• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

кава, чай та супутня продукція

чай, фас - 500 кг., кавовий напій, фас. - 1000 кг.

Завершена

201 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 201.00 UAH
Номер: a11a242d9ef9446da298d2b859f4b844
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-13-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.06.2019 12:32 - 06.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 12.06.2019 № 111 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 12.06.2019 № 111 Витяг до переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 22 UA-2018-12-01-000053-с 01.12.2018 Відділ освіти виконкому Довгінцевської районної в місті ради дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оголошення про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про проведення закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу № 490 та за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання: законодавства у сфері публічних закупівель на стадіях планування закупівлі, оприлюднення інформації про її проведення, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію замовника, тендерну пропозицію учасника, переможця ФОП Рудь Алла Миколаївна, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол від 27.12.2018 № 308 засідання тендерного комітету щодо визначення переможця процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, договір про надання послуг від 10.01.2019 №20 та його оприлюднення, пояснення замовника отримане через електрону систему закупівель від 21.06.2019. Моніторингом встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ № 490), а саме: не накладено електронного цифрового підпису в електронній системі закупівель при визначенні переможця тендеру та прийнятті рішення про намір укласти договір про закупівлю, тоді як в пункті 2 Наказу №490 зазначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис" (частина перша статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Аналізом розгляду тендерних пропозицій щодо відповідності тендерної пропозиції учасника, переможця ФОП Рудь Алла Миколаївна вимогам тендерної документації встановлено недотримання пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Так, моніторингом встановлено, що тендерною документацією вимагалась: «Довідка в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі з бюджетною організацією з підтверджуючими документами (копією договору, копією видаткової накладної та оригіналом листа-відгука контрагента з відміткою про повне виконання договору)» (Додатк 3 тендерної документації), проте ФОП Рудь Алла Миколаївна не надано підтвердження щодо виконання аналогічного договору – а саме не надано копії видаткових накладних, копії договорів не завірені підписом уповноваженої особи з відбитком печатки, листи-відгуки контрагента не містять відмітки про повне виконання договору. Пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що «Для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям подаються документи, зазначені у додатку № 3. У разі неподання учасником зазначених документів, його тендерна пропозиція відхиляється». Слід зазначити, що вище вказане не є формальними (несуттєвими) помилками, оскільки згідно частини 3 статті 22 Закону визначено, що «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки». Отже, Замовником при визначенні переможця тендеру та прийнятті рішення про намір укласти договір про закупівлю порушено норми пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та при оприлюдненні інформації щодо закупівлі порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу № 490.
Період усунення порушень: 01.07.2019 18:00 - 16.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 01.07.2019 18:00

Запити/Пояснення