• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки

Завершена

4 259 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 127 794.00 UAH
Номер: 07e4132e845744b4b0c26ee79774e99a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-11-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.07.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.07.2019 13:59 - 02.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.07.2019 № 177 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е. від 10.07.2019 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.07.2019№ 177 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6 UA-2018-11-27-000778-a 27.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушено вимоги частини першої та четвертої статті 10 Закону. Разом з цим порушено норми частини третьої статті 21 Закону, в частині встановлення строку для подання тендерних пропозицій та норми частини п’ятої статті 28 Закону в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради (протокол від 10.12.2018 № 280), тендерну пропозицію ФОП Свиридова Генадія Сергійовича, протокол розгляду тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 22 грудня 2018 року, договір від 02.01.2019 № 3, додаткову угоду від 08.01.2019 №1, додаткову угоду від 18.02.2019 №2. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник 27.11.2018 оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю молока та вершків. Відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 27 листопада 2018 № 241, обсяги поставки молока коров’ячого пастеризованого 2,5% жирності становлять 65000,00 кг. Згідно з інформацією, оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу, 10.12.2018 Замовник вносить зміни до тендерної документації в частині збільшення обсягів закупівлі молока коров’ячого пастеризованого 2,5% жирності, з 65000,00 кг до 168500,00 кг. Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Станом на день внесення змін до тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 10.12.2018, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України на вказану дату становив 31,6389 грн. Отже очікувана вартість закупівлі молока та вершків на момент внесення змін перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро. Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з порушенням вимог абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону, а також здійснено розгляд та оцінку тендерних пропозицій з недотриманням вимог частини п’ятої статті 28 Закону.
Період усунення порушень: 31.07.2019 18:12 - 15.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2019 18:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради на висновок про результати моніторингу Півнчно-східного офісу Держаудитслужби (далі Висновок) публічної закупівлі молока та вершків (код закупівлі UA-2018-11-27-000778-a), який був оприлюднений 31.07.2019 року в системі публічних закупівель PROZORRO, повідомляє наступне. Вся інформація та документи про закупівлю молока та вершків (код закупівлі UA-2018-11-27-000778-a) оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу. Вони свідчить про те, що Замовником внесено зміни до тендерної документації за рішенням тендерного комітету згідно із протоколом № 252 від «03» грудня 2018 р. в частині збільшення обсягів закупівлі молока коров’ячого пастеризованого 2,5 % жирності з 65000 кг до 168500 кг., а не 10.12.2018 року, коли були внесені зміни в інформаційну таблицю (прибрано – «Кількість надання послуг»). Таким чином, станом на день внесення змін до тендерної документації і оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу - 03.12.2018, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України на вказану дату становив 32,058238 грн. (133000 євро = 4 263 745,65 грн.). Очікувана вартість закупівлі після змін, внесених Замовником 03.12.2019 року становила 4 259 800,00 UAH з ПДВ, що менше ніж межа у 133000,00 євро. Отже очікувана вартість закупівлі молока та вершків на момент внесення змін не перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро. Відповідно, Замовником вірно встановлені строки для подання тендерних пропозицій без порушення вимог абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону, а також здійснено розгляд та оцінку тендерних пропозицій з дотриманням вимог частини п’ятої статті 28 Закону.
Дата публікації звіту: 06.08.2019 17:56