• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Вершкове масло

Завершена

50 083.00 UAH без ПДВ
Номер: 95177e767480422ba50b173e2e29b314
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-27-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2019 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 27.03.2019 11:33 - 20.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.03.2019 №10 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника управління О. НАДТОЧІЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 25.03.2019 №10 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-01-21-001390-c 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 95) 420-18-76, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання планування закупівлі та наявності підстав щодо укладення договору без застосування процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону, установлено порушення вимог частини сьомої статті 2 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі та оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, наявність підстав щодо укладення договору без застосування процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Відділу освіти Сумської районної державної адміністрації (далі - Замовник), звіт про укладені договори, договір на поставку продуктів харчування від 21.01.2019 №15, інформацію, розміщену Замовником в електронній системі закупівель щодо закупівлі масла вершкового у 2019 році, пояснення Замовника від 01.04.2019, надані через електронну систему закупівель. Моніторингом установлено, що відповідно до звіту про укладені договори ID: UA-2019-01-21-001390-c, Замовником 21 січня 2019 року з ФОП Бойко О.В. укладено договір за №15 на закупівлю масла вершкового вартістю 50 083,00 грн без застосування процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону. Після чого, 23 січня 2019 року Замовником оголошено відкриті торги (ID: UA-2019-01-23-000760-b) на закупівлю масла вершкового очікуваною вартістю закупівлі 462 375,00 гривень. Частиною сьомою статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Отже, Замовник на порушення вимог частини сьомої статті 2 Закону уклав з ФОП Бойко О.В. договір від 21.01.2019 №15 вартістю 50 083,00 грн, який передбачає оплату товару (масла вершкового) до проведення процедур, визначених Законом з даного предмету закупівлі.
Період усунення порушень: 02.04.2019 12:00 - 19.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 02.04.2019 12:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно ч.1 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконанням. Договір №15 від 21.01.2019 про закупівлю вершкового масла (ID: UA-2019-01-23-000760-b) станом на 31.03.2019 виконано. Висновок моніторингу Держаудитслужби (ID: UA-M-2019-03-27-000059) по закупівлі вершкового масла (ID: UA-2019-01-23-000760-b) було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу 02.04.2019 о 12:00 год. (після закінчення всіх процедур по виконанню вказаного договору). Порядок усунення порушень у даному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено. Виконати вимоги Держаудитслужби від 02.04.2019 є неможливим з вищезазначених причин.
Дата публікації звіту: 08.04.2019 16:46

Рішення про призначення перевірки

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Ні
Опис: -
Дата публікації: 10.04.2019 15:04

Запити/Пояснення