• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Електрична енергія

Електрична енергія (універсальна послуга)

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
Номер: baa2a91be1924eaa86881d2d5e96554d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-09-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.07.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 09.07.2019 17:37 - 31.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 09.07.2019 №45 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 09.07.2019 №45 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2019-01-16-001509-b від 16.01.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання законодавства при оприлюдненні договору встановлено порушення частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної (скороченої) процедури закупівлі, укладання договору від 23.01.2019 №12/762 та додаткової угоди №1 від 23.01.2019 – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства при укладанні договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Скалатської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 16.01.2019, договір про закупівлю від 23.01.2019 за №12/762 та додаткову угоду №1 від 23.01.2019 до договору від 23.01.2019 №12/762. Моніторингом встановлено, що Замовник, в електронній системі закупівель не оприлюднив договір від 23.01.2019 №12/762 в цілому, а саме: додаток 1 «Заява-приєднання» (передбачений п.1.1. договору) та додаток 3 «Комерційна пропозиція» (передбачений п.3.3. договору), чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон).
Період усунення порушень: 15.07.2019 14:52 - 30.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.07.2019 14:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з тим, що, неоприлюднено договір від 23.01.2019 №12/762 в цілому, а саме: додаток 1 «Заява-приєднання» (передбачений п.1.1. договору) та додаток 3 «Комерційна пропозиція» (передбачений п.3.3. договору), на підставі ч. 4 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура відміняється замовником.
Дата публікації звіту: 18.07.2019 17:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Замовником, на підставі ч.4 ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі», переговорна процедура відміняється. Договір від 23.01.2019 №12/762 розірвано шляхом укладення додаткової угоди від 18.07.2019 №2.
Дата публікації: 19.07.2019 10:03