-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 15530000-2 - Вершкове масло (масло вершкове)
Завершена
319 195.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 319.20 UAH
мін. крок: 0.1% або 319.20 UAH
Номер:
990cf20b00064847b0270f42f920310a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-18-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.01.2019 00:00
Період моніторингу:
18.01.2019 16:07 - 09.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.01.2019 № 03
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника В. КАЛІННІКОВ
Додаток 1
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.01.2019 № 03
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2018-12-10-000329-c 10.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП «ЗУЄНКО ЛІДІЯ МИКОЛАЇВНА»; протокол розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2019 року, договір про закупівлю товару від 15.01.2019 № 11Зу/19.
Проведеним аналізом встановлено, що згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій, пропозиції ТОВ «ТРІГО» та ТОВ «ФУДСНАБ» правомірно відхилені на підставі статті 30 Закону, у зв’язку з невідповідністю тендерній документації.
Аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ФОП «ЗУЄНКО ЛІДІЯ МИКОЛАЇВНА» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме в складі тендерної пропозиції не надано оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа або електронний оригінал даної довідки. Зазначене не відповідає вимогам підпункту шостого пункту другого додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови участі у торгах згідно ст. 17 Закону».
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив пропозицію ФОП «ЗУЄНКО ЛІДІЯ МИКОЛАЇВНА» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, визнав його переможцем.
Період усунення порушень:
06.02.2019 17:13 - 21.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2019 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
4af0c156171646d9a176c9462e41c360
Назва:
Пояснення щодо результатів моніторингу
Дата опублікування:
21.02.2019 18:15
Опис:
За результатами проведеного моніторингу UA-M-2019-01-18-000023, тендерний комітет Краснокутської районної державної адміністрації вважає за необхідне зазначити про наступне: за результатами проведеної закупівлі переможцем торгів було визнано ФОП «ЗУЄНКО ЛІДІЯ МИКОЛАЇВНА». Відповідно до норм ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі - Закон) та Додатку 6 тендерної документації Учасник-переможець (фізична особа-підприємець) мав надати:
- Оригінал або нотаріально завірену копію довідки або іншого документу, виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі;
- Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа або електронний оригінал даної довідки. Додатково замовник може здійснити безкоштовний пошук відомостей щодо даного пункту у відкритому неофіційному реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС.
На виконання вищезазначеного переможцем торгів - ФОП «ЗУЄНКО ЛІДІЯ МИКОЛАЇВНА» у термін 5 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір були надані особисто до Відділу освіти Краснокутської районної державної адміністрації відповідні документи. ( скан копії документів – додаємо).
Таким чином, підстав для відхилення пропозиції учасника-переможця в цій частині у Замовника не має.