• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля журналістських робочих станцій для роботи з аудіо та відео-матеріалами

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Номер: 48470ba1f0ca490a92a6ec6cadeb1d08
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-11-17-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2018 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.12.2018 17:03 - 24.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.12.2018 № 318 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 28.12.2018 № 318 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2018-10-22-002938-b 22.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, danylenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» (далі – Замовник), тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН» (далі – ТОВ «АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН»), реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 15.11.2018 № 1/1511/18, повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 26.12.2018 № 214/2612/18. Установлено, що Замовник за результатами розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН» визнав його переможцем торгів та прийняв рішення про намір укласти договір (протокол від 15.11.2018 № 1511/18) і 16.11.2018 оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Водночас на порушення частини другої статті 32 Закону Замовник у термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, уклав з ТОВ «АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН» договір поставки від 26.12.2018 № 214/2612/18. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
Період усунення порушень: 17.01.2019 19:08 - 01.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 17.01.2019 19:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» уважно розглянуло Висновок щодо проведення моніторингу закупівлі UA-2018-10-22002938-b, та повідомляє наступне. Відповідно до частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладають відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) та Господарського кодексу України, заважаючи на особливості, визначені цим законом. Так, відповідно до статті 638 ЦКУ Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Крім того, частиною першою статті 640 ЦКУ, назва, якої «Момент укладення договору» визначено, що договір є укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції. Отже, оприлюднення замовником оголошення про проведення процедури закупівлі слід вважати запрошенням невизначеному колу осіб робити пропозиції укласти договір. Відповідно направлення учасником процедури закупівлі своєї тендерної пропозиції слід вважати пропозицією укласти договір, на умовах зазначених таким учасником у своїй тендерній пропозиції. Тому визначення замовником переможця процедури закупівлі та направлення такій особі повідомлення про намір укласти договір, свідчить про прийняття (акцепт) пропозиції переможця процедури закупівлі, викладеної ним в тендерній пропозиції та в розумінні закону є моментом укладення договору (зазначена позиція викладена в Постанові Верховного суду від 03.04.2018 у справі 910/5798/17). Також слід зауважити, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» виокремлюється поняття укладення та підписання договору (наприклад, ч. 6 п. 4 статті 35 визначено дії замовника у разі непідписання договору). Крім того, враховуючи судову практику (рішення Господарського суду м. Києва від 19.09.2017 № 910/13812/17) ухилення від під підписання договору за результатами проведеної процедури є порушенням законодавства, оскільки з моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації та вимогам Закону, неможливо відмінити процедуру закупівлі, в тому числі в порядку, передбаченому ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, в рамках чинного законодавства, замовником проведено закупівлю UA-2018-10-22002938-b, переможцю надіслано повідомлення про намір укласти договір (по суті, повідомлення про акцепт у розумінні статті 642 ЦКУ), що є моментом укладення договору у розумінні статті 640 ЦКУ (більше того, замовником листом від 07.12.2018 №7 надано переможцю відповідь-підтвердження щодо укладення договору) та на виконання статті 48 Бюджетного кодексу України та пунктів 2.1-2.2 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженої наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309, тільки після виділення відповідних бюджетних призначень, договір зареєстровано та передано до відповідного підрозділу Державної казначейської служби України.
Дата публікації звіту: 23.01.2019 16:53