-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Теплопостачання
Торги відмінено
547 287.54
UAH з ПДВ
Номер:
fd66dbf7055140d285af2836b6d1f9de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-17-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.01.2019 00:00
Період моніторингу:
17.01.2019 11:59 - 08.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.01.2019 № 4
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 16.01.2019 № 4
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-01-14-001295-с 14.01.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог п.18 ч.1 ст.1 Закону та абз 2 п. 1 розд ІІ Порядку № 454.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу замовником усунуто встановлене порушення законодавства шляхом відміни процедури закупівлі згідно протоколу засідання тендерного комітету від 21.01.2019 №3.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2019 року. Предметом аналізу були дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю: відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмету закупівлі, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані такі документи: річний план закупівель; інформація про проведення переговорної процедури закупівлі. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник в порушення вимог п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон) та абз 2 п. 1 розд ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок № 454) (зі змінами), в річному плані закупівель та інформації про проведення переговорної процедури закупівлі предмет закупівлі визначив за показником п’ятої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, а саме: «09323000-9 — Централізоване опалення».
Період усунення порушень:
24.01.2019 17:23 - 08.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2019 17:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
При проведені переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-01-14-001295-с помилково вибраний предмет закупівлі ,який не відповідає абз.2 розд ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (зі змінами), а саме: за ДК 021:2015: 09323000-9-Централізоване опалення за показником п’ятої цифри Єдиного закупівельного словника.
Вищевказана закупівля скасована.
Дата публікації звіту:
24.01.2019 20:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
Дата публікації:
25.01.2019 12:35
Запити/Пояснення
Номер:
f5a158b684b2411496753e6b9967c542
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2019 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Теплопостачання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-14-001295-с) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З яких підстав при проведені переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-01-14-001295-с предмет закупівлі визначений Вами не у відповідності до абз.2 розд ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (зі змінами), а саме: за ДК 021:2015: 09323000-9-Централізоване опалення за показником п’ятої цифри Єдиного закупівельного словника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
74b650634f714bff8c1880b5bf0e11c2
Назва:
Відповідь -пояснення по результатам моніторингу
Дата опублікування:
21.01.2019 10:33
Опис:
При проведені переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-01-14-001295-с помилково вибраний предмет закупівлі ,який не відповідає абз.2 розд ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (зі змінами), а саме: за ДК 021:2015: 09323000-9-Централізоване опалення за показником п’ятої цифри Єдиного закупівельного словника.
Номер:
6448dfb3c7b3409f8bef9eaf62fd7403
Назва:
Відповідь -пояснення по результатам моніторингу
Дата опублікування:
21.01.2019 10:38
Опис:
При проведені переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-01-14-001295-с помилково вибраний предмет закупівлі ,який не відповідає абз.2 розд ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (зі змінами), а саме: за ДК 021:2015: 09323000-9-Централізоване опалення за показником п’ятої цифри Єдиного закупівельного словника.