-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво амбулаторії групової практики, м. Новий Калинів, вул. Зелена,26, Самбірський район Львівська область – нове будівництво
Під місцем виконання слід розуміти м. Новий Калинів, вул. Зелена,26, Самбірський район Львівська область
Завершена
10 982 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 910.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 54 910.00 UAH
Номер:
4a4bfc620b5f456cbe2e7fbf1f7d238a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-19-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2019 00:00
Період моніторингу:
20.03.2019 12:50 - 13.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-19-002750-a 19.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норм пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання у своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення норм частини 2 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення договору закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі (додаток) на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ»; повідомлення від 06.12.2018 про намір укласти договір; договір про закупівлю від 27.12.2018 №37; додаткова угода від 20.03,.2019 №1/19; пояснення Замовника в електронній системі закупівель.
Проведеним моніторингом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що замовником не дотримано норми пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, зокрема, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ», яка не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Крім цього, договір про закупівлю із ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» укладено 27.12.20218 №37, тобто пізніше ніж через 20 днів, що є порушенням частини 2 статті 31 та, відповідно до частини 1 статті 37 Закону є нікчемним.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ», яка визначена найбільш економічно вигідною встановлено, що в складі тендерної пропозиції в порушення пункту 2 Додаток 2 тендерної документації учасником торгів ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» через електронну систему закупівель Prozorro не завантажено жодних документів щодо підтвердження кваліфікації працівників (за виключенням маляр-штукатура 3-розряду), в якому б зазначалися присвоєні розряди.
Крім цього, не дотримання умов пункту 3.3 Додаток 2 тендерної документації ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» у складі пропозиції через електронну систему закупівель Prozorro завантажено скан копію листа-відгука ТзОВ «С.ІД» від 27.11.2018 №1 завірену мокрою печаткою ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» та підписом директора ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» Тиколіз Т.М. з надписом «Копія вірна», а не оригінал листа-відгука замовника (ТзОВ «С.ІД»).
Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3.
Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107).
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» відсутній дозвіл, виданий йому Державною службою України з питань праці або його територіальним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Крім цього, згідно Додатку №3 «Технічне завдання» тендерної документації передбачено влаштування пожежної сигналізації на об’єкті будівництва. Відповідно до завантаженої через електронну систему закупівель Prozorro ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» копії ліцензії виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією від 25.09.2018 (реєстраційний запис №2013055266) на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3).
Однак, у додатку до даної ліцензії відсутній вид робіт, як влаштування (монтаж) системи сигналізації.
Відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Відповідно до частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 Закону.
Рішення про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» прийнято тендерним комітетом замовника 06.12.2018.
Водночас, договір про закупівлю із ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» укладено 27.12.2018 №37, тобто пізніше ніж через 20 днів, що є порушенням частини 2 статті 32 Закону, та відповідно, до частини 1 статті 37 Закону договір є нікчемним.
Період усунення порушень:
08.04.2019 14:31 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2019 14:31
Запити/Пояснення
Номер:
212ac2ac734543ef83e5c4a32ca458b5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.03.2019 12:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво амбулаторії групової практики, м. Новий Калинів, вул. Зелена,26, Самбірський район Львівська область – нове будівництво» (код ДК 021:2015 – 45200000-9 – роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-19-002750-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-ХІІ, частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
Відповідно до тендерної документації на закупівлю: «Будівництво амбулаторії групової практики, м. Новий Калинів, вул. Зелена,26, Самбірський район Львівська область – нове будівництво», яка розміщена в системі Prozorro, закупівлю проведено із застосуванням процедури відкритих торгів у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон № 922).
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону № 922, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до пункту 2 Додаток 2 тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати документи: копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики, до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
Згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України 26.11.2008 №557, розряди мають бути присвоєні таким категоріям робітників зазначених у штатному розписі учасника торгів: електрозварник, муляр, штукатур.
На виконання вказаних вимог, ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» через електронну систему закупівель Prozorro завантажено копію штатного розпису (вводиться в дію з 23.10.2018) без зазначення розрядів: електрозварника, муляра, штукатура.
Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Крім цього, згідно Додатку №3 «Технічне завдання» тендерної документації передбачено влаштування пожежної сигналізації на об’єкті будівництва. Відповідно до завантаженої через електронну систему закупівель Prozorro ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» копії ліцензії виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією від 25.09.2018 (реєстраційний запис №2013055266) на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Водночас у додатку до даної ліцензії відсутній вид робіт, як влаштування (монтаж) системи сигналізації.
Також ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» у складі пропозиції через електронну систему закупівель Prozorro завантажено довідку про, те що не планує залучення субпідрядної організації до виконання робіт по об’єкту будівництва.
Відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо надати пояснення, з яких підстав тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» не відхилена відповідно до статті 30 Закону, а визначено даного учасника переможцем та укладено з ним договір про закупівлю робіт від 27.12.2018 № 37?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
604a0c71c3b9451bb3f3094b0638800a
Назва:
Щодо пояснень до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-11-19-002750-a
Дата опублікування:
29.03.2019 23:31
Опис:
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляємо, що згідно з вимогами Додатку 3 «Технічне завдання» до ТД, замовником зазначено вимогу щодо влаштування системи пожежної сигналізації на об’єкті будівництва.
Згідно з розділом ІІІ ТД, в складі ТП необхідно надати ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з виконанням робіт, якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинну протягом 2018 року.
Скаржник вказує, що учасник ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» не надав ліцензію на монтаж систем сигналізації, а також таких ліцензій не має субпідрядник, зазначений учасником.
Крім того, такий вид робіт як влаштування системи пожежної сигналізації на об’єкті будівництва не вказано в ліцензії учасника на право здійснення господарської діяльності.
Звертаємо увагу скаржника на той факт, що відповідно до примітки переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.»
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», переглянуто критерії складності об'єктів будівництва, а саме даним законом встановлено нову модель типологізації об'єктів будівництва: I і II категорії складності скасовані, замість них об'єкти вважаються незначними (CC1); III і IV категорії стають об'єктами із середніми наслідками (CC2); об'єкти V категорії складності відносяться до об'єктів зі значними наслідками (CC3).
Виходячи з вищеописаного, враховуючи той факт, що учасником ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі ТП надано ліцензію на право здійснення господарської діяльності з переліком видів робіт із провадженням господарської діяльності із будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС2, СС3) відповідно до чинного законодавства їм не потрібно надавати окрему ліцензію на влаштування системи пожежної сигналізації на такі об’єкти будівництва, оскільки це вже враховано в самій ліцензії на право здійснення господарської діяльності (ліцензія із середніми і значними наслідками (СС2, СС3);
Звертаємо Вашу увагу, що у законодавстві України штатний розпис згадується в
cт. 64 Господарського кодексу України, згідно якої підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис.
Відповідно до інформації, що приведена у листі Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 року № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис - це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді.
Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Також слід зауважити, що питання, пов’язанi з облiком штатних працiвникiв, регулюються наказом Держкомстату вiд 28.09.2005 № 286, зареєстрованим у Мiнiстерствi юстицiї України 30.11.2005 за № 1442/11722 «Про затвердження Інструкцiї зi статистики кiлькостi працiвникiв», дiя якого поширюється на всiх юридичних осiб, їх фiлiї, представництва та iншi вiдокремленi пiдроздiли, а також на фiзичних осiб - пiдприємцiв, що використовують найману працю, з положень якого не вбачається необхідності у всiх юридичних осiб обов’язку щодо внесення розряду працівника.
Розроблення штатного розпису має здійснюватися на основі внутрішніх організаційно-нормативних документів (чинна структура і чисельність, положення з оплати праці) та з урахуванням вимог нормативно-правових актів, зокрема Класифікатора професій ДК 003-2010 (назви посад і професій мають відповідати назвам у Класифікаторі).
Тільки для бюджетних установ розроблено типова форма штатного розпису затверджена наказом Міністерства фінансів України № 57 вiд 28.01.2002 р.
Відповідно до п. 2, Примітки Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації та положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції.
Таким чином не подання документу з інформацією про присвоєння розрядів працівникам, не є порушенням умов тендерної документації так як не передбачено законодавством України;
Відтак у діях Замовника відсутні будь-які порушення.
Номер:
04d640d1789649c28d7659772a2bd3b6
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.03.2019 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво амбулаторії групової практики, м. Новий Калинів, вул. Зелена,26, Самбірський район Львівська область – нове будівництво» (код ДК 021:2015 – 45200000-9 – роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» (ID: UA-2018-11-19-002750-a ), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-ХІІ, частини 5 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до тендерної документації на закупівлю: «Будівництво амбулаторії групової практики, м. Новий Калинів, вул. Зелена,26, Самбірський район Львівська область – нове будівництво», яка розміщена в системі Prozorro, закупівлю проведено із застосуванням процедури відкритих торгів у відповідності до вимог Закону № 922.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону № 922, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пунктом 3.3 Додаток 3 тендерної документації визначено, що на підтвердження наявності інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів) надати оригінал листа-відгука (ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконується або виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
На виконання вказаної вимоги ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» у складі пропозиції через електронну систему закупівель Prozorro завантажено скан копію листа-відгука ТзОВ «С.ІД» від 27.11.2018 №1.
Відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо надати пояснення, з яких підстав тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» не відхилена відповідно до статті 30 Закону № 922, а визначено даного учасника переможцем торгів та укладено з ним договір про закупівлю робіт від 28.12.2018 № 44?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
58c5f1b56bc5418594f6732eff241465
Назва:
Щодо пояснень до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-11-19-002750-a
Дата опублікування:
02.04.2019 18:03
Опис:
Щодо пояснень до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-11-19-002750-a
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляємо, що згідно з вимогами тендерної документації Замовником встановлено один з кваліфікаційних критеріїв ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, що підтверджується наданням (п.3.3.тнедерної документації) оригіналом листа-відгука (ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконується або виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. У складі тендерної пропозиції Учасник надає лист відгук з вих. № 1 від 27.11.2018 року, що підтверджує співпрацю, щодо аналогічних договорів підряду на які він наданий з ТОВ «С.ІД». Відтак, Учасник в повному обсязі підтверджує зазначені Замовником вимоги.
До того ж п.1.1.3 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачені вимоги, що сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”), або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Саме таким чином і завірений лист-відгук, що надається Учасником у складі пропозиції. Замовником прийнято рішення віднести надання такого листа-відгука до формальних помилок, перелік яких містяться у п.1.2 формальні (несуттєві) помилки, а саме: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Адже Замовник отримав інформацію, яку вимагав, а Учасник відповідно підтвердив її у повному обсязі, а тому це не може слугувати підставою для відхилення, адже усі вимоги, що передбачені тендерною документацією підтверджені та виконані в повному обсязі. Відтак, жодні порушення у діях Замовника відсутні.
Номер:
3588da9324c048f6a4b0f9ec569a9aac
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
27.03.2019 12:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2019 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво амбулаторії групової практики, м. Новий Калинів, вул. Зелена,26, Самбірський район Львівська область – нове будівництво» (ID: UA-2018-11-19-002750-a ), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-ХІІ, частини 5 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до тендерної документації на закупівлю: «Будівництво амбулаторії групової практики, м. Новий Калинів, вул. Зелена,26, Самбірський район Львівська область – нове будівництво», яка розміщена в системі Prozorro, закупівлю проведено із застосуванням процедури відкритих торгів у відповідності до вимог Закону № 922.
Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3.
Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107).
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» відсутній дозвіл, виданий йому Державною службою України з питань праці або його територіальним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступних питань: чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації, відповідно до пункту 4 статті 30 Закону № 922 ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
aec6449f9b71488e9b94eacfd009c90f
Назва:
Щодо пояснень до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-11-19-002750-a
Дата опублікування:
02.04.2019 18:37
Опис:
Щодо пояснень до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-11-19-002750-a
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляємо, що відповідно до вимог п.5 ч.6. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник має надати копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3. Оскільки Учасник надає у складі тендерної пропозиції чинну Декларацію на виконання робіт з підвищеної небезпеки, яка зареєстрована в журналі обліку суб’єктів господарювання територіального органу Держпраці № 52 від 23 березня 2018 року, то таким чином підтверджує усі вимоги тендерної документації. Тож хоч і технічним завданням у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107), однак Замовником не було встановлено вимоги щодо надання такого дозволу учасником у складі тендерної пропозиції на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Відтак, Учасником підтверджено вимоги тендерної документації у повному обсязі, а в діях Замовника відсутні будь-які порушення в цій частині вказаних Вами зауважень