• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво амбулаторії групової практики, м. Новий Калинів, вул. Зелена,26, Самбірський район Львівська область – нове будівництво

Під місцем виконання слід розуміти м. Новий Калинів, вул. Зелена,26, Самбірський район Львівська область

Завершена

10 982 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 910.00 UAH
Номер: 4a4bfc620b5f456cbe2e7fbf1f7d238a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-19-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 20.03.2019 12:50 - 13.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2019 № 47 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.03.2019 № 47 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-19-002750-a 19.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 709-25-01, shira81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норм пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання у своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення норм частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення договору закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі (додаток) на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ»; повідомлення від 06.12.2018 про намір укласти договір; договір про закупівлю від 27.12.2018 №37; додаткова угода від 20.03,.2019 №1/19; пояснення Замовника в електронній системі закупівель. Проведеним моніторингом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що замовником не дотримано норми пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, зокрема, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ», яка не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Крім цього, договір про закупівлю із ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» укладено 27.12.20218 №37, тобто пізніше ніж через 20 днів, що є порушенням частини 2 статті 31 та, відповідно до частини 1 статті 37 Закону є нікчемним. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ», яка визначена найбільш економічно вигідною встановлено, що в складі тендерної пропозиції в порушення пункту 2 Додаток 2 тендерної документації учасником торгів ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» через електронну систему закупівель Prozorro не завантажено жодних документів щодо підтвердження кваліфікації працівників (за виключенням маляр-штукатура 3-розряду), в якому б зазначалися присвоєні розряди. Крім цього, не дотримання умов пункту 3.3 Додаток 2 тендерної документації ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» у складі пропозиції через електронну систему закупівель Prozorro завантажено скан копію листа-відгука ТзОВ «С.ІД» від 27.11.2018 №1 завірену мокрою печаткою ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» та підписом директора ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» Тиколіз Т.М. з надписом «Копія вірна», а не оригінал листа-відгука замовника (ТзОВ «С.ІД»). Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3. Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107). Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» відсутній дозвіл, виданий йому Державною службою України з питань праці або його територіальним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки. Крім цього, згідно Додатку №3 «Технічне завдання» тендерної документації передбачено влаштування пожежної сигналізації на об’єкті будівництва. Відповідно до завантаженої через електронну систему закупівель Prozorro ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» копії ліцензії виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією від 25.09.2018 (реєстраційний запис №2013055266) на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Однак, у додатку до даної ліцензії відсутній вид робіт, як влаштування (монтаж) системи сигналізації. Відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Відповідно до частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 Закону. Рішення про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» прийнято тендерним комітетом замовника 06.12.2018. Водночас, договір про закупівлю із ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» укладено 27.12.2018 №37, тобто пізніше ніж через 20 днів, що є порушенням частини 2 статті 32 Закону, та відповідно, до частини 1 статті 37 Закону договір є нікчемним.
Період усунення порушень: 08.04.2019 14:31 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2019 14:31

Запити/Пояснення