• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Соборній, в с. Іванковичі Васильківського району Київської області» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Завершена

6 365 525.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 40 000.00 UAH
Номер: 2ba24f7d68de481892dbc1a9638e081f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-12-18-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.12.2018 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.12.2018 16:22 - 15.01.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.12.2018 № 244 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.12.2018 № 244 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-10-23-003185-b 23.10.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель 2 UA-2018-06-15-000121-а 15.06.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 3 UA-2018-09-11-003271-c 11.09.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель 4 UA-2018-01-02-000850-a 02.01.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 5 UA-2018-01-02-000825-a 02.01.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 241-37-36, zabolotnyajulia@email.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п.4 ч.1 ст.30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм ч.1 ст.10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій та укладання договору. Під час моніторингу проаналізовані: реєстр тендерних пропозицій учасників; тендерні пропозиції учасників; протокол про відхилення тендерної пропозиції; повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю. Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» на закупівлю будівництва амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Соборній, в с. Іванковичі Васильківського району Київської області, очікуваною вартістю 6 365 525,00 грн встановлено, що на участь в торгах подано тендерні пропозиції сімох учасників (дата розкриття 09.11.2018): - ТОВ «Будівельна компанія «Вестбуд плюс»» на суму 5 437 979,00 грн. - ПП «Ялик» на суму 5 437 980,00 грн. - ТОВ «Група прайм» на суму 5 500 000,00 грн. - ТОВ «Будіком-плюс» на суму 6 031 400,00 грн. - ТОВ «Афінацентр» на суму 6 166 050,20 грн. - ТОВ «Бест констракшн» на суму 6 265 483,20 грн. - ТОВ «Укррембуд комфорт» на суму 6 365 525,00 грн. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Васильківської районної ради «Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» від 15.11.2018 № 96 тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна компанія «Вестбуд плюс» відхилено, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Перевіркою причин для відхилення, зазначених у протоколі, порушень не встановлено. Протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Васильківської районної ради «Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» від 15.11.2018 № 97 Переможцем процедури закупівлі визначено ПП «Ялик» (далі – Переможець) та прийнято рішення про намір укласти договір. Перевіркою документів, що містяться у складі тендерної пропозиції Переможця встановлено, що акт приймання будівельних робіт до договору підряду, який містить інформацію про виконання кожного виду виконаних робіт та підтверджує досвід виконання аналогічних договорів відсутній, чим не дотримано вимоги п.5.2 розділу 5 Тендерної документації (далі – ТД) та Додатку № 2 до ТД. Враховуючи вище зазначене, пропозиція Переможця, яка не відповідає вимогам ТД, не була відхилена Замовником, а визначена переможцем торгів, що є порушенням п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Аналізом документів оприлюднених в системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що Додаткову угоду № 3 до Договору підряду від 19.12.2018 № 101, яка відповідно до розділу 17 цього Договору є його невід’ємною частиною, Замовником не опубліковано, чим порушено ч.1 ст.10 Закону.
Період усунення порушень: 09.01.2019 14:15 - 24.01.2019 00:00
Дата публікації висновку: 09.01.2019 14:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство Васильківської районної ради «Васильківський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» на виконання вимог частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII повідомляє про усунення порушень законодавства, виявлених за результатом моніторингу закупівлі в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, шляхом оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Додатку 3 до Договору підряду від 19.12.2018 № 101. Щодо порушень, виявлених в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) замовник заперечує наявність виявленого порушення з наступних причин. Умовами Додатку №2 тендерної документації встановлена необхідність документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання довідки, що містить інформацію про наявність виконання Учасником аналогічного договору (не менше 3-х) будівельного підряду протягом 2015 – 2018 років із зазначенням предмета договору, контрагента, реквізитів договору (дата укладання, номер), копії відповідного договору будівельного підряду, що наведений в довідці, акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт до наданого договору, який містить інформацію про виконання кожного з виду робіт, що наведені в довідці, а також відгуку від замовника (замовника або генпідрядника, у випадку якщо учасник виконував аналогічний договір як субпідрядна організація) щодо виконання договору будівельного підряду, зазначеного в довідці. В складі тендерної пропозиції ПП «Ялик», якого визнано переможцем процедури закупівлі , міститься Довідка від 01 листопада 2018 року №01-11/18-23, якою учасник процедури закупівлі підтверджує наявність у ПП «Ялик» досвіду виконання аналогічних договорів з виконанням заявлених робіт, про що свідчать укладені договори з документальним підтвердженням факту їх виконання, а саме: «Реконструкція водонапірної станції №8 в м.Сквира Київської області», «Будівництво дошкільного навчального закладу по вул.Шевченка, 14 в с.Фурси Білоцерквівського району Київської області», «Капітальний ремонт нежитлового приміщення територіального центру по вул.Шевченка, 69 у м.Біла Церква Київської області». При цьому в складі пропозиції надано: 1) Договір від 15 червня 2018р. №15-06/18 на виконання робіт з реконструкції водонапірної станції №8 в м.Сквира Київської області, а також відповідну довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2018р., яка містить інформацію про вартість виконаних робіт по об’єкту будівництва; 2) Договір підряду від 10 липня 2018 року №10/07-18 на виконання робіт з будівництва дошкільного навчального закладу по вул.Шевченка, 14 в с.Фурси Білоцерквівського району Київської області, а також відповідну довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2018р., яка містить інформацію про вартість виконаних робіт по об’єкту будівництва; 3) Договір підряду від 14 травня 2018р. №14/05-18 на виконання робіт з Капітального ремонту нежитлового приміщення територіального центру по вул.Шевченка, 69 у м.Біла Церква Київської області, а також відповідну довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2018р. Вважаємо,що вказані довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, надані в складі тендерної пропозиції ПП «Ялик», в достатній мірі підтверджують факт виконання будівельних робіт, зазначених учасником в Довідці від 01 листопада 2018 року №01-11/18-23.
Дата публікації звіту: 16.01.2019 17:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: Порушення в моніторингу усунуто частково, в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації: 15.03.2019 09:18

Запити/Пояснення