• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС

лот 1 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС – 2 од.; лот 2 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ХАЕС – 2 од.

Завершена

77 034 047.23 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 38 034.05 UAH
Номер: b942a4a8374c4f4a99f77e2b7b1c9581
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-21-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.11.2019 09:45 - 14.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.11.2019 № 335 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 20.11.2019 № 335 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2018-08-16-000070-a 16.08.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, babich.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.08.2018, тендерні пропозиції ПП «Електрофарфор 2020» (лот 1), EccentriCITY INVEST s.r.o. (лот 1), ТОВ «Сіті Соул» (лот 1,2) , Universal Baltic Group OÜ (лот 1, 2), SIA «Zodiak Plus» (лот 2), ТОВ «VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O.» (лот 2), протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.12.2018 № 5835, протокол визначення переможця торгів на закупівлю від 13.12.2018 № 5835, звернення про надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, вимоги про усунення порушень, повідомлення про намір укласти договір, контракт від 02.01.2019 № 53-129-01-19-01725 (лот 1) (далі – Контракт), додаткова угода до Контракту від 12.11.2019 № 1, контракт від 02.01.2019 № 53-129-01-19-01724 (лот 2) (далі – Контракт 2), додаткова угода до Контракту 2 від 18.11.2019 № 1. За результатами моніторингу установлено, що на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 05.09.2018, 07.09.2018, 19.09.2018, 05.10.2018 Замовник оприлюднив роз’яснення 02.10.2018, 02.10.2018, 22.11.2018, 22.11.2018 відповідно, чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Крім того, Замовник, з перевищенням терміну (три робочих дні), в електронній системі закупівель оприлюднив 02.10.2018, 22.11.2018, 13.11.2018 і 22.11.2018 роз’яснення на звернення щодо вимог про усунення порушення 20.09.2018, 05.10.2018, 06.10.2018 та 16.11.2018 відповідно, чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 06.12.2019 00:24 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2019 00:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС: лот 1 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ЗАЕС – 2 од.; лот 2 - вимикачі елегазові 750кВ для ВП ХАЕС – 2 од.) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-16-000070-a], оприлюдненого в електронній системі закупівель 06.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що «на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 05.09.2018, 07.09.2018, 19.09.2018, 05.10.2018 Замовник оприлюднив роз’яснення 02.10.2018, 02.10.2018, 22.11.2018, 22.11.2018 відповідно, чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Крім того, Замовник, з перевищенням терміну (три робочих дні), в електронній системі закупівель оприлюднив 02.10.2018, 22.11.2018, 13.11.2018 і 22.11.2018 роз’яснення на звернення щодо вимог про усунення порушення 20.09.2018, 05.10.2018, 06.10.2018 та 16.11.2018 відповідно, чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі на поставку продукції несерійного виробництва, стосувалися перегляду умов оплати, поділу предмета закупівлі на окремі лоти, збільшення очікуваної вартості предмета закупівлі, внесення змін до проекту договору на закупівлю, технічних вимог, визначених у тендерній документації. З огляду на значну кількість та змістовну складову звернень підготовка роз’яснень потребувала залучення фахівців замовника, в тому числі з технічних питань. Крім того, за результатами розгляду частини зазначених звернень замовником були прийняті рішення про необхідність внесення змін до тендерної документації. Підготовка змін до тендерної документації та роз’яснень на звернення передбачала їх узгодження з кінцевими споживачами – ВП «Запорізька АЕС», ВП «Хмельницька АЕС» та потребувала додаткового часу на опрацювання. Згідно з абзацом 3 частини 2 статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Дотримуючись вищезазначеного положення Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, замовником 12.09.2018, 18.09.2018, 27.09.2018, 02.10.2018, 04.10.2018, 11.10.2018, 25.10.2018, 30.10.2018, 01.11.2018, 06.11.2018 та 13.11.2018 були внесені зміни до тендерної документації в частині продовження строку подання тендерних пропозицій до 21.09.2018, 01.10.2018, 05.10.2018, 10.10.2018, 16.10.2018, 29.10.2018, 02.11.2018, 07.11.2018, 09.11.2018, 15.11.2018 та 29.11.2018 відповідно. Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не були предметом оскарження. Таким чином, замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 11.12.2019 12:04