-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт
Завершена
258 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Номер:
50d82b9b4fb54028af5b68d4cdc3268b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-28-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.01.2019 00:00
Період моніторингу:
28.01.2019 17:02 - 19.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2019 № 12
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 25.01.2019 № 12
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-05-02-000638-b 02.05.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону №922.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель В.ВИННИЦЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що тендерна документація Замовника складена з недотриманням вимог ч 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII
Замовником укладено договір з недотриманням термінів відповідно до частини 1 статті 32 Закону № 922 та в порушення частини 1 статті 10 не оприлюднено звіту про виконання договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, розгляду та оцінки тендерної пропозиції ФОП Олеярник О Б, укладення договору закупівлі.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація КЗ ЛОР "Львівський коледж культури і мистецтва", (далі – Замовник), тендерна пропозиція ФОП Олеярник О Б, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.07.2018 №38, пояснення, отримане від замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником не дотримано вимоги частини 2 статті 22 Закону № 922, зокрема, Замовник у розміщеній на веб-порталі тендерній документації не зазначив: Інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, вимоги, встановлені статтею 17 Закону № 922, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції, інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, підстави для відхилення тендерної пропозиції, визнання учасника переможцем та укладання договору про закупівлю.
Також, Замовником у тендерній документації не надано проект договору з обов’язковим зазначенням порядку змін до нього.
Окрім цього, відповідно до частини 2 статті 32 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Згідно інформації, розміщеної в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro», дата прийняття рішення про намір укласти договір 22.05.2018, дата укладеного договору 11.07.2018 та дата оприлюднення 20.08.2018. Таким чином, договір укладений з порушенням термінів, визначених частиною 2 статті 32 Закону №922.
Відповідно до частини 1 статті 37 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 цього Закону.
Відповідно до частини 1 статті 10 замовник повинен опублікувати договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення. Оскільки дата уладання договору 11.07.2018, а дата оприлюднення 20.08.2018, то допущено порушення частини 1 статті 10 Закону №922.
Крім того, Замовником оприлюднений договір в неповному обсязі (опубліковано лише 1 сторінку).
Також, в порушення ч.1 ст.10 Закону, Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору, при цьому, термін дії договору – до 31 грудня 2018 року, а жодні додаткові угоди щодо продовження його дії у системі «ProZorro» Замовником не опубліковані .
Пояснення, отримане від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, жодним чином не спростовує зазначених порушень.
Період усунення порушень:
15.02.2019 12:10 - 02.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2019 12:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення вказанні в змісті долученого протоколу №8.
Дата публікації звіту:
20.02.2019 12:20
Запити/Пояснення
Номер:
b65d90e7e9d641e5a214258e33b6cfbc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.02.2019 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-02-000638-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Частина 2 статті 22 Закону № 922 містить перелік інформації, яка повинна міститися у тендерній документації.
Поряд з цим, Замовник у розміщеній на веб-порталі тендерній документації не зазначив: Інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, вимоги, встановлені статтею 17 Закону № 922, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції, інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, підстави для відхилення тендерної пропозиції, визнання учасника переможцем та укладання договору про закупівлю.
Також, Замовник у тендерній документації не надано «проект договору» з обов’язковим зазначенням порядку змін до нього.
Окрім цього, відповідно до частини 2 статті 32 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Згідно інформації розміщеній в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro» дата прийняття рішення про намір укласти договір 22.05.2018, проте дата укладеного договору 11.07.2018 та оприлюднено 20.08.2018
Враховуючи вище наведене, прошу надати письмові пояснення з наступних питань:
1. Чому Тендерна документація не містить всієї інформації, яка передбачена ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII
2. З яких підстав Замовником укладено договір з недотриманням термінів відповідно до частини 1 статті 32 Закону № 922.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
e50728e5303c42ae9402af38ff7827bd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.02.2019 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-02-000638-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Частина 2 статті 22 Закону № 922 містить перелік інформації, яка повинна міститися у тендерній документації.
Поряд з цим, Замовник у розміщеній на веб-порталі тендерній документації не зазначив: Інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, вимоги, встановлені статтею 17 Закону № 922, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції, інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, підстави для відхилення тендерної пропозиції, визнання учасника переможцем та укладання договору про закупівлю.
Також, Замовник у тендерній документації не надано «проект договору» з обов’язковим зазначенням порядку змін до нього.
Окрім цього, відповідно до частини 2 статті 32 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Згідно інформації розміщеній в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro» дата прийняття рішення про намір укласти договір 22.05.2018, проте дата укладеного договору 11.07.2018 та оприлюднено 20.08.2018
Враховуючи вище наведене, прошу надати письмові пояснення з наступних питань:
1. Чому Тендерна документація не містить всієї інформації, яка передбачена ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII
2. З яких підстав Замовником укладено договір з недотриманням термінів відповідно до частини 2 статті 32 Закону № 922.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
80021fa7ed9e4ed680c00b124fc797a8
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
11.02.2019 13:27
Опис:
На Ваше звернення від 06.02.2019 року про виявлення невідповідності до проведеної процедури відповідаємо :
Згідно закупівлі: UA-2018-05-02-000638-b зазначено, що замовник не вказав інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, хоча згідно додатків та розділу 7 тендерної документації випливає те, що вимоги та порядок подачі зазначених документів для участі в торгах передбачені. Також беручи до уваги зауваження щодо валюти, то очікувана вартість з зазначенням валюти передбачена в розділі 2 тендерної документації, річному плані закупівель та безпосередньо на самому електронному майданчику. Незрозумілим є також зауваження щодо інформації про посадову особу (посадових осіб) замовника, уповноважених здійснювати зв’язок між учасниками, так як така інформація міститься в тендерній документації в п. 1.3. Беручи до уваги претензію скаржника щодо недотримання вимог ч.7 ст.22 ЗУ ”Про публічні закупівлі” хотів би зазначити, що в змісті даної норми немає прямої вказівки щодо вживання назви саме “проект договору” для замовників, виходячи зі змісту ч.1 ст. 626 ЦКУ договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків, та також ч.1ст.181 ГКУ господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів, та ч.3 ст.181 ГКУ сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору, випливає те що до моменту узгодження умов договору та його підписання, такий документ не вважається договором, а є проектом договору відповідно. Відтак, виходячи з вище наведеного, замовником не було вчинено порушення з приводу не зазначення слова “проект” в додатку №2 тендерної документації. Крім того, вважаємо безпідставним звинувачення замовника в порушенні ч.7 ст.22 ЗУ ”Про публічні закупівлі” в частині не зазначення щодо порядку змін у договорі, так як в п. 6.5. договору передбачено такий порядок.
Також хотіли б звернути Вашу увагу на те, що замовником було завантажено в строк передбачений відповідно до частини 1 статті 32 Закону № 922 договір, але з невідомих причин відбувся збій системи на електронному майданчику і договір не був завантажений в систему, згодом після виявлення даного факту, замовник звернувся в службу підтримки електронного майданчика де нам були надані інструкції зміст яких полягав у тому, щоб повторно завантажити договір у зв’язку з обставинами, які склалися не з вини замовника.
Виходячи з вище наведеного, вважаємо, що рекомендації які були направлені до начальника управління Західного офісу Держаудитслужби Кроляку Роману Йосиповичу в прохальній частині листів від 04.07.2018р. є неправомірними, так як жоден з принципів під час проведення публічних закупівель згідно ст. 3 ЗУ ”Про публічні закупівлі” не був порушений замовником.