• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць, тротуарів, прибордюрної частини доріг, газонів, скошування трави та ліквідація стихійних смітників з подальшою утилізацією сміття - 13 лотів

Завершена

45 632 679.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 14 102.00 UAH
Номер: b945096367fe4061b45b94e7bb8495d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-18-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.02.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 18.02.2019 16:39 - 13.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.02.2019 № 11 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник П. ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 18.02.2019 року № 11 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2018-11-09-001264-c від 09.11.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини другої статті 27, пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, підстави внесення змін до договорів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (далі – Замовник) від 09.11.2018 року; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 21.02.2019 року; тендерні пропозиції учасників, надані Замовником до пояснення: ПП «Санітарія», ТОВ «Єврокомунбуд», ПП «Порядок в домі», КЖРЕП №5 та ФОП Березовського О.В.; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.12.2018 року та від 20.12.2018 року по лотах 2-7 та 9; повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2018 року; договори від 03.01.2019 №1, №2, №3, №4, №5 та №6. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що інформація у пропозиціях ПП «Санітарія», ТОВ «Єврокомунбуд», ПП «Порядок в домі» та ФОП Березовського О.В. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), вимогам, установленим статтею 17 Закону та іншим вимогам, установленим тендерною документацією Замовника визначені як конфіденційна інформація. Відповідно до частини другої статті 27 Закону, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. При цьому, конфіденційність інформації повинна бути обґрунтовано визначена учасником. Отже, учасники ПП «Санітарія», ТОВ «Єврокомунбуд», ПП «Порядок в домі», ФОП Березовського О.В. та КЖРЕП №5 порушили вимоги частини другої статті 27 Закону. Замовником на запит від 22.02.2019 завантажено в електронну систему закупівель пропозиції учасників, які визначені як конфіденційні. За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій ПП «Санітарія», ТОВ «Єврокомунбуд», ПП «Порядок в домі», КЖРЕП №5 та ФОП Березовського О.В., яких Замовник допустив до оцінки, встановлено наступне. Аналізом тендерних пропозицій учасника ПП «Санітарія» встановлено їх невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: у тендерних пропозиціях по лотах 2 і 9 до договору оренди нерухомого майна від 14.10.2013 №327, укладеного із Департаментом економіки Чернівецької міської ради строком на 2 роки й 11 місяців, що діє з 14.10.2013 року по 13.09.2016 року не надано Додатки: розрахунок орендної плати та звіт про незалежну оцінку майна, які є його невід’ємною частиною, а також відсутня додаткова угода чи новий договір про продовження строку оренди нерухомого майна, що не відповідає пункту 1.1.1 Додатку №3 тендерної документації. Аналізом тендерних пропозицій ТОВ «Єврокомунбуд» встановлено їх невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: у тендерних пропозиціях по лотах 4, 5 і 7 надано відгук від Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради про виконання договору від 19.11.2018 №16, укладеного із КЖРЕП №9, що не відповідає пункту 1.3.2. Додатку 3 тендерної документації, оскільки замовником за цим договором є КЖРЕП №9. Аналізом тендерних пропозицій ПП «Порядок в домі» встановлено їх невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: у тендерних пропозиціях по лотах 4, 5 і 7 до договору про обслуговування об’єднання співвласників багатоквартирного будинку від 24.05.2018 №1, укладеного із ОСББ «Кармелюка, 116» та договору про надання послуг з управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд від 24.05.2018 не надані додатки, які є невід’ємними частинами вказаних договорів, що не відповідає пунктам 1.3.1 і 1.3.2. Додатку 3 тендерної документації. При цьому, зазначені договори не підтверджують надання ПП «Порядок в домі» послуг з прибирання та підмітання вулиць. Також, у тендерних пропозиціях по лотах 4, 5 і 7 надано відгук від Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради про виконання договору від 15.11.2018 №15, укладеного із КЖРЕП №9, що не відповідає пункту 1.3.2. Додатку 3 тендерної документації, оскільки замовником за цим договором є КЖРЕП №9. Аналізом тендерної пропозиції ФОП Березовського О.В. встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції по лоту 9 не надана інформація щодо відсутності підстав для відмови учаснику у процедурі закупівлі відповідно до пунктів 2.4, 2.5 та 2.8 розділу ІІ Додатку 3 тендерної документації; скан-копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів) відповідно до пункту 3.4 розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації. Аналізом тендерної пропозиції КЖРЕП №5 встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції по лоту 2 не надана інформація щодо відсутності підстав для відмови учаснику у процедурі закупівлі відповідно до пунктів 2.2, 2.6 та 2.7 розділу ІІ Додатку 3 тендерної документації; інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про те, що він не підпадає під дію Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII та рішення Ради національної безпеки і оборони від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 року №133/2017; лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно пунктів 3.7 та 3.8 розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Згідно з вимогами абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом. Отже, Замовник в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив та допустив до оцінки тендерні пропозиції учасників: - по лоту 2 – ПП «Санітарія» та КЖРЕП №5; - по лоту 3 – ТОВ «Єврокомунбуд»; - по лоту 4 – ТОВ «Єврокомунбуд» та ПП «Порядок в домі»; - по лоту 5 – ТОВ «Єврокомунбуд» та ПП «Порядок в домі»; - по лоту 7 – ТОВ «Єврокомунбуд» та ПП «Порядок в домі»; - по лоту 9 – ПП «Санітарія» та ФОП Березовського О.В., які не відповідали вимогам тендерної документації та всупереч вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги по лотах 2, 4, 5, 7 та 9. По лоту 2 переможцем визнано ФОП Каленчук М.В., по лоту 4 – ТОВ «Єврокомунбуд», по лотах 5 і 7 – ПП «Порядок в домі» та по лоту 9 – ПП «Санітарія», з якими укладено відповідні договори.
Період усунення порушень: 27.02.2019 16:46 - 15.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2019 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо інформацію щодо висновку про результати здійснення моніторингу
Дата публікації звіту: 05.03.2019 11:36

Запити/Пояснення