-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
66510000-8 Страхові послуги добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників КП «МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА»
66510000-8 Страхові послуги добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників КП «МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА» код за ДК 021:2015 (CPV): 66510000-8
Завершена
336 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 680.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 680.00 UAH
Номер:
3934d11bb29c4ef4b0f887ee95d3ac4a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-06-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2019 00:00
Період моніторингу:
06.12.2019 12:31 - 31.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.12.2019 №64
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.12.2019 №64
Витяг з перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2018-11-02-000426-a 02.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 та пункту 13 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої статті 10 та частини другої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ПАТ «Страхова компанія «Інтер-Плюс» установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної пропозиції переможця за результатами аукціону встановлено порушення вимог статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог, встановлених частиною другою статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Муніципальна варта» (далі – Замовник) на 2018 рік (зі змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи тендерного комітету від 02.11.2018 №б/н, від 23.11.2018 №б/н та від 26.11.2018, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції публічного акціонерного товариства «Страхова компанія «Країна» » та приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Інтер-Плюс», інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника публічного акціонерного товариства "Страхова компанія "Країна", повідомлення про намір укласти договір, укладений договір добровільного медичного страхування та добровільного страхування від нещасних випадків від 18.12.2018 №1553.03.02.18-18 (далі – Договір).
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною (У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ)), проте не зазначив питомої ваги цього критерію, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Замовником в ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу зміни до тендерної документації та не відображено у вигляді закреслених даних положення тендерної документації, до яких внесено зміни, чим порушено частину першу статті 10 Закону та частину другу статті 23 Закону.
Крім того встановлено, що на порушення вимог частини першої статті 10 та частини другої статті 30 Закону Замовником оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника на веб-порталі Уповноваженого органу не в терміни, передбачені законодавством.
Умови укладеного договору про закупівлю відрізняються від змісту проекту договору, наданого у тендерній пропозиції учасника ПАТ «Страхова компанія «Інтер-Плюс», чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону.
Зокрема, в договорі присутній пункт 2.6 Розділу 2 «Страхова сума. Страховий тариф. Страховий платіж і строки його сплати», де зазначено, що відповідальність Страховика за цим Договором діє з 00-00 дня, наступного за днем сплати у повному обсязі страхової премії (її першої частини, якщо цей Договір передбачає сплату страхової премії частинами), якщо інше не погоджено Сторонами додатково; у пункті 4.1 Розділу 4 «Строк та місце дії договору» зазначено, що цей Договір укладається строком на 1 рік з моменту надходження (оплати) страхового платежу, тоді як у проекті договору визначено, що цей Договір укладається строком на 1 рік з __ ____ 201_ р. по ____ 201_ р.
Замовником укладено Договір з переможцем торгів ПАТ «Страхова компанія «Інтер-Плюс» з порушенням вимог, встановлених частиною другою статті 32 Закону.
Таким чином, Договір укладений з порушенням вимог частини другої статті 32 Закону, частини четвертої статті 36 Закону та відповідно до частини першої статті 37 Закону є нікчемним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, як визначено Замовником у Розділі ІІ Додатку 2 до ТД. Проте, переможцем торгів не завантажено жодного документа у визначені законодавством терміни.
Таким чином, Замовником на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПАТ «Страхова компанія «Інтер-Плюс», у зв’язку з тим, що переможцем не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Також, учасником-переможцем торгів ПАТ «Страхова компанія «Інтер-Плюс» подано тендерну пропозицію без накладення електронного цифрового підпису, чим не дотримано вимог абзацу третього частини третьої статті 12 Закону.
Дані автоматичного індикатору ризику (RISK1-8-2) підтверджено.
Період усунення порушень:
20.12.2019 12:35 - 07.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2019 12:35
Запити/Пояснення
Номер:
3850656db277418783853827f3b8d8a2
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
17.12.2019 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «66510000-8 Страхові послуги добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників КП «МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-02-000426-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1.Яку кількість осіб налічує тендерний комітет Замовника станом на 23.11.2018?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Номер:
1a77642efaa94f678630a6936368dade
Назва:
Поясненя
Дата опублікування:
18.12.2019 11:05
Опис:
Повідомляємо Вам, що станом на 23.11.2018 року тендерний комітет Замовника (КП "Муніципальна варта") налічував 5 (п`ять) осіб, згідно наказу №184 від 28.09.2018р. "Про внесення змін у тендерний комітет комунального підприємства "Муніципальна варта" (сканкопія наказу додається)