-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Амбулаторія групової практики с. Вільхівці, вул. Шашкевича 13а, Жидачівський район-нове будівництво
Під місцем виконання робіт слід розуміти с. Вільхівці, вул. Шашкевича 13а, Жидачівський район Львівська область
Завершена
11 470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 350.00 UAH
Номер:
3a7ecedea1464e308022a42683793920
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-20-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2019 00:00
Період моніторингу:
20.03.2019 12:32 - 13.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-16-001620-a 16.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання в частині розгляду замовником тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено порушення вимог частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника-переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників: ПП "Кальвадос", ТОВ "Агрошляхбудсервіс-Стрий", ПП «Валенс груп», повідомлення про намір укласти договір, договір закупівлі від 28.12.2018№40; додаткова угода від 18.03.2019 № 1/19.
Проведеним моніторингом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що в порушення пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Валенс груп», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Згідно з частиною 2 статті 16 Закону № 922, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження наявності матеріально – технічної бази, учасники повинні подати відомості у таблиці «а» згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Однак, в недотримання вищенаведного ПП «Валенс груп» в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 30.11.2018 № 30/11/03, не надав інформацію про ряд механізмів, які б перебували у його власності чи в оренді, що в подальшому мали б застосовуватися учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до договірної ціни (розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»).
Зокрема, у зазначеній довідці відсутні: крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 16 т, котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т, котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т, котки дорожні самохідні ґрунтові, маса 19 т, підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т, бульдозери, потужність 79 кВт (108 к.с.), компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 атм), продуктивність 5 м3/хв, автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт (165 к.с.).
Також, згідно довідки від 30.11.2018 № 30/11/15, ПП «Валенс груп» планує залучати субпідрядні організації для виконання лише таких робіт як нанесення механiзованим способом вогнезахисного матерiалу на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцiй. Про залучення інших субпідрядних організацій інформація не надана.
Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Згідно частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 (Додаток2) тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати документи, серед яких - копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики, до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
В недотримання пункту 2.3 Додатку 2 тендерної документації, переможцем торгів ПП «Валенс груп» завантажено в електронну систему копію штатного розпису, однак не завантажено жодного документу де б зазначалися розряди для відповідних категорій працівників.
Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Період усунення порушень:
08.04.2019 17:48 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2019 17:48