• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт ургентної операційної, яка знаходиться в корпусі №3 Кіровоградської обласної лікарні за адресою: проспект Університетський, 2/5, м. Кропивницький"

Торги відмінено

16 455 255.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 82 276.28 UAH
Номер: 6df1b81e08e542b09af0f54662c668e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-08-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 08.01.2019 12:08 - 30.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.01.2019 № 2 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Т. СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 08.01.2019 № 2 Перелік процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-04-001603-с 04.01.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Т. СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 337-50-53, gamkiv_87@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення ч. 1 ст. 4, абз 3 ч.1 ст. 24 та ч. 1 ст. 3 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником усунуто порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі згідно протоколу засідання тендерного комітету від 15.01.2019.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані такі документи: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 04.01.2019. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що в порушення вимог ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником не оприлюднений річний план закупівель, яким передбачено проведення даної процедури закупівлі. Також, в порушення вимог абз 3 ч. 1 ст. 24 Закону Замовник в п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розд ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерних пропозицій у сумі 82 288,00 грн, що перевищує максимальний розмір забезпечення тендерної пропозиції у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Крім того, сума забезпечення тендерної пропозиції, вказана у тендерній документації, не відповідає сумі забезпечення тендерної пропозиції, зазначеній в оголошенні за номером ID: UA-2019-01-04-001603-с, а саме - в п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розд ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказано, що «Сума забезпечення: 82 288 грн (вісімдесят дві тисячі двісті вісімдесят вісім гривень)», при тому, що в п.14 «Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник його вимагає)» оголошення про проведення даної процедури закупівлі зазначена сума 82,28 грн, що є порушенням одного з принципів проведення закупівель, згідно ч.1 ст. 3 Закону, а саме - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Період усунення порушень: 23.01.2019 15:15 - 07.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.01.2019 15:15

Запити/Пояснення