-БУД» (далі – Товариство); протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2018 № 18 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір; пояснення від 18.01.2019, отримане від замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що закупівля здійснювалася без включення її до річного плану, чим не дотримано норми статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, ціна пропозиції Товариства після аукціону є найнижчою, тендерну пропозицію визнано Замовником як таку, що відповідає вимогам тендерної документації, та 21.12.2018 оприлюднене повідомлення про намір укласти з ним договір.
Проте, під час проведення моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція Товариства не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Так, розділом 2. «Каркас» технічного завдання, яке наведено у додатку № 8 до тендерної документації, передбачено використання труби профільної 60х60х2 в кількості 0,058088 т, труби профільної 40х40х2 в кількості 0,06519 т. Натомість у складі тендерної пропозиції Товариства (підсумкова відомість ресурсів) запропоновано трубу профільну 60х60х2 в кількості 0,029256 т, трубу профільну 40х40х2 в кількості 0,053856 т.
Отже, тендерна пропозиція Товариства не відповідає умовам тендерної документації та відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню.
Період усунення порушень:
22.01.2019 15:47 - 06.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2019 15:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В зв`язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (ч. 1 ст. 31 Закону), процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі "Будівництво скверу по вул. Енергетиків в м. Каневі Черкаської області" відмінено.
Дата публікації звіту:
24.01.2019 12:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Процедура відкритих торгів згідно предмету закупівлі "Будівництво скверу по вул. Енергетиків в м. Каневі Черкаської області" відмінена в зв`язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі")
Дата публікації:
24.01.2019 12:25
Запити/Пояснення
Номер:
a92adbaa40c5436cb8c7684f0cd12b70
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2019 12:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.01.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-06-001586-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
1) вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі на 2018 рік, додатку до річного плану чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля?
2) чому пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю БК «КИЇВ-М-БУД» (код – 40313047, далі - Товариство) не була відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)?
Зокрема, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, з них: з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно додатку № 5; відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно із розділом 1. «Покриття з бетонних плиток «старе місто» (тип І)» технічного завдання (додаток № 8 до тендерної документації) необхідно здійснити улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 5 см. Відповідно до відомості обсягів робіт, що надана у складі тендерної пропозиції Товариства, буде проведено улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см.
Згідно із розділом 3. «Покриття з бетонних плиток «старе місто» (тип ІІІ)» технічного завдання (додаток № 8 до тендерної документації) необхідно здійснити улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 15 см. Відповідно до відомості обсягів робіт, що надана у складі тендерної пропозиції Товариства, буде проведено улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см.
Згідно із розділом 2. «Покриття з бетонних плиток «старе місто» з елементами декоративного каменю (тип ІV)» технічного завдання (додаток № 8 до тендерної документації) необхідно здійснити улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 15 см та улаштування цементно-бетонних покриттів одношарових товщиною шару 10 см засобами малої механізації. Відповідно до відомості обсягів робіт, що надана у складі тендерної пропозиції Товариства, буде проведено улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см та улаштування цементно-бетонних покриттів одношарових товщиною шару 20 см засобами малої механізації.
Згідно із розділом 5. «Піщаник (тип VІІ)» технічного завдання (додаток № 8 до тендерної документації) необхідно здійснити улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 7 см. Відповідно до відомості обсягів робіт, що надана у складі тендерної пропозиції Товариства, буде проведено улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см.
Крім того, розділом 2. «Каркас» технічного завдання (додаток № 8 до тендерної документації) передбачено використання труби профільної 60х60х2 в кількості 0,058088 т, труби профільної 60х40х3 в кількості 0,029256 т та труби профільної 40х40х2 в кількості 0,06519 т. У складі тендерної пропозиції Товариства (підсумкова відомість ресурсів) запропоновано трубу профільну 60х60х2 в кількості 0,029256 т, трубу профільну 60х40х3 в кількості 0,1998 т та трубу профільну 40х40х2 в кількості 0,053856 т.
Отже, інформація та документи, що надані у тендерній пропозиції цього учасника, не підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі.
3) з яких підстав станом на 16.01.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація щодо договору про закупівлю, укладеного відповідно до вимог частини 2 статті 32 Закону, або щодо відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, відповідно до статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
66c9d11f123c40c99373797f0959b1b8
Назва:
Пояснення на Запит
Дата опублікування:
18.01.2019 15:23
Опис:
На запит про надання пояснень повідомляю, що у 2018 року на фінансування об’єкта були передбачені кошторисні призначення у сумі 280 000,00 грн, що було висвітлено у річному плані закупівель на 2018 рік під номером
UA-P-2018-01-18-008879-a.
Після оголошення тендеру 06.11.2018 року, відповідно до розпорядження міського голови від 11.11.2018 № 412-р (Додаток №1) до тендерної документації були внесені зміни, а саме продовжено кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 20.12.2018, а терміном початку виконання будівельних робіт у проекті Договору було визначено 2019 рік.
Після визначення переможця укласти Договір у встановлений частиною 2 статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» не був укладений в зв’язку з тим, що:
1. Відповідно до рішення Канівської міської ради від 20.12.2018
№ 13-70, в зв’язку зі створенням Канівської об’єднаної територіальної громади Черкаської області було необхідно змінити назву підрозділу Замовника. Копію виписки з ЄДР від 10.01. 2019 додаю (Додаток №2).
2. Фінансування бюджету міста Канева у 2019 році згідно чинного законодавства було розпочато з 15.01.2019 року. Додатком № 3 до пояснення надаю скановану копію кошторису управління містобудування та архітектури на 2019 рік, що датований 14.01.2019.
Після затвердження кошторису було оприлюднено річний план закупівель, в якому під № UA-P-2019-01-16-008991-b передбачені видатки на будівництво скверу у сумі 1000000,00 грн.
Згідно наданої ТОВ «БК «Київ-М-Буд» пропозиції товщина щебеневої основи тротуарів становить 5 см. За основу в локальному кошторисі прийнято базову розцінку з товщиною щебеневого шару 12 см (ЕН27-17-3) та наступною позицією локального кошторису проведено вилучення до товщини 5 см(ЕН27-17-4).