• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Козацька амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Степова, б\н, в смт Козацьке Бериславського району – будівництво

Завершена

7 036 725.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 17 592.00 UAH
Номер: da18f7ca3c3a43ff8b0f1608fffb7a56
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-31-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.01.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 31.01.2019 16:30 - 22.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.01.2019 № 24 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-14-002027-a. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 99) 923-05-86, mynewliferomashka@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення абзацу третього пункту 2, пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), складання тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерної пропозиції переможця, дотримання термінів при укладанні та оприлюдненні договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, тендерна пропозиція ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант», протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.12.2018 № 524, повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2018, договір від 04.01.2019 № 2, пояснення Замовника від 06.02.2019 (далі – пояснення), надані через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант» надано розрахунок договірної ціни, в якій вартість портландцементу марки 400 та брусків обрiзних з хвойних порід (довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, I сорт) перевищує орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, що не відповідає вимогам п.6 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант» не відповідає умовам тендерної документації замовника та відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону підлягає відхиленню. Переможцем ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант» не оприлюднено довідку складену у довільній формі з інформацією чи відомостями про юридичну особу, яка є переможцем, щодо внесення її до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупцiйнi або пов’язані з корупцією правопорушення. Таким чином ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант» не надано документи щодо підтвердження відсутності вказаної підстави у спосіб визначений Додатком №3 до тендерної документації та відповідно до вимог абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону підлягає відхиленню. В порушення вимог Додатку 3 до Тендерної документації Замовника переможцем ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант» надано довідку органу державної податкової інспекції без завірення належним чином керівника або уповноваженої посадової особи Учасника, що не відповідає умовам тендерної документації замовника та відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону підлягає відхиленню.
Період усунення порушень: 15.02.2019 15:26 - 02.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2019 15:26

Запити/Пояснення