• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо

Завершена

521 222.94 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 2 000.00 UAH
Номер: 22b8168888f84bd69ef788655168b74f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-10-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 10.01.2019 17:53 - 01.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.01.2019 № 1 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник П. ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 10.01.2019 №1 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2018-11-27-000882-с від 27.11.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 3 статті 17, пункту 3 частини 2 статті 22, пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.11.2018 №2, пропозиції учасників ФОП Мадяр І.В., ФОП Господарюк В.І. та ФОП Фонарюк А.А., протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.12.2018 №2, повідомлення про намір укласти договір від 13.12.2018 №2, договір від 04.01.2019 №16, пояснення уповноваженої особи, отримане через електронну систему закупівель 18.01.2019 року. За результатами проведеного моніторингу встановлено: в підпункті 5.4 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вимагається від учасників надання довідки, виданої територіальними сервісними центрами МВС України, на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону, в той час як надання таких документів вимагається лише від переможця закупівлі відповідно до частини третьої статті 17 Закону; в пункті 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником вимагається від учасника-переможця надання довідки/витяга з реєстру, виданих структурним підрозділом МВС України, довідки з органу фіскальної служби або довідки в довільній формі про те, що учасника (фізичну особу, керівника підприємства, службову (посадову) особу учасника, фізичну особу, яка є учасником торгів (керівника підприємства та службову/службових (посадову/посадових) особу/осіб учасника, яку/яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в той час як надання довідки в довільній формі вимагається для надання учасниками процедури закупівлі, що порушує частину 3 статті 17 Закону. Також, тендерна документація Замовника не містить детального опису товару «яловичина», у тому числі технічні та якісні характеристики товару, що порушує вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. Крім того, учасника ФОП Фонарюка Андрія Афанасійовича визнано переможцем торгів, незважаючи, що у складі його тендерної пропозиції відсутні додатки (специфікація до договору та графік поставки продуктів) до аналогічного договору від 24.04.2017 №153, які є його невід’ємною частиною, що не відповідає умовам підпункту 5.4 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та, інформація, що зазначена даним учасником у довідці про виконання аналогічного договору, не відповідає умовам підпункту 5.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку №3 до тендерної документації (у довідці про виконання аналогічного договору не зазначено строк дії договору та сума договору, зазначеного в довідці, не відповідає сумі укладеного договору). Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник в порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив пропозицію ФОП Фонарюка Андрія Афанасійовича, яка не відповідала умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 04.01.2019 № 16.
Період усунення порушень: 30.01.2019 12:06 - 14.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2019 12:06

Запити/Пояснення