-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ДНЗ «Колосок» в с. Бутове Чмирівської об’єднаної територіальної громади)
Завершена
5 563 873.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 25 000.00 UAH
Номер:
4713097ad7cd4752b582f332ac3f543b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2019 00:00
Період моніторингу:
26.11.2019 10:13 - 18.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.11.2019 № 65
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.11.2019 № 65
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-11-20-001786-c 20.11.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення норм абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІТЕБ» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (далі – Закон № 922), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, визначення переможця, укладання договору та додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Чмирівської сільської ради Старобільського району Луганської області (далі –Замовник), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Молодіжне Інженерне Товариство Елітного Будівництва» (далі – ТОВ «МІТЕБ»), протокол Замовника від 06.12.2018 № 1, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.12.2018 за № 346 та додаткові угоди.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником у встановлений законодавством строк не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у повному обсязі договір про закупівлю від 21 грудня 2018 року № 346, укладений з ТОВ «МІТЕБ» (далі - Договір). А саме не оприлюднено додатки (Додаток № 2 «План фінансування робіт», Додаток № 3 «Договірна ціна»), які є невід’ємною частиною Договору. Зазначене є порушенням вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, відповідно до пп.9 п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завірені копії ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів, які повинні бути чинними. Проте ТОВ «МІТЕБ» у складі своєї тендерної пропозиції надано копію ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, строк дії якої закінчився 09 листопада 2018 року, тобто до моменту подання оголошення про проведення закупівлі, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МІТЕБ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
17.12.2019 15:25 - 02.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2019 15:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником уважно розглянуто Констатуючу частину Вашого моніторингу № UA-M-2019-11-26-000003 щодо можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури відкритих торгів згідно ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ДНЗ «Колосок» в с. Бутове Чмирівської об’єднаної територіальної громади), оголошення в електронній системі публічних закупівель за номером ID: UA-2018-11-20-001786-c.
За результатами розгляду пояснюємо наступне:
Згідно ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник здійснив розгляд пропозиції учасника на відповідність на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МОЛОДІЖНЕ ІНЖЕНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЕЛІТНОГО БУДІВНИЦТВА", підстав для відхилення пропозиції учасника, у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації не встановлено.
Стосовно зазначення щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ "МОЛОДІЖНЕ ІНЖЕНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЕЛІТНОГО БУДІВНИЦТВА" вимогам пп.9 п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, про те, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завірені копії ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів, які повинні бути чинними пояснюємо наступне.
ТОВ «МІТЕБ» у складі своєї тендерної пропозиції надано копію ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, строк дії якої закінчився 09 листопада 2018 року. При прийнятті рішення про визначення переможця Замовник керувався положенням абзацу 3 ч. 6 ст. 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2 березня 2015 року № 222-VIII, а саме: Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти. Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону: які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк. Виходячи з системного аналізу цих норм закону, Замовником було прияйте рішення про відповідність ліцензії ТОВ «МІТЕБ» діючому законодавству та її дійсність. Саме це положення законодавства дає Замовнику підставу зазначити про відсутність порушень в наших діях під час розгляду та аналізу діючої ліцензії Учасника.
На підставі викладеного розглянувши пропозицію учасника ТОВ "МОЛОДІЖНЕ ІНЖЕНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЕЛІТНОГО БУДІВНИЦТВА", встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також іншим умовам Тендерної документації, у зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника згідно ст. 30 Закону.
Щодо розгляду другого питання, повідомляємо, що відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю-протягом двох днів з дня його укладення.
Тобто, законодавець встановив обов’язковість оприлюднення саме договору, що і виконано Замовником. Оприлюднення додатків до договору Законом не передбачено. Таким чином, з огляду на зазначене, в діях Замовника відсутні ознаки вчинення порушення передбаченні ст. 10 Закону.
Дата публікації звіту:
21.12.2019 19:00