-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень(Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Першотравенської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2)
Торги відмінено
338 100.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 690.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 690.50 UAH
Номер:
82d66ef004d947ab9a3e26fcf60de7e5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-15-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.01.2019 00:00
Період моніторингу:
15.01.2019 14:07 - 06.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
14.01.2019 № 12
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.01.2019 № 12
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-06-002034-c 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2018-12-06-003698-c 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-04-001023-c 04.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-01-04-001309-c 04.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-01-04-001578-c 04.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-04-001693-c
04.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2018-12-06-000039-c 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2018-12-18-001270-c 18.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення Замовником вимог частини другої статті 22 Закону.
У ході проведення моніторингу Замовником надано пояснення, що протоколом засідання тендерного комітету від 21.01.2019 № 4 закупівля відмінена через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що закупівля відмінена, встановлені порушення законодавства у сфері закупівель вважаються усунутими. Порушення усунуті у ході проведення моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2019 року.
Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадіях планування закупівлі, оприлюднення інформації про її проведення, відповідність тендерної документації вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, пояснення Замовника від 21.01.2019.
Згідно з пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: пункт 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; пункт 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; пункт 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; пункт 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; пункт 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Моніторингом встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам частини другої статті 22 Закону в частині:
- невірного найменування замовника;
- невірного місця, де повинні бути надані послуги з харчування;
- невірних строків надання послуг;
- відсутності у тендерній документації інформації про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції;
- невідповідності вимог щодо технічних характеристик предмета закупівлі вимогам Порядку харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 №242/329.
Період усунення порушень:
28.01.2019 14:35 - 12.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
28.01.2019 14:35
Запити/Пояснення
Номер:
05a83dadf2e246458aebc5ddba9288af
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.01.2019 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Першотравеньскої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-04-001023-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Строк надання послуг відповідно до пункту 3 «Інформація про предмет закупівлі» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначено лютий – грудень 2019 року. Проте у п.5.1 проекту договору, що є Додатком 6 до тендерної документації визначено період початку надання послуг лютий-січень 2019 року. Поясніть причину зазначеної розбіжності.
2. Чому на сторінці 29 тендерної документації зазначено Замовником Першотравенська загальноосвітня школа I-III ступеню №1.
3. Пунктом 12 частини 2 статті 22 Закону № 922 визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції. Поясніть причину відсутності в тендерній документації в пункті 7 розділу 1 інформації про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції учасників.
4. В пункті 1 додатку 5 до тендерної документації зазначено, що послуги їдалень та приготування їжі будуть здійснюватися виключно в приміщенні їдальні та харчоблоку Комунального закладу освіти «Першотравенська загальноосвітня спеціальна школа-інтернат» Дніпропетровської обласної ради» за адресою установи, а в пункті 5 цього ж додатку зазначено, що надання послуг та приготування їжі здійснюється виключно в приміщенні їдальні та харчоблоку Замовника. Поясніть розбіжності щодо вимоги місця надання послуг та приготування їжі.
5. Пунктом 19 Порядку харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 (далі – Наказ № 242/329) визначено, що керівником закладу (навчального, оздоровчого, підприємства громадського харчування або організації, що надає послуги з харчування дітей) затверджуються примірні двотижневі меню, які погоджуються з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби. Поясніть, чому у пункті 7 додатку 5 «Технічне завдання» до тендерної документації зазначено, що вносити будь-які зміни в двотижневе меню дозволяється лише за умови письмового обґрунтування та з попереднім погодженням із Замовником та органами Держпродспоживслужби, а не з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби, що не відповідає п.19 Наказу № 242/329.
6. Пунктом 8 Додатку 5 до тендерної документації визначено, що учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування дітей по Першотравенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеню №1. При цьому закупівля здійснюється для Першотравенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеню № 2. Поясніть причину зазначеної розбіжності.
7. В пункті 20 Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що замовник під час підписання договору надає часнику Технологічні карти приготування страв згідно двотижневого меню на зимово-весняний та осінній періоди по Першотравенська загальноосвітня школа I-III ступеню № 1. Поясніть, чому Замовник під час підписання договору повинен надати Учаснику Технологічні карти іншої загальноосвітньої школи.
8. Відповідно до пункту 15.4 Порядку організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти м. Першотравеньська, затвердженого рішенням виконавчого комітету Першотравенької міської ради від 16.08.2018 № 162 (далі-Порядок) слідує, що міський відділ освіти виконавчого комітету Першотравеньскої міської ради здійснює оплату наданих послуг. Водночас, відповідно до пункту 10 цього Порядку для організації харчування учнів директори проводять конкурсні торги, в тому числі, допорогові закупки або відкриті торги за наявності. Поясніть чи є Першотравенська загальноосвітня школа I-III ступеню № 2 одержувачем чи розпорядником бюджетних коштів та якого рівня.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c4fa8b85b7834cb8a9532e3b58497c36
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
21.01.2019 16:15
Опис:
Добрий день!Дякуємо Вам за зауваження, щодо розбіжностей в тендерній документації.На підставі виявлених Вами порушень з боку Першотравенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, код ЄДРПУ 19433824 , керуючись п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, прийнято рішення 21.01.2019, щодо відміни процедури електронної закупівлі по UA-2019-01-04-001023-c