• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021-2015: 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса варена, ковбаса варено-копчена, консерви м’ясні тушковані)

Завершена

489 289.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 446.45 UAH
Номер: e198f81fefcb4d54b77f6af7aea2ba3d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-17-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 17.07.2019 15:02 - 08.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.07.2019 № 179 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-12-17-003729-c. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; - інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 2, 13 частини другої статті 22, абзацу першого та третього частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «СУПЕРМАРКЕТ Україна», своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій та їх оцінка; укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Херсонського ліцею Херсонської обласної ради (далі – Замовник) від 17.12.2018 року; тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ «СУПЕРМАРКЕТ Україна»; повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2019; договір про закупівлю №9 від 21.01.2019. За результатом проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація містить вимоги, які суперечать вимогам встановленим статтею 17 цього закону, а саме: - вимога в тендерній документації про надання переможцем торгів документального підтвердження інформації доступ до якої є вільним (відсутності підстави передбаченої пунктом 8 частини першої статті 17 Закону) суперечить абзацу першому частини третьої статті 17 Закону; - вимога в тендерній документації щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 1 та 7 частини першої статті 17 Закону суперечить вимогам абзацу третього частини третьої статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 19.07.2019 15:44 - 03.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.07.2019 15:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо усунення порушень. Оскільки закупівля «Код ДК 021-2015: 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса варена, ковбаса варено-копчена, консерви м’ясні тушковані)» завершена (договір з переможцем закупівлі ТОВ "Супермаркет Україна» укладений 21.01.2019 року, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.01.2019 року о 15:22) у Замовника відсутня можливість усунення порушення виявленого під час проведення моніторингу. В свою чергу керівником Херсонського ліцею Херсонської обласної ради та головою тендерного комітету було проведено засідання комітету, в якому головою тендерного комітету наголошено в суворому порядку дотримуватися та слідкувати за чинним законодавством (змінами) у сфері публічних закупівель, не допускати порушень, належно виконувати службовими особами тендерного комітету своїх посадових обов'язків у частині забезпечення основних завдань, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація щодо порушення виявленого під час проведення моніторингу тендерним комітетом Херсонського ліцею Херсонської обласної ради взята до уваги та буде врахована у майбутньому під час складання тендерної документації.
Дата публікації звіту: 23.07.2019 12:45