-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Амбулаторія групової практики, с. Бабина, вул. Шевченка, 10, Самбірський район, Львівська область - нове будівнитцво
Під місцем виконання робіт слід розуміти с. Бабина, вул. Шевченка, 10, Самбірський район, Львівська область
Завершена
6 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
Номер:
2e8ac3b2098043b08e4fe4532771a36d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-19-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2019 00:00
Період моніторингу:
19.03.2019 17:08 - 12.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-16-003484-a 16.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій та їх оцінці, установлено порушення вимог абзацу 1 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), укладанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону № «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляді тендерних пропозицій, укладанні та виконанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік з додатками до нього; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна пропозиція ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ», рішення тендерного комітету від 04.12.2018, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.12.2018 № 35 та зміни до нього, пояснення Замовника, розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, в тому числі: копію ліцензії учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №3.
На виконання зазначеного учасником торгів ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі тендерної надано ліцензію, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ від 25.09.2018 № 56-Л, реєстраційний запис 2013055266).
Водночас, у вищезазначеній ліцензії відсутній такий вид робіт, як: код 2.02.06 «Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж» (Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256), хоча Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації передбачено придбання, влаштування та пусконалагоджувальні роботи пожежної та охоронної сигналізації.
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, в тому числі: копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3.
Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (пункти 13 та 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107).
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» відсутні дозволи, видані йому Державною службою України з питань праці або його територіальним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Відповідно до пункту 2.3 Додатку 2 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати документи: копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики, до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
Однак, ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» через електронну систему закупівель Prozorro не завантажено жодних документів, які б містили інформацію про присвоєння розряду працівників.
Таким чином, учасником торгів ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» не підтверджено кваліфікаційні вимоги, визначені умовами Тендерної документації, в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до пункту 3.1 Додатку 2 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Тендерної документації, передбачено надання учасником торгів інформаційної довідки про виконання аналогічного (их) договору (ів) згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку.
Також, відповідно до пункту 3.3 Додатку 2 Тендерної документації, передбачено надання учасником оригіналу листа-відгука (ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в пункті 3.1. (не менше одного).
На виконання пункту 3.1 ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів, в якій зазначена інформація щодо виконання ТзОВ «СІД» 7 договорів.
Водночас, на виконання пункту 3.3 ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» надано скановані копії 2 листів-відгуків, завірені мокрою печаткою ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» та підписом директора ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» Тиколіз Т.М. з надписом «Копія вірна», що не відповідає вимогам пункту 3.3 Додатку 2 Тендерної документації (учасник подає оригінали листів-відгуків).
Таким чином, тендерна пропозиція ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» не відповідала вимогам пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктів 2.3 та 3.3 Додатку 2 Тендерної документації.
Період усунення порушень:
08.04.2019 14:24 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2019 14:24
Запити/Пояснення
Номер:
94d1aa3995714b7b826249551ce9b7c8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
27.03.2019 12:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2019 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Амбулаторія групової практики, с. Бабина, вул. Шевченка, 10, Самбірський район, Львівська область - нове будівнитцво» (ID: UA-2018-11-16-003484-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, в тому числі: копію ліцензії учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №3.
На виконання зазначеного учасником торгів ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі тендерної надано ліцензію, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ від 25.09.2018 № 56-Л, реєстраційний запис 2013055266).
Водночас, у вищезазначеній ліцензії відсутній такий вид робіт, як: код 2.02.06 «Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж» (Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256), хоча Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації передбачено придбання, влаштування та пусконалагоджувальні роботи пожежної та охоронної сигналізації.
2. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, в тому числі: копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3.
Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Держпраці (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107).
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» відсутні дозволи, видані йому Державною службою України з питань праці або його територіальним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки.
3. Відповідно до п. 2 Додатку 2 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати документи: копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики, до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
Згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 26.11.2008 № 557, розряди мають бути присвоєні таким категоріям робітників зазначених у штатному розписі учасника торгів: електрозварник, муляр, штукатур.
На виконання вказаних вимог, ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» через електронну систему закупівель Prozorro завантажено копію штатного розпису (вводиться в дію з 23.10.2018) без зазначення розрядів: електрозварника, муляра, штукатура.
Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
4. Відповідно до п. 3.1 Додатку 2 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Тендерної документації, передбачено надання учасником торгів інформаційної довідки про виконання аналогічного (их) договору (ів) згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку.
Також, відповідно до п. 3.3 Додатку 2 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Тендерної документації, передбачено надання учасником оригіналу листа-відгука (ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше одного) оригінал листа-відгука (ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1 (не менше одного).
На виконання п. 3.1 ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів, в якій зазначена інформація щодо виконання ТзОВ «СІД» 7 договорів.
Водночас, на виконання п. 3.3 ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» надано скановані копії 2 листів-відгуків, завірені мокрою печаткою ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» та підписом директора ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» Тиколіз Т.М. з надписом «Копія вірна», що не відповідає вимогам п. 3.3 Додатку 2 Тендерної документації (учасник подає оригінали листів-відгуків).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації, відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
7b7aefd3d3b345adbc24b038021e61f6
Назва:
Щодо пояснень до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-11-16-003484-a
Дата опублікування:
02.04.2019 21:22
Опис:
1. Згідно з вимогами Додатку 3 «Технічне завдання» до ТД, замовником зазначено вимогу щодо влаштування системи пожежної сигналізації на об’єкті будівництва.
Згідно з розділом ІІІ тендерної документації, в складі тендерної пропозиції необхідно надати ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з виконанням робіт, якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинну протягом 2018 року.
Звертаємо увагу на той факт, що відповідно до примітки переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.»
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», переглянуто критерії складності об'єктів будівництва, а саме даним законом встановлено нову модель типологізації об'єктів будівництва: I і II категорії складності скасовані, замість них об'єкти вважаються незначними (CC1); III і IV категорії стають об'єктами із середніми наслідками (CC2); об'єкти V категорії складності відносяться до об'єктів зі значними наслідками (CC3).
Виходячи з вищеописаного, враховуючи той факт, що учасником ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі ТП надано ліцензію на право здійснення господарської діяльності з переліком видів робіт із провадженням господарської діяльності із будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС2, СС3) відповідно до чинного законодавства їм не потрібно надавати окрему ліцензію на влаштування системи пожежної сигналізації на такі об’єкти будівництва, оскільки це вже враховано в самій ліцензії на право здійснення господарської діяльності (ліцензія із середніми і значними наслідками (СС2, СС3);
2. Відповідно до п. 10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна документація повинна складатися, в тому числі з: дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (далі - Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки «!» , якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинного протягом 2018 року. Оскільки Учасник надає у складі тендерної пропозиції чинну Декларацію на виконання робіт з підвищеної небезпеки «!», яка зареєстрована в журналі обліку суб’єктів господарювання територіального органу Держпраці № 52/18 від 23 березня 2018 року, то таким чином підтверджує усі вимоги тендерної документації. Тож хоч і технічним завданням у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107), однак Замовником не було встановлено «!» вимоги щодо надання такого дозволу учасником у складі тендерної пропозиції на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Відтак, Учасником підтверджено вимоги тендерної документації у повному обсязі, а в діях Замовника відсутні будь-які порушення в цій частині вказаних зауважень.
3. Звертаємо Вашу увагу, що у законодавстві України штатний розпис згадується в
cт. 64 Господарського кодексу України, згідно якої підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис.
Відповідно до інформації, що приведена у листі Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 року № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис - це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді.
Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Також слід зауважити, що питання, пов’язанi з облiком штатних працiвникiв, регулюються наказом Держкомстату вiд 28.09.2005 № 286, зареєстрованим у Мiнiстерствi юстицiї України 30.11.2005 за № 1442/11722 «Про затвердження Інструкцiї зi статистики кiлькостi працiвникiв», дiя якого поширюється на всiх юридичних осiб, їх фiлiї, представництва та iншi вiдокремленi пiдроздiли, а також на фiзичних осiб - пiдприємцiв, що використовують найману працю, з положень якого не вбачається необхідності у всiх юридичних осiб обов’язку щодо внесення розряду працівника.
Розроблення штатного розпису має здійснюватися на основі внутрішніх організаційно-нормативних документів (чинна структура і чисельність, положення з оплати праці) та з урахуванням вимог нормативно-правових актів, зокрема Класифікатора професій ДК 003-2010 (назви посад і професій мають відповідати назвам у Класифікаторі).
Тільки для бюджетних установ розроблено типова форма штатного розпису затверджена наказом Міністерства фінансів України № 57 вiд 28.01.2002 р.
Відповідно до п. 2, Примітки Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації та положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції.
Таким чином не подання документу з інформацією про присвоєння розрядів працівникам, не є порушенням умов тендерної документації так як не передбачено законодавством України;
4. Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляємо, що згідно з вимогами тендерної документації Замовником встановлено один з кваліфікаційних критеріїв ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, що підтверджується наданням (п.3.3.тнедерної документації) оригіналом листа-відгука (ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконується або виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. У складі тендерної пропозиції Учасник надає лист відгук з вих. № 1 від 27.11.2018 року, що підтверджує співпрацю, щодо аналогічних договорів підряду на які він наданий з ТОВ «С.ІД». Відтак, Учасник в повному обсязі підтверджує зазначені Замовником вимоги.
До того ж п.1.1.3 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачені вимоги, що сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”), або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Саме таким чином і завірений лист-відгук, що надається Учасником у складі пропозиції. Замовником прийнято рішення віднести надання такого листа-відгука до формальних помилок, перелік яких містяться у п.1.2 формальні (несуттєві) помилки, а саме: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Адже Замовник отримав інформацію, яку вимагав, а Учасник відповідно підтвердив її у повному обсязі, а тому це не може слугувати підставою для відхилення, адже усі вимоги, що передбачені тендерною документацією підтверджені та виконані в повному обсязі. Відтак, жодні порушення у діях Замовника відсутні.
До того ж подання документів для участі у тендерній закупівлі передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 12, яка зазначає, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Нормами вищевказаних законів не передбачена дефініція «скан-копія документа», а відтак відносити подані документи до оригіналу чи копії у Замовника немає повноважень. Тож це не може слугувати підставою для відхилення, адже усі вимоги, що передбачені тендерною документацією підтверджені та виконані в повному обсязі