• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 73300000-5 Проектування та виконання НДДКР проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування)

Завершена

27 660 234.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 138 301.17 UAH
Номер: 9a9f78c2c12647e3ae12bdc8cec61675
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-11-01-000947
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.03.2019 10:32 - 17.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.03.2019 № 81 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 20.03.2019 № 81 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 19 UA-2018-10-30-000519-b 30.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, nazarenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено недотримання вимог розділу ІІІ Порядку № 454 та пункту 22 частини першої статті 1 Закону. Крім того, за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині її невідхилення, як такої що не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель та зміни до нього на 2018 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію державного підприємства «Державний будівельний центр Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) від 29.10.2018, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12225-р/пк-пз від 29.11.2018, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ « БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 07.12.2018 № 12, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.12.2018 № ДП-1/12-2018, повідомлення про внесення змін до договору. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу стадії планування закупівлі встановлено, що річним планом Замовника на 2018 рік, оприлюдненого в електронній системі закупівель 26 жовтня 2018 року (UA-P-2018-10-26-005671-c ), передбачено проведення у жовтні 2018 року закупівлі «ДК 021:2015 73300000-5 Проектування та виконання НДДКР проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування)» очікуваною вартістю 27 660 234,00 грн та визначив предмет закупівлі як послуга за кодом 73300000-5 – «Проектування та виконання НДДКР» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно із нормами розділу III Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578, (далі – Порядок № 454) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону визначено, що роботи – проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Проте відповідно до додатку № 6 Тендерної документації «Договір підряду» предметом договору є виконання розробки та коригування проектно-кошторисної документації по державному інвестиційному проекту «Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва», а не виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт (НДДКР). Отже, Замовник в річному плані закупівель на 2018 рік, оприлюдненому в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2018-10-26-005671-c та в інформації про предмет закупівлі, оприлюдненій в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-30-000519-b, визначив предмет закупівлі як послуга за кодом 73300000-5 – «Проектування та виконання НДДКР», чим не дотримався вимог розділу ІІІ Порядку № 454 та пункту 22 частини першої статті 1 Закону. Аналізом тендерної пропозиції переможця ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» установлено його невідповідність вимогам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема у складі тендерної пропозиції не надано інформаційних довідок, а саме: про наявність в учасника (або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі; про наявність в штаті учасника (або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) кваліфікованих працівників необхідних для виконання робіт; про досвід виконання аналогічного договору. Крім цього, ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції не надано документів, які вимагалися Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, що зазначені у додатку 2 тендерної документації, а саме: документально не підтверджено наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, не надано підтверджуючих документів щодо наявності лабораторного обладнання; не надано довідки, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою (у разі використання), яка містить відомості про учасника; не надано довідки, складеної у довільній формі, завіреної підписом уповноваженої особи, яка містить інформацію: а) про наявність, або відсутність зауважень за надані послуги/ виконані роботи; б) про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам або попередньої оплати за надані послуги/ виконані роботи за бюджетні кошти; не надано листа-довідки про спроможність власними і залученими силами та засобами виконувати роботи за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання акту виконаних робіт; не надано свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку та не надано пояснення, яке містить обґрунтування підстав ненадання таких документів. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» установлено його невідповідність вимогам пункту 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: не надано окремого гарантійного листа (складеного у довільній формі), відповідно до якого учасник повинен гарантувати забезпечення надання послуг/ виконання робіт на об’єкті у відповідності до діючих будівельних норм та стандартів України; не надано лист гарантію, щодо дотримання заходів із захисту довкілля з викладенням в ньому відповідних заходів по захисту довкілля передбачених по предмету закупівлі. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір про закупівлю послуг від 18.12.2018 № ДП-1/12-2018. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якого спрацювали автоматичні індикатори ризиків за кодами RISK-1-12, RISK-1-3-1, RISK-1-5-1 не підтверджено.
Період усунення порушень: 12.04.2019 15:58 - 27.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.04.2019 15:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано 12 квітня 2019 (ідентифікатор UA-M-2018-11-01-000947) встановлено, що за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено недотримання вимог розділу ІІІ Порядку № 454 та пункту 22 частини першої статті 1 Закону. Крім того, за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині її невідхилення, як такої що не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, – порушень не установлено. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ретельно вивчивши результати моніторингу інформуємо про наступне. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону визначено, що роботи – проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Предметом даної закупівлі є виконання робіт з проектування («Реконструкція і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва». (Коригування)), відповідно до вимог законодавства Замовником було визначено предмет закупівлі, як роботи, що надійшло своє відображення у тендерній документації та проекті договору. Так, тендерна документація містить завдання на проектування, яке містить перелік робіт, які необхідно виконати та вимоги до цих робіт. Проект договору (та відповідно укладений договір) містить всі підтвердження того, що предметом закупівлі є саме роботи: кошторис на проектні роботи, календарний план виконання робіт. Таким чином, Замовником правомірно визначено предмет закупівлі як роботи. Учасником процедури закупівлі, ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ», у складі тендерної пропозиції надано документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, які встановлені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі": кваліфікаційні сертифікати працівників (проектувальників), ліцензії та договори на необхідне програмне забезпечення, документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, аналогічні виконані договори, сертифікати впроваджених систем якості тощо. За результатами торгів, учасник ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» надав найкращу цінову пропозицію, таким чином встановлені під час моніторингу порушення не матимуть негативного впливу для бюджету. На даний час, переможець процедури закупівлі ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» забезпечує належне виконання договору. При цьому, ніяких невідповідності опублікованих в електронній системі закупівель умов договору про закупівлю від змісту тендерної пропозиції ТОВ «БРК ПРОДЖЕКТ ІНЖИНІРИНГ» за результатами аукціону не має. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є роботи, які мають ключове значення для реалізації Генеральної коцепції розвитку Національного інституту раку, що має виключне соціальне значення. На даний час, на підставі вже проведених проектних робіт, розпочато закупівлю робот з реконструкція і розширення Національного інституту раку, призупинення цих робіт матиме катастрофічні наслідки для онкохворих громадян та несе загрозу національній безпеці. Просимо врахувати вищенаведену інформацію при прийнятті остаточного рішення.
Дата публікації звіту: 18.04.2019 20:54