-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт лінійного обладнання
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Завершена
3 195 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 500.00 UAH
Номер:
a07421505a6142a6a3fa918d5dcbaf40
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-16-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2019 00:00
Період моніторингу:
16.04.2019 17:35 - 11.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2019 № 82
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.04.2019 № 82
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-26-001341-с 26.10.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та укладання додаткових угод встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РВЗ Україна», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 26.10.2018 року № 905 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ «РВЗ Україна» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 11.12.2018 №905/1, повідомлення про намір укласти договір від 11.12.2018, договір від 30.12.2018 № ПЗ/НРП-181959/НЮ, додаткова угода від 30.12.2018 № ПЗ/НРП-181959/НЮ/Д1.
Перевіркою встановлено, що додатки до договору від 30.12.2018 № ПЗ/НРП-181959/НЮ та додаткової угоди від 30.12.2018 № ПЗ/НРП-181959/НЮ/Д1 опубліковані з порушенням строків 19.01.2019 року, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.
Відповідно до додаткової угоди від 30.12.2018 № ПЗ/НРП-181959/НЮ/Д1 до договору від 30.12.2018 № ПЗ/НРП-181959/НЮ термін дії договору продовжено до 30.06.2019, мотивуючи підставою, передбаченою п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Однак, лист від ТОВ «РВЗ Україна» (Виконавець по договору), на який посилається Замовник у своїх поясненнях, не є документально підтвердженою об’єктивною обставиною для продовження строку дії договору.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником порушено вимоги ч. 4 ст. 36 Закону, якими визначено вичерпний перелік для зміни істотних умов договору, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону.
Період усунення порушень:
25.04.2019 17:58 - 15.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2019 17:58
Оскарження висновку в суді
Опис:
Заперечення Замовника до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі
25 квітня 2019 року в електронній системі закупівель оприлюднений Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Поточний ремонт лінійного обладнання» номер ID оголошення: UA-2018-10-26-001341-c (далі ‒ Висновок).
Керуючись положеннями п. 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку в частині «внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)» з огляду на наступне.
Замовником продовжено строк дії договору до 30.06.2019 на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
Потрібно зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, а тому твердження Державної аудиторської служби України про те, що «лист Переможця, на який посилається Замовник у своїх поясненнях, не є документально підтвердженою об’єктивною обставиною для продовження строку дії договору» на думку Замовника є необґрунтованим. Лист від ТОВ «РВЗ Україна»» є документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань до 30.06.2019 Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Дата публікації:
07.05.2019 17:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація
про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Державної аудиторської служби України від 25.04.2019
Щодо можливого порушення ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, Замовником прийнято рішення про розірвання договору від 30.12.2018 № ПЗ/НРП-181959/НЮ. На даний момент відповідна додаткова угода знаходиться на реєстрації та в обов’язковому порядку буде опублікована у визначені Законом України «Про публічні закупівлі» строки.
Враховуючи вищевикладене, Замовником повністю усунене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Державної аудиторської служби України від 25.04.2019 по закупівлі «Поточний ремонт лінійного обладнання» номер ID оголошення: UA-2018-10-26-001341-c.
Дата публікації звіту:
07.05.2019 17:03
Запити/Пояснення
Номер:
3dc22678ff9a4473acf7f51f6d922d46
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2019 10:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу поточного ремонту лінійного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-26-001341-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір від 30.12.2018 №ПЗ/НРП-18159/НЮ додатковою угодою від 30.12.2018 № ПЗ/НРП-18159/НЮ/Д1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
16d8ff27ab4b478aba316da63f0bce74
Назва:
Пояснення Замовника до Запиту Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
22.04.2019 18:28
Опис:
Договір на поточний ремонт лінійного обладнання №ПЗ/НРП-181959/НЮ було укладено 30.12.2018 року. Згідно умов договору строк надання послуг до 31.12.2018 року. 30 грудня 2018 року на адресу Замовника надійшов лист №192 від ТОВ «РВЗ Україна» (Виконавець по договору), в якому останній зазначав, що ним вже виконано розбирання отриманого в ремонт обладнання. Також ТОВ «РВЗ Україна» зазначило, що в ході розбирання переданого обладнання було встановлено, що попередньо зазначений в договорі обсяг ремонту не відповідає фактично необхідному в зв’язку зі зношеністю більшої частини деталей, яка не була вказана в наданих Замовником актах. Розглянувши вищезазначений лист та беручи до уваги гостру потребу в ремонті обладнання було прийнято рішення про укладання додаткової угоди до договору на подовження терміну його дії та виконання ремонту обладнання зі збільшеними обсягами робіт без зміни вартості ремонту до 30.06.2019 року». Копія листа та дефектні акти додаються на 2-х аркушах.
Керуючись положеннями п. 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані пояснення.
Замовником продовжено строк дії договору та виконання зобов’язань до 30.06.2019 на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, вважаємо лист від ТОВ «РВЗ Україна» документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг.
Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань до 30.06.2019 Замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».