• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Електрична енергія (постачання електричної енергії)

Завершена

9 475 200.00 UAH з ПДВ
Номер: 98e0c02f5d1746a6b6391721d307fbef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-06-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.03.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.03.2019 17:43 - 29.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.03.2019 №12 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.03.2019 № 12 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2019-01-15-002200-c від 15.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, встановлено, що в порушення вимог статті 4 Закону, Замовником проведено закупівлю без оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель, в якому відображена інформація щодо проведення переговорної процедури закупівлі по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності умов для застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявність умов для застосування переговорної процедури, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 та 2019 роки та зміни до них, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 15.01.2019 року та договір про закупівлю від 23.01.2019 № 104/НР/ЖОЕ. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено імперативну вимогу, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, при цьому річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) протягом п’яти днів з дня затвердження. При цьому, пунктами 3, 4 та 7 форми річного плану закупівель, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі - Наказ МЕРТУ № 490) передбачено зазначення інформації щодо конкретної назви предмета закупівлі, коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі та процедури закупівлі. Разом з тим, відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Проте, аналізом дотримання Комунальним підприємством Новоград - Волинської міської ради «Виробниче управління водопровідного – каналізаційного господарства» (далі - Замовник) законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено, що в порушення вимог статті 4 Закону, Замовником проведено закупівлю без оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель, в якому відображена інформація щодо проведення переговорної процедури закупівлі по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія».
Період усунення порушень: 11.03.2019 18:14 - 26.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2019 18:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а також заперечення на висновок ДАСУ Північного офісу Держаудитслужби, оприлюдненого 11.03.2019 року Ознайомившись із висновком ДАСУ Північного офісу Держаудитслужби, оприлюдненого 11.03.2019 року, Комунальне підприємство Новоград-Волинської міської ради «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» надає наступну інформацію. Так, у висновку ДАСУ зазначено: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі в річному плані, встановлено, що в порушення вимог ст. 4 Закону «Про публічні закупівлі», Замовником проведено закупівлю без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу річного плану закупівель, в якому відображена інформація щодо проведення переговорної процедури закупівлі по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія». На усунення порушення згідно висновку ДАСУ 15.03.2019 року відбулося оприлюднення річного плану закупівель, в якому відображена інформація щодо проведення переговорної процедури закупівлі по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія». Але з даним висновком ДАСУ наша сторона не погоджується з наступних причин. До застосування переговорної процедури закупівлі електричної енергії ми дійшли в результаті того, що двічі не відбулися відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю електричної енергії. Річний план закупівлі, в якому відображена інформація щодо проведення процедури відкритих торгів закупівлі по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія» нами був оприлюднений 29.10.2018 року – UA-Р-2018-10-29-003475-с. Відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю електричної енергії (постачання електричної енергії), оголошені на електроннму майданчику zakupki.prom.ua 05 листопада 2018 року (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-05-001036-b) та 06 грудня 2018 року (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-06-002820-c) двічі не відбулися, через відсутність учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, у даному випадку відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» ми застосували переговорну процедуру закупівлі. В зв’язку з тим, що річний план на закупівлю електричної енергії нами був оприлюднений ще в жовтні 2018 року, а в ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» немає прямої вказівки про повторне (нове) оприлюднення річного плану закупівель в ситуації, коли відкриті торги двічі не відбулися і у Замовника виникає право застосування переговорної процедури закупівлі, ми повторно не оприлюднювали річний план по коду ДК 021-2015: 09310000-5 за предметом «Електрична енергія», так як він вже був оприлюднений. Враховуючи вищевикладене, ми не вбачаємо в наших діях порушення законодавства про державні закупівлі.
Дата публікації звіту: 15.03.2019 13:14