-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вагонних сповільнювачів
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Завершена
2 833 333.34
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 333.33 UAH
мін. крок: 1% або 28 333.33 UAH
Номер:
7873117cc7304b269c9f90716af4b57c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-16-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2019 00:00
Період моніторингу:
16.04.2019 17:33 - 11.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2019 № 82
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.04.2019 № 82
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-10-05-001528-c 05.10.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та укладання додаткових угод встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Агенство комплексних рішень «Система», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 04.10.2018 року № 805 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ «Агенство комплексних рішень «Система» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 14.12.2018 №805/6, повідомлення про намір укласти договір від 14.12.2018, договір від 29.12.2018 № ПЗ/Ш-181954/НЮ, додаткова угода від 30.12.2018 № ПЗ/Ш-181954/НЮ /Д1.
Відповідно до додаткової угоди від 30.12.2018 № ПЗ/Ш-181954/НЮ /Д1 до договору від 29.12.2018 № ПЗ/Ш-181954/НЮ термін дії договору продовжено до 27.04.2019, мотивуючи підставою, передбаченою п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Однак, лист від ТОВ «Агенство комплексних рішень «Система» (Виконавець по договору), на який посилається Замовник у своїх поясненнях, не є документально підтвердженою об’єктивною обставиною для продовження строку дії договору.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником порушено вимоги ч. 4 ст. 36 Закону, якими визначено вичерпний перелік для зміни істотних умов договору, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону.
Період усунення порушень:
25.04.2019 17:57 - 15.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2019 17:57
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник вважає висновок ДАСУ неправомірним та залишає за собою право оскаржити його в судовому порядку відповідно до пункту 10 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації:
07.05.2019 17:17
Запити/Пояснення
Номер:
4b767514f2ad4b619eebd443600f4901
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2019 10:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу капітального ремонту вагонних сповільнювачів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-05-001528-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір від 29.12.2018 №ПЗ/Ш-181594/НЮ додатковою угодою від 30.12.2018 № ПЗ/Ш-181594/НЮ/Д1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
13a0fa28ac8340f180a3b3027cf51be7
Назва:
Пояснення Замовника до Запиту Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
22.04.2019 15:47
Опис:
Договір на капітальний ремонту вагонних сповільнювачів №ПЗ/Ш-181954/НЮ було укладено 29.12.2018 року. Згідно умов договору строк надання послуг - до 31.12.2018 року. 30 грудня 2018 року на адресу Замовника надійшов лист №30\12-01 від ТОВ «Агенство комплексних рішень «Система»» (Виконавець по договору), в якому останній зазначав, що ним вже виконано очищення, розбирання та дефектація отриманого в ремонт обладнання. Також ТОВ «Агенство комплексних рішень «Система»» зазначило, що в ході проведення дефектації переданого обладнання було встановлено, що попередньо зазначений в договорі обсяг ремонту не відповідає фактично необхідному в зв’язку зі зношеністю більшої частини деталей та виявлено тріщини привідних секцій уповільнювачів, які не були вказані в наданих Замовником актах. Розглянувши вищезазначений лист та беручи до уваги гостру потребу в ремонті обладнання, було прийнято рішення про укладання додаткової угоди до договору на подовження терміну його дії та виконання ремонту обладнання зі збільшеними обсягами робіт без зміни вартості ремонту до 27 квітня 2019 року. Копія листа додається на 3-х аркушах.
Керуючись положеннями п. 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані пояснення.
Замовником продовжено строк дії договору та виконання зобов’язань до 27.04.2019 на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, вважаємо лист від ТОВ «Агенство комплексних рішень «Система»» документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг.
Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань до 27.04.2019 Замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».