• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання контейнерів для побутових відходів)

детальний обсяг закупівлі товару передбачено технічним завданням (згідно додатку 3 даної тендерної документації)

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 1 734 робочих дні

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Номер: 0187c546a6784491ae3eed76e4ec4bee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-28-000258
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.12.2019 15:10 - 27.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.12.2019 № 205 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 205 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 20 UA-2018-10-21-000009-b 21.10.2018 Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (код ЄДРПОУ 34827358) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-4_1)
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм частини 3 статті 31 Закону. За результатами визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерні пропозиції учасників Товариство з обмеженою відповідальністю «Югсталь», Приватне акціонерне товариство «Завод «Нева», Товариство з обмеженою відповідальністю «Монастирищенський котельний завод», Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД-РЕМ СЕРВІС», Товариство з обмеженою відповідальністю «Хотей АС», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12765-р/пк-пз від 14.12.2018, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. Питання, що розглядалися Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель моніторингом охоплені не були. За результатами моніторингу установлено, що всі тендерні пропозиції були відхилені Замовником як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації. Порушень щодо терміну розгляду тендерних пропозицій не установлено. Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-4_1) не підтверджено. Однак, станом на дату початку моніторингу (11.12.2019) та станом на 17.12.2019 процедура закупівлі перебуває у статусі «Кваліфікація переможця». З огляду на викладене, на порушення норм частини 3 статті 31 Закону повідомлення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися не оприлюднені в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення.
Період усунення порушень: 18.12.2019 15:05 - 03.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2019 15:05

Запити/Пояснення