• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Чайники, мікрохвильові печі

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Номер: 0a860a116724406ea04b4f5cc86270db
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-11-16-000571
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.01.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.01.2019 17:32 - 31.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.01.2019 № 2 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 09.01.2019 № 2 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-10-22-000596-a 22.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, litvinov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.10.2018 № 1/ВТ (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Пролог ЛТД» (далі – Товариство), протокол засідання тендерного комітету б/д та б/н, тендерну пропозицію Товариства, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.12.2018 № Ф/ЦН-290/18. За результатами аналізу установлено, що тендерна документація філії «Центр сервісного забезпечення» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 4, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону; додаток 2 до тендерної документації містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації стосовно відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, тоді як така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу додаток 2: Форма – «Інформація про власників контрагента, включаючи вигодонабувачів» до договору поставки товару від 22.12.2018 № Ф/ЦН-290/18, який відповідно до пункту 11.5 зазначеного договору є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень: 31.01.2019 19:49 - 15.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2019 19:49