• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво амбулаторії монопрактики по вул.Центральна в с.Ясениця-Замкова Старосамбірського району Львівської області

Під місцем виконання робіт слід розуміти вул.Центральна в с.Ясениця-Замкова Старосамбірського району Львівської області

Завершена

9 904 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 520.00 UAH
Номер: 034d916f3d394aca9bacc6d75d379d1b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-19-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 19.03.2019 17:07 - 12.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2019 № 47 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.03.2019 № 47 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-19-002079-a 19.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 709-25-01, shira81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норм пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 квітня 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі (додаток) на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ПП будівельно-торгова фірма «ЧЕРТУР»; повідомлення від 17.12.2018 про намір укласти договір; договір про закупівлю від 29.12.2018 №43; додаткова угода від 22.03.2019 №1/19; пояснення замовника в електронній системі закупівель. Згідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до річного плану закупівель на 2018 рік Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації UA-P-2018-11-19-005372-a, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, передбачено закупівлю «Будівництво амбулаторії монопрактики по вул.Центральна в с.Ясениця-Замкова Старосамбірського району Львівської області» очікуваною вартістю 13340000,00 гривень. Проте, при здійсненні закупівлі «Будівництво амбулаторії монопрактики по вул.Центральна в с.Ясениця-Замкова Старосамбірського району Львівської області» ID: UA-2018-11-19-002079-a, на веб-порталі Уповноваженого органу вказано очікувану вартість в сумі 9904000,00 гривень. Згідно пояснення замовника, розміщеного в електронній системі закупівель 02.04.2019, прийнято рішення щодо внесення змін до річного плану та приведення у відповідність з очікуваною вартістю, яка зазначена у закупівлі UA-2018-11-19-002079-a, а саме: 9904000,00 гривень, задля виправлення технічної помилки та виконання зауважень, що наведені у запиті на пояснення моніторингу. Вказані зміни також опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-P-2018-11-19-005372-a) 03.04.2019 о 17 год 08 хв. Аналізом тендерної пропозицій ПП будівельно-торгова фірма «ЧЕРТУР», яка за результатом електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, встановлено, що в складі тендерної пропозиції в недотримання пункту 2.1 Розділу «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 2 тендерної документації, не завантажено через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» документ про освіту та/або підвищення кваліфікації інженера з охорони праці та техніки безпеки Комарницького Йосипа Васильовича, зазначеного у довідці від 05.11.2018 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В не дотримання пункту 4.4. Розділу «Інші документи» Додатку №2 тендерної документації учасником торгів ПП будівельно-торговою фірмою «Чертур» завантажено через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» довідку від 05.12.2018 №6, видану філією Львівського обласного управління АТ Ощадбанк, в якій відсутня інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами. Аналогічно, в недотримання умов пункту 1.2. Розділу «Інші документи» Додатку №2 тендерної документації учасником торгів ПП будівельно-торговою фірмою «Чертур» через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» не завантажено зміни до статуту, що вносилися 09.06.2010, номер запису 14111050009000138. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3. Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107). Водночас, у складі тендерної пропозиції ПП будівельно-торгова фірма «Чертур» завантаженій через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» відсутній дозвіл, виданий йому Державною службою України з питань праці або його територіального органу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до пункту 1.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися, в тому числі, з документа, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Згідно пункту 2.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії в розмірі 45000,00 гривень. Однак, учасником торгів ПП будівельно-торговою фірмою «Чертур» не завантажено через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії в розмірі 45000,00 гривень. Відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону, не надав забезпечення тендерної пропозиції та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП будівельно-торгова фірма «Чертур» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону, не надав забезпечення тендерної пропозиції та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 08.04.2019 16:35 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2019 16:35

Запити/Пояснення