-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання контейнерів для побутових відходів)
детальний обсяг закупівлі товару передбачено технічним завданням (згідно додатку 3 даної тендерної документації)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 1 734 робочих дні
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Номер:
0187c546a6784491ae3eed76e4ec4bee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-28-000258
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2019 00:00
Період моніторингу:
04.12.2019 15:10 - 27.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
03.12.2019 № 205
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2018-10-21-000009-b 21.10.2018 Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (код ЄДРПОУ 34827358) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-4_1)
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм частини 3 статті 31 Закону.
За результатами визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерні пропозиції учасників Товариство з обмеженою відповідальністю «Югсталь», Приватне акціонерне товариство «Завод «Нева», Товариство з обмеженою відповідальністю «Монастирищенський котельний завод», Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД-РЕМ СЕРВІС», Товариство з обмеженою відповідальністю «Хотей АС», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12765-р/пк-пз від 14.12.2018, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель.
Питання, що розглядалися Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель моніторингом охоплені не були.
За результатами моніторингу установлено, що всі тендерні пропозиції були відхилені Замовником як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації. Порушень щодо терміну розгляду тендерних пропозицій не установлено. Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-4_1) не підтверджено.
Однак, станом на дату початку моніторингу (11.12.2019) та станом на 17.12.2019 процедура закупівлі перебуває у статусі «Кваліфікація переможця».
З огляду на викладене, на порушення норм частини 3 статті 31 Закону повідомлення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися не оприлюднені в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення.
Період усунення порушень:
18.12.2019 15:05 - 03.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2019 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
f941f20febf34e35b8f8efa6ac2e904e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2019 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (оголошення за номером ID: UA-2018-10-21-000009-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Оскільки розкриття тендерних пропозицій учасників відбулося 14.11.2018, останнім робочим днем для розгляду тендерних пропозиції є 21.11.2018.
Чому тендерна пропозиція ТОВ «Хотей АС» розглянута Замовником 26.12.2018, що перевищує термін, визначений частиною 4 статті 28 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
fd6bbb4ee47b4525879c750f01be59d5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.12.2019 18:27
Опис:
Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради уважно розглянуті питання, що постали у межах проведення моніторингу (ID: UA-2018-10-21-000009-b) закупівлі товару «ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (оголошення за номером ID: UA-2018-10-21-000009-b)», на які надаємо наступні пояснення.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 14.11.2018, після чого здійснювався розгляд тендерних пропозицій (кожної по черзі), а саме:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" розглянуто 16.11.2018р.
2. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД "НЕВА" розглянуто 16.11.2018р.
3. ТОВ "Монастирищенський котельний завод" розглянуто 16.11.2018р.
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" розглянуто 16.11.2018р.
5. З 26.11.2018 по 19.12.2018 було оскарження процедури закупівлі в АМКУ.
6. 26.12.2018 департаментом виконано рішення АМКУ, а саме скасовано рішення щодо визначення переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"
7. 26.12.2018 проведено повторний розгляд пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС», з урахуванням зауважень АМКУ, та відхилено дану пропозицію.
8. ТОВ "Хотей АС" розглянуто 26.12.2018р. та ураховуючи, що це остання тендерна пропозиція то в електронну систему закупівель підвантажено протокол тендерного комітету (№711-18 від 26.12.2018) про відміну торгів, так як відхилено всі тендерні пропозиції.
Враховуючи наведене, повідомляємо, що Замовником проведено розгляд поданих на торги пропозицій та відмінено процедуру закупівлі в терміни встановлені законодавством, а також здійснено оприлюднення зазначених документів в електронній системі закупівель протягом строку визначеного Законом України «Про публічні закупівлі».
Номер:
02971d09e3b94b5b8a4127224172a1c1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2019 16:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (оголошення за номером ID: UA-2018-10-21-000009-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету №711-18 від 26.12.2018 тендерним комітетом вирішено відмінити торги по закупівлі UA-2018-10-21-000009-b.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.
Чому на дату початку моніторингу (04.12.2019р.) рішення щодо розгляду пропозицій учасників мають статус «Рішення скасоване» та процедура закупівлі перебуває у статусі «Кваліфікація переможця»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
533f5a8699844948aa686044fed63c3f
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
16.12.2019 15:02
Опис:
Враховуючи наведене, повідомляємо, що Замовником проведено розгляд поданих на торги пропозицій та відмінено процедуру закупівлі в терміни встановлені законодавством, а також здійснено оприлюднення зазначених документів в електронній системі закупівель протягом строку визначеного Законом України «Про публічні закупівлі».