• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 016-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5 % )

Молоко пастеризоване 2,5% п/е, ДСТУ 2661-2010, (ТУ) виготовлене з натурального коров’ячого молока, фасоване від 0,5 кг – до 1 кг

Завершена

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
Номер: ae76aaeee38f469a8fdee7ea9104437f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-10-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 10.01.2019 13:29 - 01.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 10.01.2019 № 2 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Г. ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 10.01.2019 № 2 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу ... UA-2018-12-03-000820-a, Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 284-90-20, pavlik_sn@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: І. ВСТУПНА ЧАСТИНА 1. Інформація про замовника: Комунальна установа «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради, 03191259, 70404, Україна, Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4. 2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 016-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5 % ), 480 000,00UAH. 3. Інформація про оприлюднення: 51820af3c623450d91d6b3449f2311cf, 2018-12-03. 4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги. 5. Підстава здійснення моніторингу: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 6. Дата початку моніторингу: 10 січня 2019 року. ІІ. КОНСТАТУЮЧА ЧАСТИНА 1. Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі - Замовник); протоколи засідання тендерного комітету від 22.12.2018 №2019/13-б, від 26.12.2018 №2019/14-в; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Спарта 2015», Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельний дім АТТІС». Так, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 22.12.2018 №2019/13-б відхилена найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція учасника ТОВ «Спарта 2015» (ціна тендерної пропозиції - 261 600,0 грн). Підставою для відхилення є надання у складі тендерної пропозиції учасника декларації виробника продукції, що є предметом закупівлі, яка має термін дії, який минув на момент реєстрації на порталі уповноваженого органу. При цьому, тендерною документацією (розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») передбачено надання учасниками торгів інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації). Зокрема, для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі Учасник, у складі тендерної пропозиції надає сертифікати відповідності на продукти харчування, посвідчення про якість, декларації виробника або інше документальне підтвердження походження продуктів харчування, що є предметом закупівлі. Слід зазначити, що жодним пунктом тендерної документації Замовником не передбачено надання документу, що підтверджує якість продукції, дійсного на момент реєстрації на порталі уповноваженого органу. Крім того, проектом договору, що є додатком до тендерної документації (пункт 5.7) зазначено, що товар приймається по кількості, зазначених у накладних, згідно з сертифікатом якості або іншим документом, що підтверджує якість товару, тобто якість товару та дійсність відповідних документів підтверджуючих якість, перевіряється саме при постачанні товару. Частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі по тексту - Закон) визначений перелік підстав відхилення тендерних пропозицій учасників торгів, проте, жодної підстави для відхилення Замовником не зазначено у протоколах відхилення тендерних пропозицій учасників торгів. Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Замовника безпідставно відхилена тендерна пропозиція (найбільш економічно вигідна) учасника торгів ТОВ «Спарта 2015», чим не дотримані основні принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дослідженням тендерної пропозиції, наданої учасником ТОВ «АТТІС» (ціна тендерної пропозиції - 262 800,0 грн), визначений Замовником переможцем процедури закупівлі (протокол засідання тендерного комітету від 26.12.2018 №2019/14-в), встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника торгів. Так, відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника торгів, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати у паперовому вигляді , а також розмістити на порталі уповноваженого органу документи (відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Згідно з пунктом 4 Додатку 1 тендерної документації учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 26.12.2018), з метою підтвердження, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення повинен надати та оприлюднити Довідку, складену у довільній формі, про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Слід зазначити, що аналогічні вимоги передбачені і частиною 3 статті 17 Закону, де вказано, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. При цьому, пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Проте, переможцем торгів ТОВ «АТТІС», довідка, складена у довільній формі, про те, що відомості про юридичну особу, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір не оприлюднено, чим не дотримано вимоги пункту 4 Додатку 1 тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «АТТІС» не відповідає умовам пункту 4 Додатку 1 тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню на підставі: пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як така, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника торгів та пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, оскільки переможець торгів не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. 2. За результатами аналізу тендерних пропозицій учасників торгів на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки встановлено: безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника торгів, чим не дотримано вимоги статті 3 Закону; невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації Замовника торгів, та ненадання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, чим порушено вимоги пунктів 2, 4 частини 1 статті 30 Закону. Отже, торги на закупівлю товару: «ДК 016-2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5 % )», ID: UA-2018-12-03-000820-a, підлягають відміні на підставі вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на вищевикладене, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-ХІІ (із змінами) та підпунктом 14 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7 1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 15.01.2019 16:59 - 30.01.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.01.2019 16:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку зі зобов’язанням КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-ХІІ (із змінами) та підпунктом 14 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7 1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до п.6.2.1 Договір може бути розірвано в односторонньому порядку. Сторона-ініціатор направляє повідомлення іншій стороні за 10 днів до розірвання Договору. Оплата товару в цьому разі здійснюється за фактично поставлений товар на підставі видаткових накладних.м
Дата публікації звіту: 21.01.2019 14:17

Запити/Пояснення