• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Сайда, аргентина, хек

Зміни до річного плану закупівель на 2019р.

Завершена

343 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 430.00 UAH
Номер: d889d4b2469d4b4db1e66b722bb4ba30
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-22-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.05.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.05.2019 11:53 - 18.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.05.2019 №31 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника С. ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.05.2019 № 31 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2018-12-10-000698-b від 10.12.2018 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 041-77-48, leonora201512@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Ярошинська І.А, яка не відповідала кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників ФОП Неділько С.Ф. та ФОП Комісаренко О.О., тендерна пропозиція переможця ФОП Ярошинська І.А., протоколи засідання тендерного комітету від 02.01.2019 № 2 та від 03.01.2019 № 6 та 8, повідомлення про намір укласти договір від 03.01.2019, укладений договір від 16.01.2019 № 1-Р з додатковими угодами № 1-3 та пояснення Обласного протитуберкульозного санаторія для дорослих «Лісова казка» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) від 28.05.2019 та 29.05.2019. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що в порушення вимог пункту 8 розділу «Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатка № 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Ярошинська І.А., на підтвердження відповідності технічним характеристикам, відсутня довідка у довільній формі в якій повинно бути вказано, що учасник погоджується з вимогами на товар, згідно Додатку № 2, країну походження товару, найменування виробника продукції, та іншу інформацію про товар. Відповідно до пункту 5 розділу 3 та підпункту 3 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, від учасників у складі тендерних пропозицій, зокрема імперативно вимагалось надання копії не менше одного договору з усіма додатками. Проте, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Ярошинська І.А. надано копію аналогічного договору від 13.03.2017 № 13 без додатку Специфікація, в якій відповідно до пункту 1.2 вказаного договору зазначено асортимент, кількість та ціна предмету договору, та яка відповідно до вищевказаного пункту договору є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу 3 та підпункту 3 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922). Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем учасника ФОП Ярошинська І.А. та уклав з ним договір від 16.01.2019 № 1-Р (далі - Договір). Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK2-17_2п), не підтверджено.
Період усунення порушень: 11.06.2019 17:25 - 26.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2019 17:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ОПС " Лісова казка повідомляє, для усунення порушень в найкоротший термін буде розірвано договір №1- Р від 16.01.2019р.
Дата публікації звіту: 19.06.2019 11:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 11.07.2019 16:44

Запити/Пояснення