-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
лот 1 - М’ясо свинини (без кості); лот 2 - стегно куряче, філе куряче
очікувана вартість з ПДВ.
Завершена
386 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 163.50 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 163.50 UAH
Номер:
2dc2db1a685a4241a00b3b40fe981a42
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-23-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2019 00:00
Період моніторингу:
23.04.2019 17:27 - 18.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.04.2019 №25
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.04.2019 №25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2018-12-04-000946-b від 04.12.2018 - повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), питання відповідності вимог тендерної документації Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо
усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Документи, на підставі яких здійснено моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Закладу освіти І-ІІІ ступенів «Тернопільський обласний навчально-реабілітаційний центр» (далі - Замовник) №б/н від 04.12.2018, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерна пропозиція Фізичної особи - підприємця Олійник Юрій Романович (далі - ФОП Олійник Ю.Р.), повідомлення про намір укласти договір, договір.
Необхідно зазначити, що Замовником заплановано здійснити закупівлю за двома лотами (лот 1 - М’ясо свинини (без кості); лот 2 - стегно куряче, філе куряче). За другим лотом торги не відбулися, так як для участі в торгах було подано менше двох тендерних пропозицій.
Моніторингом з'ясовано, що оцінка тендерних пропозицій за першим лотом електронною системою закупівель здійснена 20.12.2018. При цьому, Замовником прийнято рішення (протокол від 27.12.2018 №23) про продовження строку розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів. Однак, в порушення частини четвертої статті 28 Закону не аргументовано продовжено розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Окрім цього, моніторингом встановлено, що Замовником в порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ФОП Олійник Ю.Р. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не зазначено адреси замовників та кількості товару згідно укладених договорів, що передбачено умовами п. 5 розділу 3 тендерної документації.
Окрім цього, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, ФОП Олійник Ю.Р. у складі тендерної пропозиції подано лист-відгук про співпрацю з ТОВ «Санаторій «Аква Віта – Жива Вода» датований 12 грудня 2018 року у якому міститься інформація про виконання умов договору, однак накладних, що підтверджують факт виконання умов договору станом на 12.12.2018 всупереч умовам п. 5 розділу 3 тендерної документації не надано.
Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Замовник відміняє торги.
Однак, за результатами закупівлі Замовник 23.01.2019 уклав за №1/св договір з ФОП Олійник Ю.Р. вартістю 251 900,0 гривень.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK1-2_1, RISK1-13_1, RISK1-3_1, RISK1-12, RISK1-13_2) не підтверджено.
Період усунення порушень:
15.05.2019 16:54 - 01.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2019 16:54