-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво амбулаторії монопрактики по вул.Центральна в с.Ясениця-Замкова Старосамбірського району Львівської області
Під місцем виконання робіт слід розуміти вул.Центральна в с.Ясениця-Замкова Старосамбірського району Львівської області
Завершена
9 904 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 520.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 49 520.00 UAH
Номер:
034d916f3d394aca9bacc6d75d379d1b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-19-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2019 00:00
Період моніторингу:
19.03.2019 17:07 - 12.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-19-002079-a 19.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норм пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 квітня 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі (додаток) на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ПП будівельно-торгова фірма «ЧЕРТУР»; повідомлення від 17.12.2018 про намір укласти договір; договір про закупівлю від 29.12.2018 №43; додаткова угода від 22.03.2019 №1/19; пояснення замовника в електронній системі закупівель.
Згідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до річного плану закупівель на 2018 рік Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації UA-P-2018-11-19-005372-a, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, передбачено закупівлю «Будівництво амбулаторії монопрактики по вул.Центральна в с.Ясениця-Замкова Старосамбірського району Львівської області» очікуваною вартістю 13340000,00 гривень.
Проте, при здійсненні закупівлі «Будівництво амбулаторії монопрактики по вул.Центральна в с.Ясениця-Замкова Старосамбірського району Львівської області» ID: UA-2018-11-19-002079-a, на веб-порталі Уповноваженого органу вказано очікувану вартість в сумі 9904000,00 гривень.
Згідно пояснення замовника, розміщеного в електронній системі закупівель 02.04.2019, прийнято рішення щодо внесення змін до річного плану та приведення у відповідність з очікуваною вартістю, яка зазначена у закупівлі UA-2018-11-19-002079-a, а саме: 9904000,00 гривень, задля виправлення технічної помилки та виконання зауважень, що наведені у запиті на пояснення моніторингу. Вказані зміни також опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-P-2018-11-19-005372-a) 03.04.2019 о 17 год 08 хв.
Аналізом тендерної пропозицій ПП будівельно-торгова фірма «ЧЕРТУР», яка за результатом електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, встановлено, що в складі тендерної пропозиції в недотримання пункту 2.1 Розділу «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 2 тендерної документації, не завантажено через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» документ про освіту та/або підвищення кваліфікації інженера з охорони праці та техніки безпеки Комарницького Йосипа Васильовича, зазначеного у довідці від 05.11.2018 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В не дотримання пункту 4.4. Розділу «Інші документи» Додатку №2 тендерної документації учасником торгів ПП будівельно-торговою фірмою «Чертур» завантажено через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» довідку від 05.12.2018 №6, видану філією Львівського обласного управління АТ Ощадбанк, в якій відсутня інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами.
Аналогічно, в недотримання умов пункту 1.2. Розділу «Інші документи» Додатку №2 тендерної документації учасником торгів ПП будівельно-торговою фірмою «Чертур» через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» не завантажено зміни до статуту, що вносилися 09.06.2010, номер запису 14111050009000138.
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3.
Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107).
Водночас, у складі тендерної пропозиції ПП будівельно-торгова фірма «Чертур» завантаженій через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» відсутній дозвіл, виданий йому Державною службою України з питань праці або його територіального органу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Відповідно до пункту 1.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися, в тому числі, з документа, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно пункту 2.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії в розмірі 45000,00 гривень.
Однак, учасником торгів ПП будівельно-торговою фірмою «Чертур» не завантажено через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії в розмірі 45000,00 гривень.
Відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону, не надав забезпечення тендерної пропозиції та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП будівельно-торгова фірма «Чертур» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону, не надав забезпечення тендерної пропозиції та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
08.04.2019 16:35 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2019 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
10688b49403d4d7ea6c5f6f98fea1777
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.03.2019 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2019 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво амбулаторії монопрактики по вул.Центральна в с.Ясениця-Замкова Старосамбірського району Львівської області» (код ДК 021:2015 – 45200000-9 – роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (ID: UA-2018-11-19-002079-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-ХІІ, частини 5 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до тендерної документації на закупівлю«Будівництво амбулаторії монопрактики по вул.Центральна в с.Ясениця-Замкова Старосамбірського району Львівської області», яка розміщена в системі Prozorro, закупівлю проведено із застосуванням процедури відкритих торгів у відповідності до вимог Закону № 922.
1. Відповідно до річного плану закупівель на 2018 рік Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації UA-P-2018-11-19-005372-a, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, передбачено закупівлю «Будівництво амбулаторії монопрактики по вул.Центральна в с.Ясениця-Замкова Старосамбірського району Львівської області» очікуваною вартістю 13340000,0 гривень.
Проте, при здійсненні закупівлі «Будівництво амбулаторії монопрактики по вул.Центральна в с.Ясениця-Замкова Старосамбірського району Львівської області» (ID: UA-2018-11-19-002079-a) на веб-порталі Уповноваженого органу вказано очікувану вартість в сумі 9904000,00 грн, що не відповідає річному плану закупівлі на 2018 рік UA-P-2018-11-19-005372-a (13340000,0 гривень).
2. Відповідно до пункту 1.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися, в тому числі, з документа, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно пункту 2.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії в розмірі 45000,0 гривень.
Однак, учасником торгів ПП будівельно-торговою фірмою «Чертур» не завантажено через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії в розмірі 45000,0 гривень.
3. Пунктом 4.3. Розділу «Інші документи» Додатку №2 тендерної документації передбачено надання учасником торгів копії Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (за 12 місяців 2017 року). Також зазначено, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Проте, учасником торгів ПП будівельно-торгова фірма «Чертур» не завантажено через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» Звіт про рух грошових коштів за останній звітний період (за 12 місяців 2017 року). Також не завантажено лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому б зазначалися законодавчі підстави ненадання даного документа.
4. Пунктом 4.4. Розділу «Інші документи» Додатку №2 тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності фінансової спроможності учаснику торгів необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами).
На виконання даної вимоги ПП будівельно-торговою фірмою «Чертур» завантажено через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» довідку від 05.12.2018 №6, видану філією Львівського обласного управління АТ Ощадбанк, в якій відсутня інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами.
5. Пунктом 1.2. Розділу «Інші документи» Додатку №2 тендерної документації передбачено надання копії Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу.
На виконання вказаної вимоги ПП будівельно-торговою фірмою «Чертур» завантажено через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» копію статуту 2003 року, в якому наявна відмітка змін від 09.06.2010, номер запису 14111050009000138 державного реєстратора про внесення змін. Слід зазначити, що учасником торгів ПП будівельно-торгова фірма «Чертур» через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» не завантажено зміни до статуту, що вносилися 09.06.2010, номер запису 14111050009000138.
6. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону № 922, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пунктом 2.1 Розділу «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 3 тендерної документації, передбачено наявність, кваліфікації та досвіду основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації.
Проте, ПП будівельно-торговою фірмою «Чертур» не завантажено через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» документ про освіту та/або підвищення кваліфікації інженера з охорони праці та техніки безпеки Комарницького Йосипа Васильовича, зазначеного у довідці від 05.11.2018 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
7. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3.
Відповідно до завантаженого через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» гарантійного листа від 05.12.2018 №238, ПП будівельно-торгова фірма «Чертур» не залучатиме субпідрядні організації для виконання спеціалізованих робіт.
Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно, потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107).
Водночас, у складі тендерної пропозиції ПП будівельно-торговою фірмою «Чертур» відсутній дозвіл, виданий йому Державною службою України з питань праці або його територіальним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступних питань: чому не відхилено тендерну пропозицію ПП будівельно-торгова фірма «Чертур» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації, відповідно до пункту 1 та 4 статті 30 Закону № 922 ?
Також, надати пояснення чи вносилися зміни до річного плану закупівель на 2018 рік, код плану закупівлі UA-P-2018-11-19-005372-a, в частині очікуваної вартості та якщо вносилися чому вони не опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
f03282bc249140fb8628d00a785828bd
Назва:
Щодо пояснень до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-11-19-002079-a
Дата опублікування:
02.04.2019 21:09
Опис:
1. Щодо річного плану
Замовником розглянуто Ваше звернення на що повідомляємо, що внесена інформація в частині очікуваної вартості річного плану закупівель на 2018 рік Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації UA-P-2018-11-19-005372-a, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, передбачено закупівлю «Будівництво амбулаторії монопрактики по вул.Центральна в с.Ясениця-Замкова Старосамбірського району Львівської області» очікуваною вартістю 13340000,0 гривень. А тому, Замовником прийнято рішення щодо внесення змін до річного плану та приведення у відповідність з очікуваною вартістю, яка зазначена щодо закупівлі UA-2018-11-19-002079-a, а саме: 9 904 000,00 гривень, задля виправлення технічної помилки та виконання зауважень, що наведені у запиті на пояснення моніторингу.
2. Щодо тендерного забезпечення
Вимогами тендерної документації, а саме ч.2 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання у складі пропозиції учасника забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії. На підтвердження вказаної вимоги Учасник надає ввесь пакет документів, що вимагаються, а саме: електронна банківська гарантія, копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Тож в електронну систему здійснення закупівель 07 грудня 2018 року о 15: 10 годині завантажено 07 грудня 2018 15:10 два документи, а саме: ГР040ЧЕР18.pdf (3).rar та Банківська гарантія.pdf. Електронну банківську гарантію із накладеним електронним цифровим підписом № ГР040ЧЕР18, що видана 07.12.2018 року АТ "Ощадбанк" такого формату можна перевірити у вільному доступі на офіційному сайті України czo.gov.ua у розділі «Перевірка та накладення ЕЦП», де потрібно обрати файл для перевірки та натиснути «Зберегти», після чого переглянути банківську гарантію, яку надав Учасник у складі тендерної пропозиції. А тому учасником виконані всі вимоги у цій частині зауважень.
3. Щодо звітності
Відповідно до вимог частини 4 Розділу 3 Додатку 2 тендерної документації Учасник у складі пропозиції має підтвердити фінансову спроможність шляхом подання: копії Балансу підприємства за останній звітний період (за 12 місяців 2017 року), копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період (за 12 місяців 2017 року), копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (за 12 місяців 2017 року) та оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Відтак Учасник надає у складі пропозиції файл з назвою ІД фінансова спроможність.pdf, що завантажений 07 грудня 2018 15:08 год., в якому міститься: лист-гарантія з вих. № 232 від 05.12.2018 року, де чітко зазначено, що ПП «Будівельно-торгова фірма «Чертур» не подає Звіту про рух грошових коштів, копія Звіту про фінансові результати та копію Балансу підприємства за 2017 рік. Також, у цьому ж вкладенні міститься інформація щодо довідок, які містять інформацію про відкриття рахунку та відсутність заборгованості з АТ «Ощадбанк», в якій чітко вказано, що ПП «Будівельно-торгова фірма «Чертур» має відкритий рахунок та залишкові суми по ньому, що автоматично підтверджують наявність коштів у нього та відкидають можливу заборгованість по ньому. Відтак всі вимоги тендерної документації виконані та підтверджені Учасником.
4. Вимогами тендерної документації встановлено, що Учасник має надати відповідно до п.1.2 ч.1. Розділу 3 Додатку 2 Копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У складі пропозиції Учасник підтверджує вказані вимоги шляхом надання копії статуту шляхом завантаження файлу під назвою Статут та інше.pdf від 07 грудня 2018 о 15:08 годині. Проте, на скан-копії статуту міститься відмітка про внесені зміни з номером запису 14111050009000138. А тому Замовником прийнято рішення віднести ненадання такого документу до переліку формальних помилок, які визначені у п.1.2. розділу 3 тендерної документації.
5. Для підтвердження вимоги ч.2 додатку 2 «Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації» учасником подано довідку довільної форми та документи, що підтверджують кваліфікацію працівників. Оскільки тендерна документація не містить чіткої вимоги надати підтверджуючі документи на всіх працівників, перелічених довідкою, неподання копії диплома про освіту на інженера з охорони праці та техніки безпеки Комарницького Й.В. не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
6. Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляємо, що відповідно до вимог п.5 ч.6. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник має надати копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3. Оскільки Учасник надає у складі тендерної пропозиції чинну Декларацію на виконання робіт з підвищеної небезпеки, яка зареєстрована в журналі обліку суб’єктів господарювання територіального органу Держпраці № 52/18 від 23 березня 2018 року, то таким чином підтверджує усі вимоги тендерної документації. Тож хоч і технічним завданням у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107), однак Замовником не було встановлено вимоги щодо надання такого дозволу учасником у складі тендерної пропозиції на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Відтак, Учасником підтверджено вимоги тендерної документації у повному обсязі, а в діях Замовника відсутні будь-які порушення в цій частині вказаних Вами зауважень