-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Електрична енергія
Завершена
7 573 300.00
UAH з ПДВ
Номер:
b0c32e23138f47639ae209b98fe7b2ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-28-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2019 00:00
Період моніторингу:
28.03.2019 14:48 - 23.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.03.2019 № 19
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.03.2019 №19
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-01-21-001577-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані (додатках) встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону, дотримання замовником Закону в частині застосування процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини сьомої статті 2 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання замовником Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в частині застосування процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, інформацію, розміщену на веб-порталі Уповноваженого органу, щодо наявності річного плану закупівлі на 2019 рік з додатком та зміни до них, звіт про укладений договір, відповідь замовника на пояснення від 08.04.2019.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником проведено закупівлю електричної енергії без застосування визначених законодавством процедур закупівель на суму 7 573 300,00 грн, чим не дотримано вимог частини сьомої статті 2 Закону.
Також, аналізом встановлено, що закупівля електричної енергії проводиться без оприлюднення річного плану, додатку до річного плану закупівель на 2019 рік, чим не дотримано вимоги частини першої статті 4 Закону.
Період усунення порушень:
10.04.2019 16:26 - 25.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2019 16:26
Рішення про призначення перевірки
Номер:
22a1b6b9d83242f1854d54eef780238b
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-05-08-000001
Дата створення:
08.05.2019 11:36
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2019 №23
Івано-Франківськ
Про призначення перевірки закупівлі
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 10.05.2019 по 17.05.2019 перевірку закупівлі UA-2019-01-21-001577-b здійсненої Комунальним підприємством «Житловик».
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Гамуляка І.Б.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Підстава: пункт 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
Запити/Пояснення
Номер:
e132e8e8de974cd0a6aeea4838c15408
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
03.04.2019 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-001577-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Чим керувався замовник, оприлюднюючи звіт про укладений договір в системі електронних закупівель на предмет «Електрична енергія», очікуваною вартістю 7 573 300,00 гривень?
2. Чи приймалося рішення тендерним комітетом щодо планування вищевказаної закупівлі?
Просимо надати документальне підтвердження, на підставі чого було оприлюднено звіт про укладений договір здійснення закупівлі електричної енергії.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.