• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Амбулаторія групової практики, с. Бабина, вул. Шевченка, 10, Самбірський район, Львівська область - нове будівнитцво

Під місцем виконання робіт слід розуміти с. Бабина, вул. Шевченка, 10, Самбірський район, Львівська область

Завершена

6 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
Номер: 2e8ac3b2098043b08e4fe4532771a36d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-19-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 19.03.2019 17:08 - 12.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2019 № 47 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.03.2019 № 47 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-16-003484-a 16.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 709-25-01, shira81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій та їх оцінці, установлено порушення вимог абзацу 1 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), укладанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону № «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляді тендерних пропозицій, укладанні та виконанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік з додатками до нього; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна пропозиція ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ», рішення тендерного комітету від 04.12.2018, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.12.2018 № 35 та зміни до нього, пояснення Замовника, розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, в тому числі: копію ліцензії учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №3. На виконання зазначеного учасником торгів ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі тендерної надано ліцензію, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ від 25.09.2018 № 56-Л, реєстраційний запис 2013055266). Водночас, у вищезазначеній ліцензії відсутній такий вид робіт, як: код 2.02.06 «Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж» (Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256), хоча Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації передбачено придбання, влаштування та пусконалагоджувальні роботи пожежної та охоронної сигналізації. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, в тому числі: копію чинних дозволів на виконання робіт відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 3. Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (пункти 13 та 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107). Водночас, у складі тендерної пропозиції ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» відсутні дозволи, видані йому Державною службою України з питань праці або його територіальним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до пункту 2.3 Додатку 2 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати документи: копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики, до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). Однак, ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» через електронну систему закупівель Prozorro не завантажено жодних документів, які б містили інформацію про присвоєння розряду працівників. Таким чином, учасником торгів ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» не підтверджено кваліфікаційні вимоги, визначені умовами Тендерної документації, в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пункту 3.1 Додатку 2 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Тендерної документації, передбачено надання учасником торгів інформаційної довідки про виконання аналогічного (их) договору (ів) згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Також, відповідно до пункту 3.3 Додатку 2 Тендерної документації, передбачено надання учасником оригіналу листа-відгука (ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в пункті 3.1. (не менше одного). На виконання пункту 3.1 ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів, в якій зазначена інформація щодо виконання ТзОВ «СІД» 7 договорів. Водночас, на виконання пункту 3.3 ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» надано скановані копії 2 листів-відгуків, завірені мокрою печаткою ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» та підписом директора ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» Тиколіз Т.М. з надписом «Копія вірна», що не відповідає вимогам пункту 3.3 Додатку 2 Тендерної документації (учасник подає оригінали листів-відгуків). Таким чином, тендерна пропозиція ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» не відповідала вимогам пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктів 2.3 та 3.3 Додатку 2 Тендерної документації.
Період усунення порушень: 08.04.2019 14:24 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2019 14:24

Запити/Пояснення