-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації
Завершена
10 602 717.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 060.27 UAH
мін. крок: 0% або 1 060.27 UAH
Номер:
b3394e21c6dd415aa4636b009eed0635
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-10-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.07.2019 00:00
Період моніторингу:
10.07.2019 14:58 - 01.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.07.2019 № 70
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Інна КУРЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.07.2019 № 70
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2018-05-03-000930-b, 03.05.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу дотримання законодавства під час укладання договору встановлено порушення частини другої статті 32, частини сьомої статті 2 та частини третьої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу надання замовником інформації, документів тощо у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», встановлено порушення частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладання додаткових угод; оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2019 р. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладання додаткових угод; оприлюднення інформації щодо закупівлі; надання замовником інформації, документів тощо у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2018-05-03-000930-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 03.05.2018; тендерна документація зі змінами, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 25.06.2018 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 31.07.2018 № 25 та від 17.08.2018 № 25-01; інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОД-ЮГ»; тендерні пропозиції ТОВ «ПРОД-ЮГ», ТОВ «КАП-ПРОД», ТОВ «Каштан-Плюс» та ТОВ «ХЛІБНИЙ ДІМ - Україна»; протокол засідання тендерного комітету від 15.08.2018 № 56 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД»; протоколи засідання тендерного комітету від 26.09.2018 № 72, від 08.11.2018 № 82 та від 26.12.2018 № 98; інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАП-ПРОД»; повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «Каштан-Плюс»; договір від 08.01.2019 № 01; звіт про результати проведення процедури; додаткові угоди від 08.01.2019 № 1 та від 13.06.2019 № 3 до договору від 08.01.2019 № 01; повідомлення про внесення змін до договору.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю від 08.01.2019 № 01 не відповідають умовам тендерної документації. Так, пунктом 4.4 розділу І тендерної документації визначено строк поставки товару – до 31.12.2018. У пункті 4 розділу VI тендерної документації та у пункті 10.2. розділу 10 проекту договору, який є частиною тендерної документації, зазначено, що «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 31.12.2018…». При цьому, у пункті 10.2 розділу 10 договору від 08.01.2019 № 01 зазначається, що «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 01.07.2019…».
Крім того, встановлено, що у договорі від 08.01.2019 № 01 застосовано норми статті 631 Цивільного кодексу України, а саме꞉ договір вступає в силу з 14.12.2018, тобто до прийняття рішення про намір укласти договір із переможцем торгів (26.12.2018) та до моменту його підписання і оприлюднення в електронній системі закупівель (08.01.2019).
Частиною другою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи, що рішення, дії або бездіяльність замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю, застосування положень статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим.
При цьому, як наслідок, Департаментом освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради недотримано вимоги частини сьомої статті 2 та частини третьої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протягом проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 15.07.2019 через електронну систему закупівель направлений запит Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, зокрема щодо документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору від 08.01.2019 № 01 шляхом укладання додаткової угоди від 13.06.2019 № 3.
Проте Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради не дотримано вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та не надано протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту пояснення через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.07.2019 10:47 - 14.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2019 10:47
Запити/Пояснення
Номер:
a29bc7d408404966940753a7e699c890
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2019 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-03-000930-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- з яких підстав умови договору про закупівлю від 08.01.2019 № 01 не відповідають умовам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 03.05.2018 зі змінами від 25.06.2018, в частині строку дії договору? Так, у тендерній документації визначено строк дії договору до 31.12.2018, тоді як у договорі від 08.01.2019 № 01 зазначається, що «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 01.07.2019…».
- з яких підстав у договорі від 08.01.2019 № 1 зазначається, що «Керуючись ст. 631 ЦК України, Сторони дійшли згоди про те, що Договір вступає в силу з 14.12.2018 року», тоді як рішення про намір укласти договір із переможцем торгів прийняте 26.12.2018, а договір підписаний і оприлюднений в електронній системі закупівель лише 08.01.2019?
- відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, до договору від 08.01.2019 № 01 укладено додаткову угоду від 13.06.2019 № 3 на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Які документи підтверджують об’єктивні обставини, що спричинили таке продовження?
- чи укладались Департаментом освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради інші додаткові угоди до договору від 08.01.2019 № 01 та за наявності яких підстав? На вебпорталі Уповноваженого органу наразі оприлюднено лише додаткові угоди від 08.01.2019 № 1 та від 13.06.2019 № 3.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.