• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шевченка, 3 в смт. Краковець, Яворівського району Львівської області

Під місцем виконання робіт слід розуміти вул. Шевченка, 3 в смт. Краковець, Яворівського району Львівської області

Завершена

11 948 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 740.00 UAH
Номер: 2a19a2158aab4f41b6bad5bdaa779004
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-20-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 20.03.2019 12:15 - 13.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2019 № 47 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.03.2019 № 47 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-16-001410-a 16.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 709-25-01, shira81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам – Закон України «Про публічні закупівлі», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам – Закон України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, законність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника-переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерна пропозиції ТОВ «Багор», повідомлення про намір укласти договір, договір від 10.01.2019 №20, додаткова угода від 18.03.19 №1/19. Проведеним моніторингом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що в порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Багор», яка не відповідала умовам тендерної документації та учасником не підтверджено кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 цього Закону. Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження наявності матеріально – технічної бази, учасники повинні подати відомості у таблиці «а» згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. В недотримання умов підпункту 1 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації, ТОВ «Багор» в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 28.11.2018 № 348, не надав ні у власності, ні в оренді ряд механізмів, які мають застосовуватися учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до договірної ціни (розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Зокрема, у зазначеній довідці відсутні: автогрейдери середнього типу потужність 99кВт (135 к.с.), автогрейдери середнього типу потужність 121кВт (165 к.с.), бульдозери, потужність 79 кВт (108 к.с.), бульдозери, потужність 59 кВт (80 к.с.), електростанції пересувні потужність 2 кВт, котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві маса 8т, котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві маса 13т, установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання низький 0,1 МПа (1 кгс/см2), високий 10 МПа (100 кгс/см2). Згідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до підпункту 2 пункту 1 (Додаток2) тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати документи, серед яких – копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики, до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). В недотримання умов тендерної документації переможцем торгів ТОВ «Багор» завантажено в електронну систему копію штатного розпису, однак не завантажено жодного документу де б зазначалися розряди для відповідних категорій працівників. Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Період усунення порушень: 08.04.2019 17:35 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2019 17:35