• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Електрична енергія

Завершена

7 573 300.00 UAH з ПДВ
Номер: b0c32e23138f47639ae209b98fe7b2ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-28-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 28.03.2019 14:48 - 23.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.03.2019 № 19 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака. Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 28.03.2019 №19 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2019-01-21-001577-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 96) 724-16-51, spasivoleksij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані (додатках) встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону, дотримання замовником Закону в частині застосування процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини сьомої статті 2 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 квітня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання замовником Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в частині застосування процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, інформацію, розміщену на веб-порталі Уповноваженого органу, щодо наявності річного плану закупівлі на 2019 рік з додатком та зміни до них, звіт про укладений договір, відповідь замовника на пояснення від 08.04.2019. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником проведено закупівлю електричної енергії без застосування визначених законодавством процедур закупівель на суму 7 573 300,00 грн, чим не дотримано вимог частини сьомої статті 2 Закону. Також, аналізом встановлено, що закупівля електричної енергії проводиться без оприлюднення річного плану, додатку до річного плану закупівель на 2019 рік, чим не дотримано вимоги частини першої статті 4 Закону.
Період усунення порушень: 10.04.2019 16:26 - 25.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2019 16:26

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення