• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб (хліб пшеничний вищого та першого ґатунку)

Торги відмінено

432 580.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 162.90 UAH
Номер: f87df4e1d90242a189b36163ad8901e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-02-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.01.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 02.01.2019 17:24 - 26.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.01.2019 Львів № 1 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-4, що додаються. 2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-4 до цього наказу. 3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби. Начальник Р.КРОЛЯК ДОДАТОК №2 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.01.2019 № 1 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2018-12-26-000737-c 26.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 759-11-52, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Встановлено порушення щодо не врахування заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави до якої застосовано санкції згідно з цим Законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Порушення усунуті, процедура закупівлі відмінена згідно ч.1 ст.31 Закону - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 січня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, річний план закупівель та зміни до нього (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, тендерна документація замовника. Під час моніторингу проаналізовано: річні плани та додаток до річного плану замовника на 2018 та 2019 роки та зміни до них, оприлюднення інформації про закупівлю, тендерну документацію, пояснення замовника від 08.01.2019 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення ч.3 ст.5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введених в дію Указом Президента від 15.05.2017 №133/2017, замовником в тендерній документації не враховано заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам необхідно враховувати вимоги Закону України «Про санкції» та Указу Президента від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» Також, аналізом встановлено, що замовником окремим файлом на веб-порталі Уповноваженого органу не розміщено проект договору, як зазначено у п.3 Розділу 6 тендерної документації, що є порушенням п.7 ч.2 ст.22 Закону.
Період усунення порушень: 14.01.2019 10:53 - 29.01.2019 00:00
Дата публікації висновку: 14.01.2019 10:53

Запити/Пояснення