-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Козацька амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Степова, б\н, в смт Козацьке Бериславського району – будівництво
Завершена
7 036 725.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 17 592.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 17 592.00 UAH
Номер:
da18f7ca3c3a43ff8b0f1608fffb7a56
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-31-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2019 00:00
Період моніторингу:
31.01.2019 16:30 - 22.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2019 № 24
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-14-002027-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення абзацу третього пункту 2, пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), складання тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерної пропозиції переможця, дотримання термінів при укладанні та оприлюдненні договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, тендерна пропозиція ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант», протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.12.2018 № 524, повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2018, договір від 04.01.2019 № 2, пояснення Замовника від 06.02.2019 (далі – пояснення), надані через електронну систему закупівель.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант» надано розрахунок договірної ціни, в якій вартість портландцементу марки 400 та брусків обрiзних з хвойних порід (довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, I сорт) перевищує орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, що не відповідає вимогам п.6 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант» не відповідає умовам тендерної документації замовника та відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону підлягає відхиленню.
Переможцем ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант» не оприлюднено довідку складену у довільній формі з інформацією чи відомостями про юридичну особу, яка є переможцем, щодо внесення її до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупцiйнi або пов’язані з корупцією правопорушення. Таким чином ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант» не надано документи щодо підтвердження відсутності вказаної підстави у спосіб визначений Додатком №3 до тендерної документації та відповідно до вимог абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону підлягає відхиленню.
В порушення вимог Додатку 3 до Тендерної документації Замовника переможцем ТОВ «Інвестиційно – будівельне підприємство «Гарант» надано довідку органу державної податкової інспекції без завірення належним чином керівника або уповноваженої посадової особи Учасника, що не відповідає умовам тендерної документації замовника та відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону підлягає відхиленню.
Період усунення порушень:
15.02.2019 15:26 - 02.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2019 15:26
Запити/Пояснення
Номер:
e1e6c1fd3880407fb9a380b5cb01df26
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
01.02.2019 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва Козацької амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Степова, б\н, в смт Козацьке Бериславського району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-14-002027-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що в супереч вимогам тендерної документації ціни на будівельні матеріали, а саме Портландцемент марки М400 та брусків обрiзних з хвойних порід цього учасника, перевищують ціни визначені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект»: «Усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Україні»?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що в супереч вимогам тендерної документації, переможцем торгів не завантажено протягом 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір довідку з інформацією чи відомостями про юридичну особу, щодо внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що переможцем торгів протягом 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір оприлюднена довідка державної податкової інспекції, яка не завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
534c87c69d6f4c478d6f27e70fb284a7
Назва:
Відповідь на запит від 01.02.2019 р.
Дата опублікування:
06.02.2019 14:37
Опис:
Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації надає відповідь на запит від 01.02.2019 р. згідно рішення про моніторинг закупівлі «Козацька амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Степова, б\н, в смт Козацьке Бериславського району – будівництво (UA-2018-11-14-002027-a), а саме:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Переможцем, ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість відпускної ціни портландцементу марки 400 з ПДВ складає: 2156,88*1,2= 2588,256 грн, що не перевищує усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області станом на 01.12.2018 року, оприлюднені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект» (2620 грн. з ПДВ). Поточна ціна за одиницю портландцементу марки 400 складає 2 561,27 грн. без ПДВ та враховує витрати на транспортування (354,17 грн./т), заготовлення та зберігання на складі виконавця (50,22 грн./т), які передбачені ДБН.
2. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Зокрема, відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку № 3 до тендерної документації Переможець торгiв у строк, що не перевищує 5 днiв з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повiдомлення про намір укласти договір, повинен через електронну систему надати замовнику довідку складена у довільній формі з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення (до початку функцiонування Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення).
Наказом Міністерства Юстиції України від 11.01.2012 року №39/5 затверджене Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення . Згідно з інформацією щодо отримання відомостей про юридичну особу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка розміщена на сайті Міністерства Юстиції України – «відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції. До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171) Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року №39/5, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень».
Разом з цим, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції міститься наступна інформація : «наразі повноваження щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, здійснюються Міністерством юстиції України (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171). Внесення інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру».
Таким чином, надання довідки з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення, не передбачене законодавством для учасників (переможців) - юридичних осіб станом на дату прийняття Замовником відповідного рішення про визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів.
Також слід зазначити, що частиною 4 статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Звертаємо увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ №1538-р/пк-пз від 16.11.2016 року).
Враховуючи викладену вище інформацію, переможець ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» не порушив вимог тендерної документації та Закону, зазначені вище. У разі відхилення пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», дії Замовника могли б привести до порушення вимог статей 16, 30 Закону, а також принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
3. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Відповідно до пункту 4 частини ІІ додатку № 3 тендерної документації, вимагається довідка органу державної податкової інспекції або довідка, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) посадових осіб державної податкової інспекції, завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника, про відсутність заборгованості переможця зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, дійсну на дату подання документів. У разі наявності у переможця заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету – відповідний лист органу державної податкової служби.
Переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 26.12.2018 року № 12064
Згідно з порядком, отримання електронної довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів через електронний кабінет платника здійснюється у форматі PDF-файлу, у якій буде зазначено дату видачі, номер довідки та ЄДРПОУ підприємства, яке отримало цю довідку.
Згідно з рекомендаціями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оприлюдненим на офіційному веб-сайті, державні замовники, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані платникам Довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Пошук Довідки може здійснюватися за параметрами “Індивідуальний податковий номер”, “Номер довідки” або “Дата довідки”.
Замовником було проведено перевірку вищезазначеної довідки, за результатами якої було підтверджено достовірність зазначеної інформації та наявність ЕЦП посадових осіб державної податкової інспекції.
Згідно з частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальної (несуттєвої) помилки пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, а саме – відсутність печаток на окремих документах, орфографічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом.
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Помилки, допущені переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при оформлені вищезазначеної довідки, віднесені Замовником до формальних, оскільки не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ № 4860-р/пк-пз від 22.05.2018 року).
Номер:
7924c3b4a6b8474a841a3b3f2b63bfa3
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
20.02.2019 11:46
Опис:
Пояснення, щодо висновку від 15.02.2019 р:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Переможцем, ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість відпускної ціни портландцементу марки 400 з ПДВ складає: 2156,88*1,2= 2588,256 грн, що не перевищує усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області (сайт ТОВ «НВФ «Інпроект» на 01.12.2018 року - 2620 грн. з ПДВ). Поточна ціна за одиницю портландцементу марки 400 складає 2 561,27 грн. без ПДВ та враховує витрати на транспортування (354,17 грн./т), заготовлення та зберігання на складі виконавця (50,22 грн./т), які передбачені ДБН..
2. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Зокрема, відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку № 3 тендерної документації Переможець торгiв у строк, що не перевищує 5 днiв з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повiдомлення про намір укласти договір, повинен через електронну систему надати замовнику довідку складена у довільній формі з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення (до початку функцiонування Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення).
Наказом Міністерства Юстиції України від 11.01.2012 року №39/5 затверджене Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення . Згідно з інформацією щодо отримання відомостей про юридичну особу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка розміщена на сайті Міністерства Юстиції України – «відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції. До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171) Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року №39/5, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень».
Разом з цим, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції міститься наступна інформація : «наразі повноваження щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, здійснюються Міністерством юстиції України (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171). Внесення інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру».
Таким чином, надання довідки з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення, не передбачене законодавством для учасників (переможців) - юридичних осіб станом на дату прийняття Замовником відповідного рішення про визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів.
Також слід зазначити, що частиною 4 статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Звертаємо увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ №1538-р/пк-пз від 16.11.2016 року).
Враховуючи викладену вище інформацію, переможець ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» не порушив вимог тендерної документації та Закону, зазначені вище. У разі відхилення пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», дії Замовника могли б привести до порушення вимог статей 16, 30 Закону, а також принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
3. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Відповідно до пункту 4 частини ІІ додатку № 3 тендерної документації, вимагається довідка органу державної податкової інспекції або довідка, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) посадових осіб державної податкової інспекції, завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника, про відсутність заборгованості переможця зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, дійсну на дату подання документів. У разі наявності у переможця заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету – відповідний лист органу державної податкової служби.
Переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 26.12.2018 року № 12064.
Згідно з порядком, отримання електронної довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів через електронний кабінет платника здійснюється у форматі PDF-файлу, у якій буде зазначено дату видачі, номер довідки та ЄДРПОУ підприємства, яке отримало цю довідку.
Згідно з рекомендаціями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оприлюдненим на офіційному веб-сайті, державні замовники, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані платникам Довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Пошук Довідки може здійснюватися за параметрами “Індивідуальний податковий номер”, “Номер довідки” або “Дата довідки”.
Замовником було проведено перевірку вищезазначеної довідки, за результатами якої було підтверджено достовірність зазначеної інформації та наявність ЕЦП посадових осіб державної податкової інспекції.
Згідно з частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальної (несуттєвої) помилки пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, а саме – відсутність печаток на окремих документах, орфографічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом.
Помилки, допущені переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при оформлені вищезазначеної довідки, віднесені Замовником до формальних, оскільки не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ № 4860-р/пк-пз від 22.05.2018 року).