-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень 1-го, 2-го, 3-го поверхів та протирадіаційного укриття (тиру) Комунального закладу «Слобожанський навчально-виховний комплекс №1» загальноосвітня багатопрофільна школа IІ-III ступенів – центр позашкільної освіти Слобожанської селищної ради» за адресою: Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, смт. Слобожанське, вул.Будівельників, 1». Коригування
Завершена
23 778 883.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 118 894.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 118 894.42 UAH
Номер:
b7e35b6192024ceb871b51441936a87e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-20-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2019 00:00
Період моніторингу:
20.05.2019 17:24 - 13.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.05.2019 № 95
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2018-11-02-002033-b 02.11.2018 Комунальний заклад "Слобожанський навчально - виховний комплекс № 1 " загальноосвітня багатопрофільна школа ІІ - ІІІ ступенів - центр позашкільної освіти Слобожанської селищної ради" інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог: пункту 13 частини другої статті 22 Закону в частині не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, статті 28 Закону в частині не проведення оцінки тендерних пропозицій на основі критерії і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” в частині оприлюднення в оголошенні про закупівлю недостовірної інформації щодо методики та критеріїв оцінки тендерних пропозицій, пункту 8 та пункту 9 частини 1 статті 10 Закону в частині порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника від 02.11.2018, тендерні пропозиції учасників, договір підряду від 27.12.2018 №2712, пояснення Замовника від 04.06.2019.
Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: п.13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону тендерна документація (п.1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів») не містить інформації про зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Опрацюванням інформації, яка оприлюднена замовником в електронній системі закупівель в оголошенні UA-2018-11-02-002033-b встановлено її невідповідність умовам, зазначеним Замовником у пункті 1 Розділу V тендерної документації в частині переліку критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, які передбачають наступні критерії оцінки: ціна (враховує податок на додану вартість (ПДВ), умови оплати, строк виконання робіт, гарантійне обслуговування.
Оцінка проводиться за наступними критеріями та їх питомою вагою:
Ціна: 70%
Умови оплати: 10 %
Відстрочка платежу 15-30 днів і більше: 10%
Відстрочка платежу 7-14 днів: 5%
Термін виконання робіт: 10%
Менше 12 місяців: 10%
Від 12 до 24 місяців: 5%
Гарантійний період: 10%
10 років: 10%
Від 5 до 10 років: 5%
Натомість, відповідно до інформації електронної системи на веб-порталі PROZORRO критерієм вибору переможця в оголошенні закупівлі є тільки один критерій - ціна 100%.
Інформація щодо критеріїв оцінки переможця, викладена Замовником в оголошенні про закупівлю, не відповідає критеріям і методиці оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації.
Відповідно до частини першої ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема:
договір про закупівлю – протягом двох днів з дня його укладення;
повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін;
Моніторингом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовник оприлюднив 27.12.2018 на веб-порталі Уповноваженого органу договір підряду від 27.12.2018 №2712. Відповідно до п.2.1 укладеного договору строки виконання робіт встановлюються відповідно до календарного графіку, який є невід’ємною частиною цього договору (Додаток 1). Проте, опублікований договір підряду не містить календарний графік (Додаток 1) .
Таким чином, Замовником було опубліковано лише частину договору, а не договір в повному обсязі, чим порушено ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, Замовником 27.12.2018 були внесені зміни до договору підряду від 27.12.2018 №2712, проте повідомлення про внесення змін до договору опубліковано лише 08.04.2019, тобто на 98 днів пізніше терміну визначеному частиною 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
07.06.2019 16:52 - 22.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.06.2019 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Додаємо Протокол засідання тендерного комітету
Дата публікації звіту:
14.06.2019 15:02
Запити/Пояснення
Номер:
b21308d2b4a74c858234f68164752a1b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2019 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 1-го, 2-го, 3-го поверхів та протирадіаційного укриття (тиру) Комунального закладу «Слобожанський навчально-виховний комплекс №1» загальноосвітня багатопрофільна школа ІІ-ІІІ ступенів - центр позашкільної освіти Слобожанської селищної ради» за адресою: Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, смт. Слобожанське, вул. Будівельників, Коригування (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-02-002033-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому умови тендерної документації (пункт 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції») щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
2. У п.1 розділу V тендерної документації замовником передбачено перелік критеріїв та методику оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію. Критеріями оцінки є: ціна*, умови оплати, строк виконання робіт, гарантійне обслуговування.
Оцінка проводиться за наступними критеріями та їх питомою вагою:
Ціна: 70%
Умови оплати: 10 %
Відстрочка платежу 15-30 днів і більше: 10%
Відстрочка платежу 7-14 днів: 5%
Термін виконання робіт: 10%
Менше 12 місяців: 10%
Від 12 до 24 місяців: 5%
Гарантійний період: 10%
10 років: 10%
Від 5 до 10 років: 5%
*Критерій «ціна» враховує податок на додану вартість (ПДВ).
Проте, відповідно до інформації електронної системи на веб-порталі PROZORRO критерієм вибору переможця зазначена тільки ціна 100%.
Чому умови зазначені в тендерній документації замовника мають розбіжності з інформацією в оголошенні про закупівлю в електронній формі на веб-порталі PROZORRO?
3. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення, повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з внесення змін.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що Замовником не оприлюднено додаток 1 (календарний графік), який є невід’ємною частиною договору від 27.12.2018 №2712, що свідчить про те, що замовником 27.12.2018 оприлюднено лише частину договору про закупівлю, а не весь договір про закупівлю, як то вимагалося ч.1 ст.10 Закону. Крім того, повідомлення про внесення змін від 27.12.2018 до договору від 27.12.2018 №2712 опубліковано 08.04.2019 з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону.
Просимо пояснити, чому Замовником порушено строки оприлюднення інформації по закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.