• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Установка для очистки олив в комплекті ВП ХАЕС

Завершена

40 648 764.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 203 243.82 UAH
Номер: 2052c2ab145a4d7d93889834b79a68c1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-30-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.01.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 30.01.2019 19:02 - 21.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.01.2019 № 21 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 30.01.2019 № 21 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-09-28-000966-c 28.09.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, boiko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель та зміни до нього на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Державного підприємства Національної енергогенеруючої компанії «Енергоатом» (далі – Замовник), протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.11.2018 № 5917, тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «ВДМ», AWTEX GmbH та товариства з обмеженою відповідальністю «КТЗ-ЕНЕРГОМАШ», повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 21.01.2019 № 53-129-01-19-01743. Моніторингом установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 12.10.2018, 12.10.2018, 16.10.2018 та 18.10.2018, оприлюднив роз’яснення на звернення 25.10.2018, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Період усунення порушень: 08.02.2019 17:23 - 23.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2019 17:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівль
Дата публікації звіту: 13.02.2019 12:34