-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб (хліб пшеничний вищого та першого ґатунку)
Торги відмінено
432 580.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 162.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 162.90 UAH
Номер:
f87df4e1d90242a189b36163ad8901e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-02-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.01.2019 00:00
Період моніторингу:
02.01.2019 17:24 - 26.01.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.01.2019 Львів № 1
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-4, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-4 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.
Начальник Р.КРОЛЯК
ДОДАТОК №2
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 02.01.2019 № 1
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-12-26-000737-c 26.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Встановлено порушення щодо не врахування заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави до якої застосовано санкції згідно з цим Законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Порушення усунуті, процедура закупівлі відмінена згідно ч.1 ст.31 Закону - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 січня 2019 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, річний план закупівель та зміни до нього (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, тендерна документація замовника.
Під час моніторингу проаналізовано: річні плани та додаток до річного плану замовника на 2018 та 2019 роки та зміни до них, оприлюднення інформації про закупівлю, тендерну документацію, пояснення замовника від 08.01.2019 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення ч.3 ст.5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введених в дію Указом Президента від 15.05.2017 №133/2017, замовником в тендерній документації не враховано заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам необхідно враховувати вимоги Закону України «Про санкції» та Указу Президента від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»
Також, аналізом встановлено, що замовником окремим файлом на веб-порталі Уповноваженого органу не розміщено проект договору, як зазначено у п.3 Розділу 6 тендерної документації, що є порушенням п.7 ч.2 ст.22 Закону.
Період усунення порушень:
14.01.2019 10:53 - 29.01.2019 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2019 10:53
Запити/Пояснення
Номер:
a087099a47854f98bac4b79d8778cef8
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
03.01.2019 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.01.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб (хліб пшеничний вищого та першого ґатунку)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-26-000737-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частиною п’ятою статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1.Чому закупівля проводиться у грудні 2018, тоді як у формі річного плану вказано орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень 2019?
2.Чому предмет закупівлі, зазначений у Річному плані закупівель, в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації на закупівлю хліба за кодом CPV за ДК 021:2015: - (15811100-7), визначено за показником шостого знаку – 15811100-7 - «Хліб», а не за показником четвертої цифри із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги?
3.Чому у тендерній документації не враховано заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеним в дію Указом Президента від 15.05.2017 №133/2017?
4. З яких підстав тендерна документація не містить проект договору про закупівлю, як визначено у п.7 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
9a287d1da74b44fc91448462fe5cb031
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.01.2019 13:29
Опис:
У відповідь на Ваше Пояснення з приводу рішення про моніторинг від 03.01.2019 року тендерний комітет Погонянського Психоневрологічного інтернату повідомляє наступне:
1. Процедуру по закупівлі Хліба для нашої установи розпочато у грудні 2018 року для того, щоб своєчасно укласти угоду з постачальником хліба у 2019 році. Адже у інтернаті проживає 130 підопічних, яких ми забезпечуємо чотирьох-разовим харчуванням. Але сама закупівля відбудеться у 2019 році;
2. Щодо предмета закупівлі, то у Тендерну документацію будуть внесені зміни та назва предмета буде визначена за четвертою цифрою;
3. У тендерну Документацію також додатково буде вписано пункт щодо резидентів та нерезидентів для забезпечення виконання вимог ЗУ «Про санкції» від 14.08.2014 року № 1644-VII та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) введеним в дію Указом Президентом від 15.05.2017 р. №133/2017;
4. Щодо договору, то дане порушення вже виправлено.
Для виправлення в повному обсязі вказаних порушень тендерним комітетом прийняте рішення відмінити процедуру закупівлі Хліба та розпочати нову процедуру з врахуванням Ваших зауважень.(Копія Протоколу тендерного комітету № 2 від 08.01.2019 року додається.)
Секретар тендерного комітету
Погонянського психоневрологічного інтернату В.М. Сворак.