-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 016-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5 % )
Молоко пастеризоване 2,5% п/е, ДСТУ 2661-2010, (ТУ) виготовлене з натурального коров’ячого молока, фасоване від 0,5 кг – до 1 кг
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
Номер:
ae76aaeee38f469a8fdee7ea9104437f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-10-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2019 00:00
Період моніторингу:
10.01.2019 13:29 - 01.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
10.01.2019 № 2
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Г. ВАЩЕНКО
Додаток
до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 10.01.2019 № 2
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу
... UA-2018-12-03-000820-a, Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА
1. Інформація про замовника: Комунальна установа «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради, 03191259, 70404, Україна, Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4.
2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 016-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5 % ), 480 000,00UAH.
3. Інформація про оприлюднення: 51820af3c623450d91d6b3449f2311cf, 2018-12-03.
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги.
5. Підстава здійснення моніторингу: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6. Дата початку моніторингу: 10 січня 2019 року.
ІІ. КОНСТАТУЮЧА ЧАСТИНА
1. Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі - Замовник); протоколи засідання тендерного комітету від 22.12.2018 №2019/13-б, від 26.12.2018 №2019/14-в; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Спарта 2015», Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельний дім АТТІС».
Так, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 22.12.2018 №2019/13-б відхилена найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція учасника ТОВ «Спарта 2015» (ціна тендерної пропозиції - 261 600,0 грн). Підставою для відхилення є надання у складі тендерної пропозиції учасника декларації виробника продукції, що є предметом закупівлі, яка має термін дії, який минув на момент реєстрації на порталі уповноваженого органу.
При цьому, тендерною документацією (розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») передбачено надання учасниками торгів інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації). Зокрема, для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі Учасник, у складі тендерної пропозиції надає сертифікати відповідності на продукти харчування, посвідчення про якість, декларації виробника або інше документальне підтвердження походження продуктів харчування, що є предметом закупівлі.
Слід зазначити, що жодним пунктом тендерної документації Замовником не передбачено надання документу, що підтверджує якість продукції, дійсного на момент реєстрації на порталі уповноваженого органу. Крім того, проектом договору, що є додатком до тендерної документації (пункт 5.7) зазначено, що товар приймається по кількості, зазначених у накладних, згідно з сертифікатом якості або іншим документом, що підтверджує якість товару, тобто якість товару та дійсність відповідних документів підтверджуючих якість, перевіряється саме при постачанні товару.
Частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі по тексту - Закон) визначений перелік підстав відхилення тендерних пропозицій учасників торгів, проте, жодної підстави для відхилення Замовником не зазначено у протоколах відхилення тендерних пропозицій учасників торгів.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Замовника безпідставно відхилена тендерна пропозиція (найбільш економічно вигідна) учасника торгів ТОВ «Спарта 2015», чим не дотримані основні принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дослідженням тендерної пропозиції, наданої учасником ТОВ «АТТІС» (ціна тендерної пропозиції - 262 800,0 грн), визначений Замовником переможцем процедури закупівлі (протокол засідання тендерного комітету від 26.12.2018 №2019/14-в), встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника торгів.
Так, відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника торгів, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати у паперовому вигляді , а також розмістити на порталі уповноваженого органу документи (відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону.
Згідно з пунктом 4 Додатку 1 тендерної документації учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 26.12.2018), з метою підтвердження, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення повинен надати та оприлюднити Довідку, складену у довільній формі, про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Слід зазначити, що аналогічні вимоги передбачені і частиною 3 статті 17 Закону, де вказано, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
При цьому, пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Проте, переможцем торгів ТОВ «АТТІС», довідка, складена у довільній формі, про те, що відомості про юридичну особу, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір не оприлюднено, чим не дотримано вимоги пункту 4 Додатку 1 тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «АТТІС» не відповідає умовам пункту 4 Додатку 1 тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню на підставі: пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як така, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника торгів та пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, оскільки переможець торгів не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
2. За результатами аналізу тендерних пропозицій учасників торгів на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки встановлено: безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника торгів, чим не дотримано вимоги статті 3 Закону; невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації Замовника торгів, та ненадання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, чим порушено вимоги пунктів 2, 4 частини 1 статті 30 Закону. Отже, торги на закупівлю товару: «ДК 016-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5 % )», ID: UA-2018-12-03-000820-a, підлягають відміні на підставі вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на вищевикладене, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-ХІІ (із змінами) та підпунктом 14 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7 1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
15.01.2019 16:59 - 30.01.2019 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2019 16:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку зі зобов’язанням КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-ХІІ (із змінами) та підпунктом 14 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7 1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до п.6.2.1 Договір може бути розірвано в односторонньому порядку. Сторона-ініціатор направляє повідомлення іншій стороні за 10 днів до розірвання Договору. Оплата товару в цьому разі здійснюється за фактично поставлений товар на підставі видаткових накладних.м
Дата публікації звіту:
21.01.2019 14:17
Запити/Пояснення
Номер:
3d3581dfb2274691bc5e8d2d5fdc8260
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
10.01.2019 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-03-000820-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 (із змінами), постала потреба в отриманні інформації (пояснень), а саме: тендерною документацією (розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») передбачено надання учасниками торгів інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації). Зокрема, для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі Учасник, у складі тендерної пропозиції надає сертифікати відповідності на продукти харчування, посвідчення про якість, декларації виробника або інше документальне підтвердження походження продуктів харчування, що є предметом закупівлі. На виконання вказаної вище вимоги тендерної документації учасником торгів ТОВ «Спарта 2015» (найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція) в складі тендерної пропозиції надана декларація виробника від 22.07.2018 №0722 на молоко коров'яче пастеризовано 2,5%. Поясніть, на підставі чого тендерним комітетом (протокол засідання тендерного комітету від 22.12.2018 №2019/13-б) було відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «Спарта 2015», з посиланням на те, що надана декларація виробника від 22.07.2018 №0722 на молоко коров'яче пастеризовано 2,5% має термін дії який минув на момент реєстрації на порталі уповноваженого органу? Оскільки, жодним пунктом тендерної документації не передбачено надання документу, що підтверджує якість продукції, дійсного на момент реєстрації на порталі уповноваженого органу. Крім того, проектом договору, що є додатком до тендерної документації (пункт 5.7) зазначено, що товар приймається по кількості, зазначених у накладних, згідно з сертифікатом якості або іншим документом що підтверджує якість товару, тобто якість товару та дійсність відповідних документів підтверджуючих якість, перевіряється саме при постачанні товару.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8b63ef4ca5f74a548cc1df38acd51536
Назва:
про надання пояснення в межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-03-000820-a
Дата опублікування:
14.01.2019 14:10
Опис:
Тендерний комітет КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР надає пояснення, що до тендеру UA-2018-12-03-001087-a по моніторингу UA-M-2019-01-10-000002), та UA-2018-12-03-000820-a по моніторингу UA-M-2019-01-10-000003 Замовника КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР.
На Ваш запит про надання пояснення в межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-03-000820-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 (із змінами), постала потреба в отриманні інформації (пояснень), а саме: тендерною документацією (розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») передбачено надання учасниками торгів інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації). Зокрема, для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі Учасник, у складі тендерної пропозиції надає сертифікати відповідності на продукти харчування, посвідчення про якість, декларації виробника або інше документальне підтвердження походження продуктів харчування, що є предметом закупівлі. На виконання вказаної вище вимоги тендерної документації учасником торгів ТОВ «Спарта 2015» (найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція) в складі тендерної пропозиції надана декларація виробника від 22.07.2018 №0722 на молоко коров'яче пастеризовано 2,5%. Поясніть, на підставі чого тендерним комітетом (протокол засідання тендерного комітету від 22.12.2018 №2019/13-б) було відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «Спарта 2015», з посиланням на те, що надана декларація виробника від 22.07.2018 №0722 на молоко коров'яче пастеризовано 2,5% має термін дії який минув на момент реєстрації на порталі уповноваженого органу? Оскільки, жодним пунктом тендерної документації не передбачено надання документу, що підтверджує якість продукції, дійсного на момент реєстрації на порталі уповноваженого органу. Крім того, проектом договору, що є додатком до тендерної документації (пункт 5.7) зазначено, що товар приймається по кількості, зазначених у накладних, згідно з сертифікатом якості або іншим документом що підтверджує якість товару, тобто якість товару та дійсність відповідних документів підтверджуючих якість, перевіряється саме при постачанні товару.
Також надання пояснення в межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-03-001087-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 (із змінами), постала потреба в отриманні інформації (пояснень), а саме: тендерною документацією (розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») передбачено надання учасниками торгів інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації). Зокрема, для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі Учасник, у складі тендерної пропозиції надає сертифікати відповідності на продукти харчування, посвідчення про якість, декларації виробника або інше документальне підтвердження походження продуктів харчування, що є предметом закупівлі. На виконання вказаної вище вимоги тендерної документації учасниками торгів ТОВ «Спарта 2015» (перша найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція) та ТОВ «СІМБІ ПЛЮС» (друга найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція) в складі тендерних пропозицій надані: декларація виробника від 22.07.2018 №0722 (ТОВ «Спарта 2015») та декларація виробника від 10.04.2018 б/н, декларація виробника від 03.05.2018 №459, декларація виробника від 16.01.2018 №16 (ТОВ «СІМБІ ПЛЮС»). Поясніть, на підставі чого тендерним комітетом (протокол засідання тендерного комітету від 22.12.2018 №2019/13-д та протокол засідання тендерного комітету від 26.12.2018 №2019/14-є) були відхилені найбільш економічно вигідні тендерні пропозиції ТОВ «Спарта 2015» та ТОВ «СІМБІ ПЛЮС», з посиланням на те, що надані в складі тендерних пропозицій декларації виробників мають термін дії який минув на момент реєстрації на порталі уповноваженого органу? Оскільки, жодним пунктом тендерної документації не передбачено надання документу, що підтверджує якість продукції, дійсного на момент реєстрації на порталі уповноваженого органу. Крім того, проектом договору, що є додатком до тендерної документації (пункт 5.7) зазначено, що товар приймається по кількості, зазначених у накладних, згідно з сертифікатом якості або іншим документом що підтверджує якість товару, тобто якість товару та дійсність відповідних документів підтверджуючих якість, перевіряється саме при постачанні товару.
Керуючись Положенням №41 від 09.10.2017р., КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР є стаціонарним інтернатним закладом для соціального захисту, що утворюється для тимчасового або постійного проживання/перебування осіб із стійким інтелектуальними та/або психічними порушеннями, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду,соціально-побутового обслуговування , надання медичної допомоги, соціальних послуг та комплексу ребілітаційних заходів і яким згідно висновком лікарської комісії за участю лікаря-психіатра не протипоказане перебування в інтернаті. Основним завданням інтернату є забезпечення прав та інтересів підопічних, створення належних умов для проживання/перебування, соціально-побутового обслуговування, денної зайнятості та медичної допомоги підопічним.
КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР несе відповідальність за 325 підопічних, це люди як похилого віку, так і інваліди з дитинства, які потребують не тільки медичної допомоги, так і соціальної. Тому наша установа робить все можливе для комфортного утримання підопічних, також в обов’язки закладу входить надання медичної допомоги, забезпечення повноцінного харчування, реабілітації в соціумі, самовираженні індивідуальності осіб, забезпечення гігієнічними умовами та домашнім теплом і комфортом.
Часте нехтування постачальниками підтверджувати саме якість запропонованої продукції та безпосереднє підроблювання документів ( що довести замовнику в правовому розумінні не можливо) по якості, і призвело до того що тендерний комітет приділяє особливу увагу саме якісним документам та обов’язково тим , що передбачені законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року №922-VIII ,зі змінами.
Таким чином по процедурі № UA-2018-12-03-000820-a, на закупівлю ДК 016-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5 % ), за результатами аукціону учасник ТОВ Спарта 2015, якого було обрано кандидатом переможцем процедури в системі ProZorro, згідно додатку № 2 повинен був надати у складі своєї пропозиції документи , що підтверджують якість та безпечність предмету закупівлі. Тендерний комітет взявши до уваги той момент, що у складі своєї пропозиції, учасник надав декларацію виробника № 0722 від 22.07.2018 року з максимальним терміном реалізації предмету закупівлі - молоко коров’яче пастеризоване 2,5 % - 14 діб, а реєстрація на порталі уповноваженого органу з 03-12-2018, 13:11 по 18-12-2018, 20:00 то підтвердити безпечність предмету закупівлі є не можливим, так як даний документ має про термінований термін придатності та не є дійсним. Отже тендерним комітетом було прийнято рішення Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року №922-VIII ,зі змінами ст.30., п.4, .( тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.) . І анульовано переможця ТОВ Спарта 2015 на основі протоколу №2019/13-б від 22 грудня 2019 року , за процедурою № UA-2018-12-03-000820-a, на закупівлю ДК 016-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5 % ).
Тому по процедурі № UA-2018-12-03-001087-a, на закупівлю ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні (Кефір 2,5%; Сметана 15%; Ряжанка 4% ), було поставлено умови про надання даних документів, учасник ТОВ Спарта 2015, якого було обрано кандидатом переможцем процедури в системі ProZorro, згідно додатку № 2 повинен був надати у складі своєї пропозиції документи , що підтверджують якість та безпечність предмету закупівлі. Взявши до уваги той момент, що у складі своєї пропозиції, учасник надав декларацію виробника № 0722 від 22.07.2018 року з максимальним терміном реалізації предмету закупівлі - 14 діб, а реєстрація на порталі уповноваженого органу з 03-12-2018, 13:11 по 18-12-2018, 20:00 то підтвердити безпечність предмету закупівлі є не можливим, так як даний документ має протермінований термін придатності, та не є дійсним. Відповідно Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року №922-VIII ,зі змінами ст.30., п.4, комітетом було прийнято рішення на основі протоколу № 2019/13-д від 22 грудня 2018 року.( тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.) . Та анульовано переможця ТОВ Спарта 2015 за процедурою № UA-2018-12-03-001087-a, на закупівлю ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні (Кефір 2,5%; Сметана 15%; Ряжанка 4% ). І поставлено на розгляд наступного учасника.
За тим же оцінюванням було розібрано справу наступного учасника ТОВ "СІМБІ ПЛЮС", якого було обрано кандидатом переможцем процедури в системі ProZorro, і який також згідно додатку № 2 повинен був надати у складі своєї пропозиції документи , що підтверджують якість та безпечність предмету закупівлі. Взявши до уваги той момент, що у складі своєї пропозиції, учасник надав декларацію виробника № б/н від 10.04.2018 року терміном дійсності - 30 діб,декларацію виробника № 459 від 03.05.2018 року терміном дійсності - 75 діб, декларацію виробника № 16 від 16.01.2018 року терміном дійсності - 90 діб, а реєстрація на порталі уповноваженого органу з 03-12-2018, 13:11 по 18-12-2018, 20:00 то підтвердити безпечність предмету закупівлі не було можливим, так як данні документи мають протермінований термін придатності, та не є дійсними. Тому було прийняте рішення на основі протоколу № 2019/14-є від 26 грудня 2018 року, про анулювання переможця ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"за процедурою № UA-2018-12-03-001087-a, на закупівлю ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні (Кефір 2,5%; Сметана 15%; Ряжанка 4% ) .
Так, тендерний комітет згодний з тим, що оскільки, жодним пунктом тендерної документації не передбачено надання документу, що підтверджує якість продукції, дійсного на момент реєстрації на порталі уповноваженого органу, та проектом договору, що є додатком до тендерної документації (пункт 5.7) зазначено, що товар приймається по кількості, зазначених у накладних, згідно з сертифікатом якості або іншим документом що підтверджує якість товару, тобто якість товару та дійсність відповідних документів підтверджуючих якість, перевіряється саме при постачанні товару. Але кожний Учасник повинен мати розуміння , що установа потребує безперебійного постачання продуктів харчування, також мати налагоджену логістику де в обов’язковому обороті повинні знаходитись якісні документи ( хоча б на момент виконання аналогічного договору ).